 
		 
			 
			
			
			Ik bewaar ze altijd om ze in een beter zwaard te stoppen en dan heb ik ineens 10 van die dingen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:51 schreef n8n het volgende:
[..]
die 10% chance to ignite is wel hard in een zwaarddie runes gebruik ik echt nooit, vind het zonde omdat je zwaarden altijd vervangt. Al heb ik ondertussen meer runes dan zwaarden
 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			
 
			 
			
			
			Constant, onderwater is het een one shot kill op Drowners.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor.
Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
 
			 
			
			
			Bom er op, dan kun je slaan.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:33 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
bom erop en slaan of bom erop en dood?
 
			 
			
			
			Wut?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Constant, onderwater is het een one shot kill op Drowners.
 Handig, maar ik snap die logica niet echt
 Handig, maar ik snap die logica niet echt  
											 
			 
			
			
			Ja het is of de rune of het wapen slopen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor.
Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
 
			 
			
			
			Ik ook niet, maar het werkt welquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wut?Handig, maar ik snap die logica niet echt
 .
.  
			 
			
			
			Om harpies / gryphons te laten neerstoren, en onderwater. Maar zijn bizar hoge damage laat je inderdaad afvragen of iemand ooit dodo gaat door een kruisboog (bovenwater)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:05 schreef 2Happy4U het volgende:
Je kan je runes gewoon uit je zwaard halen bij Blacksmiths hoor.
Gebruikt iemand eigenlijk wel eens zijn kruisboog? Ik zelden, alleen om monsters te pullen zonder gelijk de hele bende achter me aan te krijgen.
 
											 
			 
			
			
			Blacksmith in Oxenfurt, de elven blacksmith in Novigrad of die gene bij het plein in het midden van des tad.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef Lemsterr het volgende:
Iemand een paar goede locaties om je spullen (zwaarden etc.) te verkopen tegen een goede prijs?
 
			 
			
			
			Thnx.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Blacksmith in Oxenfurt, de elven blacksmith in Novigrad of die gene bij het plein in het midden van des tad.
Armor bij de smith in Crows Perch en de armorer in Oxenfurt.
 
			 
			
			
			 
   (vergeet ik bijna die potion duration die echt heerlijk lang is)
 (vergeet ik bijna die potion duration die echt heerlijk lang is) 
			 
			
			
			Verder is het een vrij nutteloos ding, ik heb wel een keer een veels te hoog geleveld beest ermee dood gekregen omdat hij ergens vast zat waar ik niet bij konquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Om harpies / gryphons te laten neerstoren, en onderwater. Maar zijn bizar hoge damage laat je inderdaad afvragen of iemand ooit dodo gaat door een kruisboog (bovenwater)
 .
.  .
.
											 
			 
			
			
			Zijn dan niet al je dure bolts op voordat je hem op 75% hebtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Verder is het een vrij nutteloos ding, ik heb wel een keer een veels te hoog geleveld beest ermee dood gekregen omdat hij ergens vast zat waar ik niet bij kon.
Duurde echt een week voor mijn gevoel.
 )
)
											 
			 
			
			
			Neuh, gewoon de standaard had ik toenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:47 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Zijn dan niet al je dure bolts op voordat je hem op 75% hebt)
 .
.
											 
			 
			
			
			 
  
  , fallout kan mij aan m'n reet roesten
 , fallout kan mij aan m'n reet roesten
											 
			 
			
			
			Eens met alles behalve je laatste zinnetje. Ik verwacht nog wel dik een half jaar hiermee bezig te zijn en dan gelijk vol in falloutquote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:35 schreef Akilla het volgende:
Heb gister eindelijk weer kunnen spelen en ben echt nog white orchard niet uiet uit
Lang geleden dat ik een game had, waar ik het idee had niet door het verhaal heen te racen en toch elke keer weer op de klok kijk en denk: Huh alweer 3 uur verder? maar.. ik heb nog niks gedaan..
GOTY voor mij so far, fallout kan mij aan m'n reet roesten
 
			 
			
			
			"dure bolts" ? Je kan ze niet echt fatsoenlijk verkopen en craften is niet nodig want je vind er genoegquote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:47 schreef Plamboom het volgende:
[..]
Zijn dan niet al je dure bolts op voordat je hem op 75% hebt)
 ik heb echt 200 van die krengen in mijn inventory en gebruik ze nooit
 ik heb echt 200 van die krengen in mijn inventory en gebruik ze nooit  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			Dezelfde kleur mutagens en skills combineren in skilltree geeft een bonus.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:
Vandaag nog ff bezig geweest met de FOK!-Witcher guide/special, hij's bijna af en wil 'm dit weekend online gooien. Zoek nog een of twee tips in de categorie "levelen & quests". Wat ik heb:
- Geen XP bij te hoog level
- Niet te terughoudend zijn t.o.v. main quest
- Laat je niet afschrikken door suggested level
- Skill points - spendeertips
- Places of Power
- Algemene skills profiteren niet van mutagens
- Respeccen (potion, locatie niet gegeven)
Iemand die nog een toffe c.q. onmisbare weet?
 
			 
			
			
			Dat eerste is een bug tochquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:38 schreef 2dope het volgende:
Vandaag nog ff bezig geweest met de FOK!-Witcher guide/special, hij's bijna af en wil 'm dit weekend online gooien. Zoek nog een of twee tips in de categorie "levelen & quests". Wat ik heb:
- Geen XP bij te hoog level
- Niet te terughoudend zijn t.o.v. main quest
- Laat je niet afschrikken door suggested level
- Skill points - spendeertips
- Places of Power
- Algemene skills profiteren niet van mutagens
- Respeccen (potion, locatie niet gegeven)
Iemand die nog een toffe c.q. onmisbare weet?
 
  
   
			 
			
			
			Thanks, heb ik al alleen in de verkeerde categoriequote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dezelfde kleur mutagens en skills combineren in skilltree geeft een bonus.
 (combat/signs)
 (combat/signs)
											 
			 
			
			
			Cheers, kan ik wel gebruiken denk ik.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat eerste is een bug toch
Quests -> luister naar omstanders, die geven soms onmisbare details die je echt voordeel geven
Help mensen onderweg, dit komt later altijd weer terug in het verhaal. Meestal in de vorm van exp of money.
Zet af en toe de game music uit. Van die zeurende cello wordt je vanzelf zat.
 
			 
			
			
			Err, bij Alchemy/Smithing had ik die genoemd. Zit me nu af te vragen waar 'ie beter past.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dezelfde kleur mutagens en skills combineren in skilltree geeft een bonus.
 
			 
			
			
			Nee, een te groot verschil in lvl tussen tegenstander en Geralt levert ook geen XP op. Dat is standaardquote:
 
			 
			
			
			Yup, zes levels, te herkennen aan 'grijze' quest-tekst (i.t.t. rood of groen).quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, een te groot verschil in lvl tussen tegenstander en Geralt levert ook geen XP op. Dat is standaard
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			 
   
  
			 
			
			
			Zie nog niks?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Via de GOG client schijnt patch 1.05 te downloaden te zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
 
			 
			
			
			quote:
quote:I think they just released the 1.05 patch, at least for GOG Galaxy. It just downloaded it and installed it. No patch notes yet, but ingame it says 1.05!
Zal zo wel beschikbaar voor je wordenquote:Yep, patch 1.05 around 500MB is now installing so they are working after all today, sad sad people

 
  
											 
			 
			
			
			 
			 
			
			
			 .
.
											 
			 
			
			
			Ah, dat verklaart het. Ben nu wel benieuwd wat die toevoeging is, maar nog geen patch notes.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:12 schreef s0ul1991 het volgende:
Via de GOG client schijnt patch 1.05 te downloaden te zijn. Iemand die dit kan bevestigen?
 
			 
			
			
			quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart het. Ben nu wel benieuwd wat die toevoeging is, maar nog geen patch notes.
Van het forum (gecashte versionquote:Geralt will not longer interact with candles near chests and other interactive elements.
General stability and performance improvements
Significantly Enlarged GUI and HUD elements (including fonts) on consoles and slightly on PC.
Improved camera smoothness
Performance improvements during some cutscenes.
Fixed case where game was crashing on loading a save in certain situations
Various bug fixes and user experience improvements in GUI panels.
Fixed issue where some players were unable to run after Wandering in the Dark quest
Fixed issue where players were unable to talk to Eight after the Lord of Undvik quest
Too many wild hunt minions were spawned during Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixed issue where Keira could sometimes fall under terrain during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player was unable to move freely during Blindingly Obvious quest
Fixed issue where Player was unable to activate portal during Wandering in the Dark quest
Fixed issue where Player could get trapped in Turseach castle ruins
Fixed issue where Roche was not present at Hanged Man's tree during Eye for an Eye quest
Fixed issue where Player was unable to talk or interact with certain NPCs
Fixed issue where Sirens in quest Lord of Undvik could be invulnerable.
Fixed issue where player was unable to use certain actions after Carnal Sins quest
Fixed issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach
Fixed issue where some players where experiencing infinite loading screen during King's Gambit quest.
Fixed issue where Simun was not properly spawned in An Unpaid Debt quest
Fixed issue where player might have had a progression break after choosing certain dialogue option when talking to Dijkstra in Count Reuven's Treasure quest
The Pyres of Novigrad quest is of course going to be fixed as well as the XP glitch.
 )
 )
											 
			 
			
			
			Can confirm, is gefixed. Kreeg net weer XP voor een mainquest.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:57 schreef 7nightwing7 het volgende:
ps4 patch is live. Hoop dat de xp bug nu verholpen is.
 
			 
			
			
			zo flauwquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, een te groot verschil in lvl tussen tegenstander en Geralt levert ook geen XP op. Dat is standaard
 
											 
			 
			
			
			Mooi dankjewelquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:06 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Can confirm, is gefixed. Kreeg net weer XP voor een mainquest.
 
											 
			 
			
			
			 Al die weerkaarten komen dus van hem hè.
 Al die weerkaarten komen dus van hem hè.  
											 
			 
			
			
			Welke kaart is dat, naast die ballista? Die heb ik nog niet gezien.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:23 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tegenstander.Al die weerkaarten komen dus van hem hè.
 
			 
			
			
			Yep, siege tower. Heb ik laatst ook ergens gewonnen. Niet echt bijzonder verder, 6 pts geloof ikquote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:29 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Welke kaart is dat, naast die ballista? Die heb ik nog niet gezien.
Siege Tower, o.i.d.?
 
			 
			
			
			SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
 
			 
			
			
			 
											 
			 
			
			
			quote:Fixes a possible exploit by preventing certain drowners from respawning infinitely.
Improves the distribution of experience points gained by completing quests with recommended levels lower than the player character level.
Merchants now offer more weapon types.
Rebalances the prices of maps that can be purchased from merchants.
Clarifies a number of crafting diagrams.
Fixes an exploit whereby players could buy sea shells and sell the pearls inside them at a higher price.
Increases the variety of loot dropped throughout the game.
Increases the variety of items available in shops.
Shops now only offer weapons with levels matching or exceeding the player character level. Geen brol meer te koop!
Slightly reduces the amount of coin dropped from chests and monsters.
Deploys the Bovine Defense Force Initiative.
Fixes an issue where runestones could not be upgraded to greater runestones.
Reduces the spawn time of selected groups of NPCs.
Geralt no longer interacts with candles placed near chests and other openable objects. Handig
Improves the smoothness of camera movement.
Fixes a number of issues related to horseback riding.
Fixes an issue where the player could not deflect arrows/bolts at longer distances.
Introduces a number of fixes in in-game communities.
Introduces a number of fixes related to combat.
Vitality begins to drop if Toxicity exceeds 80%, as originally intended.
Fixes an issue where Geralt was sometimes unable to mount Roach.
Improves Geralt's movement, especially when he swims.
Fixes an issue whereby Geralt could be attached to a sinking boat while aiming his crossbow.
Fixes a number of issues related to Vitality regeneration.
Fixes an issue whereby certain actions could be randomly blocked during gameplay.
Fixes a rare issue whereby Geralt could not mount Roach after fast travelling between points.
Fixes a number of minor tooltip and wording bugs.
Adds a series of color-blind friendly features. Improves visibility of tracks, marks, footprints and scent clues. Color-blind friendly features can be enabled in the Options\Gamplay submenu.
Introduces a number of additional fixes to alt + tabbing.
Fixes an issue where The Witcher 3 process did not close properly if the user did not have XAUDIO installed.
Introduces a number of general stability and performance improvements.
Fixes an issue where in certain situations the game could crash while a save was being loaded.
Adds some missing translations in localized versions.
Ciri can no longer unlock fast travel points.
Improves the behavior of sails when viewed from longer distances.
Improves performance in selected scenes and cutscenes.
Fixes an issue where clouds and fog could flicker on some hardware configurations.
Fixes an issue where Geralt could pass through walls in the fish market in Novigrad.
Removes repeated sound cues on entry into GUI panels a second time.
Adds a collision near Kaer Gelen that could cause the player to be blocked inside the building.
Improves the scale of selected elements of the GUI and HUD.
Introduces a number of bug fixes and user experience improvements in the GUI panels.
Introduces a number of small changes in the UI for gwent.
Improves the alignment of the HUD for the 21:9, 4:3 and 5:4 screen ratios.
Disables "Input device changed" messages and adds options to disable on-screen combat feedback and floating tags above NPCs. Eindelijk, telkens die keyboard melding...
Adds an information prompt and Journal entries related to new DLC packages.
Fixes an issue where some formulae were not displayed in the Alchemy panel when the player possessed level 1 of said formulae.
Introduces a number of fixes in key bindings.
Introduces new filters for the Alchemy and Crafting panels.
Fixes a number of minor issues where music tracks were not triggered in their designated locations.
Fixes an issue where some players could not interact with an object during the Pyres of Novigrad quest.
Fixes an issue where some players could not make Geralt run after the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where players could not talk to Octo after the Lord of Undvik quest.
Reduces the number of Wild Hunt minions spawned during the Ciri's Story: Fleeing the Bog quest.
Fixes an issue where Keira could sometimes fall beneath the terrain during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where certain actions were blocked during the Blindingly Obvious quest.
Fixes an issue where the player could not activate a portal during the Wandering in the Dark quest.
Fixes an issue where the player could get trapped in the ruins of Tuirseach Castle.
Geralt can now always play gwent with Madame Serenity.
Fixes an issue where Vernon Roche would not appear at the Hanged Man's Tree during the Eye for an Eye quest.
Fixes an issue where the player could not talk or otherwise interact with certain NPCs.
Fixes an issue where the sirens in the Lord of Undvik quest could be invincible.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions after the Carnal Sins quest.
Fixes an issue where some players experienced an infinite loading screen during the King's Gambit quest.
Fixes an issue where the player could experience a progression break after choosing a certain dialogue option when talking to Dijkstra in the Count Reuven's * Treasure quest.
Fixes an issue where Simun did not spawn properly during the Unpaid Debt quest.
Fixes an issue in the Contract: The Oxenfurt Drunk quest where the katakan was not hostile after being lured.
Fixes an issue in the Contract: Shrieker quest where the shrieker was not hostile in certain situations.
Fixes an issue where the player could not perform certain actions in the Master of the Arena quest.
Fixes an issue where wolves were not visible in the Contract: Mysterious Tracks quest.
Fixes an issue where the player could not fast travel under certain rare circumstances.
Fixes an issue where the player could not interact with Hattori during the Swords and Dumplings quest.
The player can no longer take on the Apiarian Phantom contract multiple times.
Fixes an issue where some players could not progress during the Broken Flowers quest.
Fixes an issue whereby the "Novigrad, Closed City" entry might have remained in the Journal indefinitely.
Fixes an issue in the Return to Crookback Bog quest where monsters were spawned inside a building.
Players can no longer prematurely obtain a key from a halfling, thus blocking the Contract: The Apiarian Phantom quest.
Fixes an issue in the Greedy God quest where the player could kill a monster twice.
Adds fail-safes for players being unable to obtain gwent cards after Dijkstra or Lambert can no longer be found in the game.
Fixes an issue whereby Triss could get stuck on a set of stairs after a scene during the Now or Never quest.
Fixes an issue where Ermion could not leave Lugos' area during the Sunstone quest.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |