goeie ja, al lees ik daar meestal ook de hele reut. Geef het nog een kans. Kan het witcher steel sword weg trouwens, geen upgrades daar? Zeul dat ding al maanden onaangetast mee.quote:
Godnondeju!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook, maar die schijnt bugged te zijn.
Die beginzwaarden heb ik echt gelijk verkocht toen ik betere had gevonden. Kon je er iets mee doen dan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef n8n het volgende:
[..]
goeie ja, al lees ik daar meestal ook de hele reut. Geef het nog een kans. Kan het witcher steel sword weg trouwens, geen upgrades daar? Zeul dat ding al maanden onaangetast mee.
Inderdaad. ik heb deze ook nog openstaan. Ik heb dat camp opgeruimd voordat ik die brief gelezen had...quote:
Dat soort dingen vind ik voornamelijk door random vraagtekens etc af te lopen, ik heb echt een enorme lijst aan alchemymeuk inmiddels.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:17 schreef The_Substitute het volgende:
Waar hebben jullie Devil's Puffballs, Dancing Star, Moon Dust en Northern Wind gevonden? Ik heb hier al de Enhanced en Superior upgrades waar ik niks aan heb, omdat ik de originele nog niet heb kunnen vinden.
Ik wil een CTRL-F functie.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef 2dope het volgende:
Dat zou wel een ideale functie zijn trouwens, een mogelijkheid om notities/brieven/boeken bij oppakken meteen te kunnen lezen en dan evt. optioneel ook meteen weer discarden.
Op den duur wordt het een beetje vermoeiend: "pak briefje op. <quest verandert in: 'lees briefje'>. Druk op start -> open inventory -> ga helemaal naar rechts door het stroperige inventorymenu, lees briefje.
bom erop en slaan of bom erop en dood?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:06 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Yep. Hoef je geen Yrden te gebruiken bij wraiths.
Ik heb een bugged van lvl 4, wel alle spullen opgehaald maar quest was niet op finishedquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook, maar die schijnt bugged te zijn.
Ja, het is wel een beetje een minpunt, de inventory, zeker idd als je ff snel iets wil doen, hij reageert zo traag.quote:
Het zijn minuscule ergernissenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het is wel een beetje een minpunt, de inventory, zeker idd als je ff snel iets wil doen, hij reageert zo traag.
Maar goed, het mag toch allemaal de pret niet drukken, al heb ik nu al 3 dagen niet gespeeld.
Ja, dat is wel lekker, daar word ik wel gek van af en toe, zie ook echt het nut ervan niet in, waarom zit het er uberhaupt in?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:42 schreef 2dope het volgende:
[..]
Het zijn minuscule ergernissenToch zou het natuurlijk tof zijn als CDPR dit soort dingen oppikt als feature request. Ze hebben die kaarsjes-bij-loot-crap ook gefikst, ontzettende koningen dat het zijn.
Haha, ik vind dat soort zinloze interacties wel grappig altijd. Net zoals op bankjes chillen in Skyrim, of emmers op NPC-hoofden zettenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat is wel lekker, daar word ik wel gek van af en toe, zie ook echt het nut ervan niet in, waarom zit het er uberhaupt in?.
Griffin, Cat en Bear zwaarden kun je gewoon opnieuw maken. Normale witcherzwaarden kun je ook gewoon wegdoen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb zelf die witcher zwaarden ook heel lang gehouden omdat ik ergens las dat je die kon upgraden. Uiteindelijk toch maar weggeflikkerd omdat ze alleen maar gewicht innamen. Hoop niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt
en een fucking vinkje: 'gelezen bitchgeralt'quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef 2dope het volgende:
Dat zou wel een ideale functie zijn trouwens, een mogelijkheid om notities/brieven/boeken bij oppakken meteen te kunnen lezen en dan evt. optioneel ook meteen weer discarden.
Op den duur wordt het een beetje vermoeiend: "pak briefje op. <quest verandert in: 'lees briefje'>. Druk op start -> open inventory -> ga helemaal naar rechts door het stroperige inventorymenu, lees briefje.
Ik twijfel ook vaak, vind nog wel eens zwaarden die meer damage doen maar dan zonder plek voor runes etc. En ik merk toch wel dat ze werken, er vliegt toch regelmatig iemand in de fik etcquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:45 schreef MeneerLogica het volgende:
Ik heb zelf die witcher zwaarden ook heel lang gehouden omdat ik ergens las dat je die kon upgraden. Uiteindelijk toch maar weggeflikkerd omdat ze alleen maar gewicht innamen. Hoop niet dat ik de verkeerde keuze heb gemaakt
die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaardquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik twijfel ook vaak, vind nog wel eens zwaarden die meer damage doen maar dan zonder plek voor runes etc. En ik merk toch wel dat ze werken, er vliegt toch regelmatig iemand in de fik etc.
Ja, daarom, dan maar 10 minder standaard damagequote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef n8n het volgende:
[..]
die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaard
Runes kun je bij een blacksmith toch weer laten verwijderen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef n8n het volgende:
die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaarddie runes gebruik ik echt nooit, vind het zonde omdat je zwaarden altijd vervangt. Al heb ik ondertussen meer runes dan zwaarden
oh. De lesser runes verkoop ik iig altijd, maar het is weer iets erbij. Potions enzo heb ik al weinig zin in, soms een oil bij een eindbaas maar verder gewoon hakken en zagen (signs)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:52 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Runes kun je bij een blacksmith toch weer weg laten halen?
dat en het is wel lachen als zo'n onderkruipsel in de hens gaat.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, daarom, dan maar 10 minder standaard damage.
Voor mij is het juist een deel van een RPG, het constant blijven zoeken naar (kleine) upgrades etc, blijven verbeteren etc.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:54 schreef n8n het volgende:
[..]
oh. De lesser runes verkoop ik iig altijd, maar het is weer iets erbij. Potions enzo heb ik al weinig zin in, soms een oil bij een eindbaas maar verder gewoon hakken en zagen (signs)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |