Ik wachtte eigenlijk tot ie uitkwam op dvd.quote:Op zondag 19 augustus 2012 17:19 schreef Arn0 het volgende:
Schopje.
Iemand deze al gezien? Erg mooie documentaire over de reünie en over de geschiedenis van The Libertines. Wanneer Carl Barat de beruchte Up The Bracket steeg bezoekt, is hij duidelijk ontroerd door alle berichten. Erg mooi.
Ja, is al even beschikbaar op dvd geloof ik.quote:Op maandag 20 augustus 2012 19:38 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik wachtte eigenlijk tot ie uitkwam op dvd.
Nice, helaas niet op een festivalquote:Op maandag 16 juni 2014 10:16 schreef Dark_Angelus het volgende:
2 Oktober in de Heineken Music Hall.
twitter:ParadisoAdam twitterde op maandag 16-06-2014 om 10:53:51De kaartverkoop voor het verrassingsconcert van @PeteDoherty morgen (!) in @BitterzoetAdam begint zo om 12:00 uur via http://t.co/2gZOB1t1tV reageer retweet
Ik heb toen (2002) ook niets van de hype begrepenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een overhypede band is dit ook.
The Strokes vind ik wel een hele sterke eerste plaat hebben hoor, die hebben nog wel wat. Maar die hele britpoprevival hype was een grapquote:Op maandag 16 juni 2014 11:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik heb toen (2002) ook niets van de hype begrepenen in retrospect ook niet
Ze waren naast The Strokes één van de eersten in een lange rij van overhypte bandjes
The Strokes vond ik ook wel leuker, maar die konden wat mij betreft na het debuut beter ophoudenquote:Op maandag 16 juni 2014 11:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Strokes vind ik wel een hele sterke eerste plaat hebben hoor, die hebben nog wel wat. Maar die hele britpoprevival hype was een grap
In Nederland waren ze niet zo groot, maar er zullen wel weer massa's Engelsen overkomen die het concert combineren met een weekendje zuipen en blowen in Amsterdam.quote:Op dinsdag 17 juni 2014 02:06 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje gaat hierbij zijn![]()
alleen lijkt HMH een beetje groot voor ze
Ik heb mijn kaartjes ook in da pocket.quote:
Zo braaf hebben ze nog nooit geklonken.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 20:25 schreef StrummerMan het volgende:
Nieuwe track.Was sowieso al een "clashy" band, maar nu helemaal.
Precies...quote:Op donderdag 24 september 2015 21:22 schreef belsen het volgende:
Ik weet nog niet zo goed wat ik van het album moet denken. Het pakt me een stuk minder dan de eerste twee...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |