klopt, maar hij was nu toch wéér ergens anders heen? Of haal ik t nu door elkaar?quote:Op woensdag 2 juni 2004 12:10 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik geloof dat The Libertines er wel eerder waren dan The Strokes.quote:Op vrijdag 3 september 2004 10:48 schreef Zander het volgende:
Wat een hoop poeha over die Libertines, de laatste tijd. Zijn dit de nieuwe Strokes of zo? Anyway, was niet echt onder de indruk van wat ik gehoord heb..
Misschien wel, vind dat gekoketteer met die drugsverslaving en rehab-klinieken een beetje triest eigenlijk. Wie denkt die gast dat 'ie is, Lou Reed of Iggy Pop of zo? De volgende plaat wordt vast een concept-lp over "hoe ik aan en van de drugs raakte"quote:Op vrijdag 3 september 2004 14:44 schreef DearPrudence het volgende:
Ik geloof dat The Libertines er wel eerder waren dan The Strokes.
Ik vind dat ze zeker goede muziek maken, maar ik kende ze ook voordat ik nog maar iets van ze had gelezen in tijdschriften, over o.a het drugsgebeuren. Dus misschien dat dat ook je mening beinvloed?
Mee eens. Het klinkt best leuk. De nummers blijven overeind staan, maar muzikaal zit het album toch vrij rammelig in elkaar. Hoewel het me niet aanstaat dat hun inspiratie grotendeels gekomen zal zijn uit harddrugsgebruik (waarschijnlijk, ik was er zelf niet bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:23 schreef IdlersDream het volgende:
The libertines is beter dan Up the Bracket, maar echt overweldigend blijft het niet. Het kan wel wat beter, maar thank god zijn er nog bandjes zoals dit.
Denk dat je Pete Doherty bedoelt, maar idd ik geloof dat de overgebleven libertines nu ook wel inzien dat het zo niet echt meer een succes is zonder pete.quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:36 schreef Drimzef het volgende:
..... Pete Gallagher.....
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 17:54 schreef the_opposite het volgende:
[..]
Denk dat je Pete Doherty bedoelt, maar idd ik geloof dat de overgebleven libertines nu ook wel inzien dat het zo niet echt meer een succes is zonder pete.
Volgens mij is Pete de wanker, want hij kan niet eens de alimentatie voor z'n kind betalen. Hier draait Liam Gallagher voor op. Vieze junk.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:18 schreef Drimzef het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Het is Doherty, een niet die wanker van Oasis.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |