Ik ga met mijn rug op de bank. Genoeg kutwerk vandaag, sterkte.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Woehoe ik mag vanavond en morgen werken
*kaching*
Je kan flauw doen, of het leuk houden. Tis maar een tip.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De jury is nog in beraad wegens het overschrijden van de regels door de heer MM.
[..]
De jury staat trouwens open voor elke vorm van corruptie en of omkoping, dus het kan even duren voordat er een beslissing bekend wordt gemaakt. In de tussentijd kan er nog gewoon gegokt worden.
Dit soort omkooppogingen maken weinig kans van slagen. Tis maar een tip.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
Je kan flauw doen, of het leuk houden. Tis maar een tip.
nee hoor, die zon probeer ik buiten te sluiten, ik kan het zonlicht vandaag niet verdragen. Half verduisterde slaapkamer is een fijnere plek vandaagquote:
Migraine?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, die zon probeer ik buiten te sluiten, ik kan het zonlicht vandaag niet verdragen. Half verduisterde slaapkamer is een fijnere plek vandaag
Correct. Er is maar 1 iemand die al in maart op kerstliedjes staat te dansen en dat is Eska.quote:
Te laat. MM was eerder.quote:
duh!quote:
quote:
Ik ben blij dat ik in Amarillo geweest ben...quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
En een YT voor weer een gevallen zanger uit onze jeugd:
7 delen is een beetje teveel om terug te lezenquote:
Dat zal vast helpen.quote:
Samenvatting: Users zijn kut en daarom gaat het slecht met FOK! En de Frontpage is fantastisch.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:08 schreef Deisyy het volgende:
7 delen is een beetje teveel om terug te lezen
Ik geef het door aan sig.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt haat als schrijvers een term gebruiken, maar niet uitleggen wat de term betekent en dan ga je zoeken op internet en iedereen gebruikt de term maar niemand legt het uit.
Ik kom nooit op de frontpage, maar de rest is een terechte klacht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zal vast helpen.
[..]
Samenvatting: Users zijn kut en daarom gaat het slecht met FOK! En de Frontpage is fantastisch.
Of je schrijft gewoon Nederlands...quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt haat als schrijvers een term gebruiken, maar niet uitleggen wat de term betekent en dan ga je zoeken op internet en iedereen gebruikt de term maar niemand legt het uit.
Vertel jij irl wel eens aan mensen dat je op FOK zit?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom nooit op de frontpage, maar de rest is een terechte klacht.
Mijn excuses. Mijn Engelse zinnen zijn vaak van betere kwaliteit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je schrijft gewoon Nederlands...
Wil je de samenvatting of volledige verhaal?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel jij irl wel eens aan mensen dat je op FOK zit?
Daaraan vastgekoppeld: Heb je een beetje een idee wat het imago van FOK! is in de rest van de wereld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |