Herman Brood had andere problemen.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:42 schreef Cherna het volgende:
Herman Brood(RIP) en vele andere BNers hadden of hebben dat probleem totaal niet.
Mart skypet die gesprekken meestal.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:10 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Gistermiddag was hij niet in de studio van Radio 1, zoals gebruikelijk om maandagmiddag vanaf 3 uur. Hij meende de sportanalyses wel even vanuit een auto te kunnen doen. Van mij mag hij dan wel helemaal wegblijven.
Gistermiddag was het constant storend vanuit de auto, omdat de verbinding zo slecht was. Dan vind ik dat Mart zijn voorbereiding onvoldoende gedaan heeft. De luisteraars van Radio 1 verdienen beter in zo´n geval.quote:
Een beetje haten op Mart terwijl hij - omdat hij de luisteraar niet wil laten vallen omdat hij wegens noodweer en andere zaken - een oplossing zoekt. Een oplossing waarbij hij vanuit het hoofd de luisteraar kan voorzien van de belangrijke informatie die hij te melden heeft.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:10 schreef Idisrom het volgende:
Gistermiddag was hij niet in de studio van Radio 1, zoals gebruikelijk om maandagmiddag vanaf 3 uur. Hij meende de sportanalyses wel even vanuit een auto te kunnen doen. Van mij mag hij dan wel helemaal wegblijven.
Joop van de Ende die met EndeMol jaren lang de grootste bagger de wereld heeft ingeslingerd.quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Neuh, Smeets is gewoon een lul omdat ie een lul is. Iemand als Joop van de Ende heeft veel meer bereikt, maar is geen lul.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |