SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• KNMI begrippen (nederlands)
• Extreem weer begrippen (nederlands)
• Johanns Meteo Uitleg (nederlands)
• Actueel aardbevingen - IJsland + wereld (nederlands/engels)
• Kanaalrat
• Polar Low
• Windschering
• CAPE + Liftedindex
• GFS & Europese weermodel
• Waar woont iedereen?
• Realtime onweermeldingen
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Ik had net een bericht klaarquote:
Verwacht zelf dat het alleen in delen van Oost en Zuid Nederland nog zo warm zou kunnen worden, maar eerder uitzondering dan "normaal".quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef Mani89 het volgende:
Maar goed, 30 graden is dus opeens weer terug, apart.
Krijgen we weer Euro 2012 taferelenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vrijdag op zaterdag of vrijdag en zaterdag?
Essentieel met de CL finale op zaterdag!
Dat was echt een topshowquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:30 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Krijgen we weer Euro 2012 taferelen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Echt hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat was echt een topshow![]()
[ afbeelding ]
waar is die finale dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:25 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Vrijdag op zaterdag of vrijdag en zaterdag?
Essentieel met de CL finale op zaterdag!
Dan zal ik vrijdag mijn reis naar Zeeland goed moeten inplannen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:37 schreef INViCTuS het volgende:
Met name later op vrijdag en de nacht naar zaterdag. Zaterdagmiddag is de kans niet groot meer en minder zware, zoals het nu is, volgens mij...
Die info zocht ikquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:37 schreef INViCTuS het volgende:
Met name later op vrijdag en de nacht naar zaterdag. Zaterdagmiddag is de kans niet groot meer en minder zware, zoals het nu is, volgens mij...
Gaat een glorieus weekend worden zo.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:43 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die info zocht ik!
Vrijdag onweer proberen te onderscheppen en fotografen. Zaterdag bier en voetbal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
Stiekem hoop ik het ook op deze manier, maar mis wel het voetbal. In plaats van voetbal ga ik naar Free your mind festival in Arnhemquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:43 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Die info zocht ik!
Vrijdag onweer proberen te onderscheppen en fotografen. Zaterdag bier en voetbal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |