Hij had het liever in België gehad denk ik of Denemarken.quote:
______twitter:KNVB twitterde op dinsdag 02-06-2015 om 19:39:45Blatter is out! This is we were we fought for. Full statement will follow. #FIFA reageer retweet
nee, Engeland en Usaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
WK doen in Engeland en Duitsland
Topshow
Die moffen mogen het wel vaker doen. Ze weten daar altijd alles tot in de puntjes perfect te organiserenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, Engeland en Usa.
Duitsland was in 2006 nog gastheer.
Eens.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moffen mogen het wel vaker doen. Ze weten daar altijd alles tot in de puntjes perfect te organiseren
Ja dat hebben ze wel bewezen ja in 40'45quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die moffen mogen het wel vaker doen. Ze weten daar altijd alles tot in de puntjes perfect te organiseren
Lekker om 5 uur s,nachts kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
nee, Engeland en Usa.
Duitsland was in 2006 nog gastheer.
Ik kan mij van het WK '94 niet herinneren dat die wedstrijden om 05.00 's nachts waren....quote:
De infrastructuur liep anders op rolletjes daarquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze wel bewezen ja in 40'45
Wel geklaag dat het bloedheet wasquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kan mij van het WK '94 niet herinneren dat die wedstrijden om 05.00 's nachts waren....
Dat is het in Qatar straks ook.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wel geklaag dat het bloedheet was
De Uefa heeft nergens mee gedreigd. Dit is Jérôme Valcke die iets van Blatter weet en hem meesleurt in z'n val.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:41 schreef Breekfast het volgende:
Ben benieuwd waar de UEFA mee heeft gedreigd. Die is echt niet uit eigen beweging alsnog opgestapt.
Of dreiging van binnenuit.. Jerome Valcke die tegen Sepp zegt: als mijn kop eraf gaat dan ook die van jouquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:41 schreef Breekfast het volgende:
Ben benieuwd waar de UEFA mee heeft gedreigd. Die is echt niet uit eigen beweging alsnog opgestapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |