Ik vertel wel eens dat ik op een internet forum zit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel jij irl wel eens aan mensen dat je op FOK zit?
Daaraan vastgekoppeld: Heb je een beetje een idee wat het imago van FOK! is in de rest van de wereld?
Nee, ik vertel aan niemand dat ik op Fok! en daar heb je meteen het antwoord op je tweede vraag, want ik schaam me ervoor, omdat Fok! volgens mij niet zo'n beste naam heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel jij irl wel eens aan mensen dat je op FOK zit?
Daaraan vastgekoppeld: Heb je een beetje een idee wat het imago van FOK! is in de rest van de wereld?
Over welke term had je het dan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses. Mijn Engelse zinnen zijn vaak van betere kwaliteit.
Ik vertel wat en wanneer iets kwijt wil en mensen die me kennen weten wel wat ik uitvreet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vertel aan niemand dat ik op Fok! en daar heb je meteen het antwoord op je tweede vraag, want ik schaam me ervoor, omdat Fok! volgens mij niet zo'n beste naam heeft.
Inspirational value.quote:
Mijn inspiratie is op nu, ik voel wel een antwoord aankomen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inspirational value.
Nu weet bijna elke idioot wat inspiratie betekent, maar ik moet er een fatsoenlijke bron bij hebben. Dus geen woordenboek... en het moet gerelateerd zijn aan mijn onderwerp dus in de natuurhoek.
Ik geef de zoektocht op.
Prinses Irene...quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inspirational value.
Nu weet bijna elke idioot wat inspiratie betekent, maar ik moet er een fatsoenlijke bron bij hebben. Dus geen woordenboek... en het moet gerelateerd zijn aan mijn onderwerp dus in de natuurhoek.
Ik geef de zoektocht op.
Aangezien er geen draagvlak is voor wat ik wil op FOK! mag je zelf kiezen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wil je de samenvatting of volledige verhaal?
"Een" internetforum ja. Zover kom ik ook.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vertel wel eens dat ik op een internet forum zit.
Facebook heeft ook een slecht imago en dat vertellen we wel aan onze omgeving. Er zijn zelfs mensen die openlijk vertellen dat ze Farmville hebben gespeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik vertel aan niemand dat ik op Fok! en daar heb je meteen het antwoord op je tweede vraag, want ik schaam me ervoor, omdat Fok! volgens mij niet zo'n beste naam heeft.
Ik denk dat we bang zijn dat de persoon waar we het aan vertellen toevallig ook op FOK! zit... en dan moet je usernames gaan uitwisselen. Voordat je het weet is je anonimiteit weg die je op FOK! had.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien er geen draagvlak is voor wat ik wil op FOK! mag je zelf kiezen.
[..]
"Een" internetforum ja. Zover kom ik ook.
[..]
Facebook heeft ook een slecht imago en dat vertellen we wel aan onze omgeving. Er zijn zelfs mensen die openlijk vertellen dat ze Farmville hebben gespeeld.Die schaamtegrens durft men wel overheen. Wat is er zo extreem/schaamtevol aan FOK! dat men het niet aan hun omgeving durft te vertellen?
Gewoon door blijven trekken...quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds vanochtend (half 6) toen ik opstond heb ik al trek. En wat ik ook eet deze trek is niet te stillen....
Gewoon door blijven eten. Er is hier wel ergens een afvaltopic waar je terecht kunt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds vanochtend (half 6) toen ik opstond heb ik al trek. En wat ik ook eet deze trek is niet te stillen....
Bij mij is het de schuld van Alexxxxx, die heeft me ergens rond 2002 over Fok verteld.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we bang zijn dat de persoon waar we het aan vertellen toevallig ook op FOK! zit... en dan moet je usernames gaan uitwisselen. Voordat je het weet is je anonimiteit weg die je op FOK! had.
Behalve de slechte naam is angst voor herkenning een reden om niet te vertellen dat ik Fok!quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
Facebook heeft ook een slecht imago en dat vertellen we wel aan onze omgeving. Er zijn zelfs mensen die openlijk vertellen dat ze Farmville hebben gespeeld.Die schaamtegrens durft men wel overheen. Wat is er zo extreem/schaamtevol aan FOK! dat men het niet aan hun omgeving durft te vertellen?
Dat heb ik ook gespeeld, maar ik ergerde me meer dan dat ik er plezier aan beleefde.quote:
Als ik er goed over nadenk, dan heeft het bij mij vooral te maken met de massaliteit. Het is me hier eigenlijk veel te groot. Teveel mensen. Te onverzichtelijk. Niet vertrouwd genoeg en daarom het liefst zo anoniem mogelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Behalve de slechte naam is angst voor herkenning een reden om niet te vertellen dat ik Fok!
Op het moment dat je dat vertelde zat ik echt vol verbijstering te kijken. This can't be true.quote:En ja, ik heb ook Farmville, af en toe wakker blijven om het mais te oogsten.
Lekker hequote:Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, nieuwe verslaving qua chocola: Milka bubbly caramel
Peren ijsjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, nieuwe verslaving qua chocola: Milka bubbly caramel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |