Eerlijk gezegd denk ik niet dat we alles te weten krijgen. Wat we wél te weten krijgen, daar klapperen onze oren van, dat dan weer wel..quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:10 schreef Dekatria het volgende:
En dit is nog wat er bekend is. Kwestie van tijd voordat we de rest te weten krijgen...
quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus? Dat wil niet zeggen dat de 3e wissel niet nodig was.
manmanman waar hebben we het over. Dit heeft echt geen drol met de FIFA te maken.
1974 en 1978 wel. Ga daar maar over klagen.
Mijn statement heeft alles met fifa te maken, maar jij gaat rare onderwerpen erbij betrekken.. 1974 en 1987..quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
manmanman waar hebben we het over. Dit heeft echt geen drol met de FIFA te maken.
1974 en 1978 wel. Ga daar maar over klagen.
Dit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deze bobo's hebben geen zin om de rest van hun leven in de bak te zitten. Die gaan echt wel praten in ruil voor strafvermindering.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd denk ik niet dat we alles te weten krijgen. Wat we wél te weten krijgen, daar klapperen onze oren van, dat dan weer wel..
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 4 juni 2015 20:14 schreef Ixnay het volgende:
Eindelijk na jaren is het er uit.
De overduidelijke handsbal van Henry tegen Ierland
Ik heb altijd met de volle 100% zekerheid beweerd dat deze kwestie met geld is opgelost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoop de huid niet voor je de beer geschoten hebt. Voor hetzelfde geld lopen deze lui inderdaad met strafvermindering heel snel weer de deur uit, en dan kunnen ze weer bij de FIFA aan het werk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze bobo's hebben geen zin om de rest van hun leven in de bak te zitten. Die gaan echt wel praten in ruil voor strafvermindering.
Het is schokkend hoeveel er zo snel al naar buiten komt.
Ik vind de ontmanteling van FIFA nu al de topshow van 2015!
Volgens mij kan de 6+5 regel niet door EU wettenquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:26 schreef Onnoman het volgende:
ben trouwens wel erg benieuwd of de " nieuwe " Fifa nu veranderingen gaat doorvoeren, zoals hawkeye,
max buitenlandse spelers..
uberhaupt opstaan voor veranderingen om het spel aangenaam te houden..
Het is eigenlijk te treurig voor woorden dat die boeven 40 jaar hun gang konden gaan omdat de voetballerij een verrot wereldje is, en nu dankzij de FBI er toch een einde aan het circus lijkt te komen, durft opeens iedereen hard uit te halen naar Blatter.. Echt, die hele voetballerij komt mijn neus uitquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:18 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze bobo's hebben geen zin om de rest van hun leven in de bak te zitten. Die gaan echt wel praten in ruil voor strafvermindering.
Het is schokkend hoeveel er zo snel al naar buiten komt.
Ik vind de ontmanteling van FIFA nu al de topshow van 2015!
Waarom ben je daar zo stellig in? Ik zie niet zo veel bijzonders aan die video. Een hele domme rode kaart en een hoop slecht voetbal, dat is het.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:27 schreef Ixnay het volgende:
Daarnaast zeg ik je dit: WK 2014, Kroatië - Kameroen.
FIFA dacht dat Spanje nog 2e zou worden in de groep van Nederland en wilde Brazilië daarom ook 2e laten worden zodat Spanje - Kroatië kwam en Brazilië tegen NL. Zodat beide tegen elkaar in de finale zouden kunnen komen.
FIFA heeft de (vermoedelijk niet zo rijke) Kameroenese voetbalbond een flink bedrag te geven om Kroatië te laten winnen. Dit is de wedstrijd, het is omgekocht, ik zeg het je:
Ja en ja.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft de FIFA doellijntechnologie altijd tegengehouden omdat het de scheidsrechters beperkt om wedstrijden te manipuleren?
Gaat dit nog zoveel verder dat ook gunstig gezinde scheidsrechters bij de FIFA te koop zijn?
Fixedquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:34 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is eigenlijk te treurig voor woorden dat die boeven 40 jaar hun gang konden gaan omdat de voetballerij FIFA een verrot wereldje is,
Dat eerste denk ik niet. Als je graag de wedstrijd wil beïnvloeden kun je beter wél zo'n systeem installeren en de videobeelden heel iets aanpassen. Dat zou niemand opvallen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:29 schreef PippenScottie het volgende:
Heeft de FIFA doellijntechnologie altijd tegengehouden omdat het de scheidsrechters beperkt om wedstrijden te manipuleren?
Gaat dit nog zoveel verder dat ook gunstig gezinde scheidsrechters bij de FIFA te koop zijn?
De FIFA is niet slechter dan de voetbalwereld die de FIFA al die tijd in het zadel heeft gehouden.. er lopen zeer veel mensen rond in de voetballerij met boter op hun hoofd.. allemaal papegaaien, meelopers, huichelaars, profiteurs en ander gespuis.quote:
Kameroen heeft zich lekker laten verliezen en tegen Brazilië de wedstrijd daarna idem.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom ben je daar zo stellig in? Ik zie niet zo veel bijzonders aan die video. Een hele domme rode kaart en een hoop slecht voetbal, dat is het.
Onzin, iedereen kan in de herhaling zien of het een doelpunt is of niet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat eerste denk ik niet. Als je graag de wedstrijd wil beïnvloeden kun je beter wél zo'n systeem installeren en de videobeelden heel iets aanpassen. Dat zou niemand opvallen.
Dat is mogelijk omdat er heel veel Bananenrepubliekvoetbalbonden bij de FIFA zitten, die makkelijk om te kopen zijn, en allemaal bij elkaar best wel macht hebben.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:42 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
De FIFA is niet slechter dan de voetbalwereld die de FIFA al die tijd in het zadel heeft gehouden.. er lopen zeer veel mensen rond in de voetballerij met boter op hun hoofd.. allemaal papegaaien, meelopers, huichelaars, profiteurs en ander gespuis.
De Europese voetbalbonden zijn ook geen brave jongens.. de bijnaam van de KNVB is niet voor niets KNJB. Voetbalbonden trekken een bepaald slag baantjesjagers dat over het algemeen al niet deugt.. maar ik trek het breder en vind 80% van de voetballerij een eng wereldje. Mooiste sport ter wereld maar het wereldje.. bleghquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is mogelijk omdat er heel veel Bananenrepubliekvoetbalbonden bij de FIFA zitten, die makkelijk om te kopen zijn, en allemaal bij elkaar best wel macht hebben.
We moeten echt niet doen alsof dit een of ander eng fenomeen is van apenlanden die onze regels niet kennen. Het was net zo goed de Franse bond, de Ierse bond, de Duitse en ongetwijfeld ook hier en daar de Nederlandse. In Nederland is matchfixing, in Nederland is omkoping, alle landen om ons heen hebben wel vuile deals met de FIFA... Ik zou het naïef vinden als we doen alsof de KNVB hier als enige boven staat.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:46 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat is mogelijk omdat er heel veel Bananenrepubliekvoetbalbonden bij de FIFA zitten, die makkelijk om te kopen zijn, en allemaal bij elkaar best wel macht hebben.
Meer technologie zou iedereen een voorstander van zijn, zoals het ook al tijden gaat in het tennis, rugby en hockey. Videoref, hawkeye, schorsen op beelden... kom maar op.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:26 schreef Onnoman het volgende:
ben trouwens wel erg benieuwd of de " nieuwe " Fifa nu veranderingen gaat doorvoeren, zoals hawkeye, max buitenlandse spelers..
uberhaupt opstaan voor veranderingen om het spel aangenaam te houden..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |