ja, tot vanavond 20 uur kun je nog seventieslijstje plaatsen in dat topic en er mag wel wat tegenwicht komen tov die progrock en andere hoofdpijnmuziekquote:Op woensdag 3 juni 2015 14:18 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie huiswerk opgekregen van Kingstown?
quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Woehoe ik mag vanavond en morgen werken
*kaching*
Wat doe jij hier? Ik raak ervan in de war! Ik moest wel 2 keer kijken in welke topic ik zat.quote:
Hij krijgt dit jaar de Marconiaward voor Aanstormend Talent.quote:
Gemaakt van Macaroni? XDquote:Op woensdag 3 juni 2015 15:39 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij krijgt dit jaar de Marconiaward voor Aanstormend Talent.
Bamboe.quote:
Dat kan verwarring opleveren voor mokkeltje.quote:
Naai ze!quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
*kaching*
Nee schoonmaken...quote:
Kun je meteen beginnen aan je lijstje van de jaren 80: MUZ / [Toernooi] Top 100 van de jaren 80quote:
DDMquote:Op woensdag 3 juni 2015 17:53 schreef Kingstown het volgende:
Ow....en raden maar weer. Deze keer een wat moeilijkere.
[ afbeelding ]
Jij hebt je oplevingen qua posten altijd rond de kerst en je pompomt veel, vandaar...quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
met mijn kersthaat lijkt het me enigszins onwaarschijnlijk
Eska dan met haar Fairytale?quote:Op woensdag 3 juni 2015 17:53 schreef Kingstown het volgende:
Ow....en raden maar weer. Deze keer een wat moeilijkere.
[ afbeelding ]
De jury is nog in beraad wegens het overschrijden van de regels door de heer MM.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:49 schreef Doedezemaar het volgende:
ik denk dat jij een punt hebt behaald
De jury staat trouwens open voor elke vorm van corruptie en of omkoping, dus het kan even duren voordat er een beslissing bekend wordt gemaakt. In de tussentijd kan er nog gewoon gegokt worden.quote:
Ik ga met mijn rug op de bank. Genoeg kutwerk vandaag, sterkte.quote:Op woensdag 3 juni 2015 15:32 schreef ieniminimuis het volgende:
*kaching*
Je kan flauw doen, of het leuk houden. Tis maar een tip.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De jury is nog in beraad wegens het overschrijden van de regels door de heer MM.
[..]
De jury staat trouwens open voor elke vorm van corruptie en of omkoping, dus het kan even duren voordat er een beslissing bekend wordt gemaakt. In de tussentijd kan er nog gewoon gegokt worden.
Dit soort omkooppogingen maken weinig kans van slagen. Tis maar een tip.quote:Op woensdag 3 juni 2015 18:56 schreef Soury het volgende:
Je kan flauw doen, of het leuk houden. Tis maar een tip.
nee hoor, die zon probeer ik buiten te sluiten, ik kan het zonlicht vandaag niet verdragen. Half verduisterde slaapkamer is een fijnere plek vandaagquote:
Migraine?quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
nee hoor, die zon probeer ik buiten te sluiten, ik kan het zonlicht vandaag niet verdragen. Half verduisterde slaapkamer is een fijnere plek vandaag
Correct. Er is maar 1 iemand die al in maart op kerstliedjes staat te dansen en dat is Eska.quote:
Te laat. MM was eerder.quote:
duh!quote:
quote:
Ik ben blij dat ik in Amarillo geweest ben...quote:Op donderdag 4 juni 2015 13:45 schreef Kingstown het volgende:
En een YT voor weer een gevallen zanger uit onze jeugd:
7 delen is een beetje teveel om terug te lezenquote:
Dat zal vast helpen.quote:
Samenvatting: Users zijn kut en daarom gaat het slecht met FOK! En de Frontpage is fantastisch.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:08 schreef Deisyy het volgende:
7 delen is een beetje teveel om terug te lezen
Ik geef het door aan sig.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt haat als schrijvers een term gebruiken, maar niet uitleggen wat de term betekent en dan ga je zoeken op internet en iedereen gebruikt de term maar niemand legt het uit.
Ik kom nooit op de frontpage, maar de rest is een terechte klacht.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:10 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zal vast helpen.
[..]
Samenvatting: Users zijn kut en daarom gaat het slecht met FOK! En de Frontpage is fantastisch.
Of je schrijft gewoon Nederlands...quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Echt haat als schrijvers een term gebruiken, maar niet uitleggen wat de term betekent en dan ga je zoeken op internet en iedereen gebruikt de term maar niemand legt het uit.
Vertel jij irl wel eens aan mensen dat je op FOK zit?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:12 schreef Deisyy het volgende:
Ik kom nooit op de frontpage, maar de rest is een terechte klacht.
Mijn excuses. Mijn Engelse zinnen zijn vaak van betere kwaliteit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Of je schrijft gewoon Nederlands...
Wil je de samenvatting of volledige verhaal?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Vertel jij irl wel eens aan mensen dat je op FOK zit?
Daaraan vastgekoppeld: Heb je een beetje een idee wat het imago van FOK! is in de rest van de wereld?
Ik vertel wel eens dat ik op een internet forum zit.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daaraan vastgekoppeld: Heb je een beetje een idee wat het imago van FOK! is in de rest van de wereld?
Nee, ik vertel aan niemand dat ik op Fok! en daar heb je meteen het antwoord op je tweede vraag, want ik schaam me ervoor, omdat Fok! volgens mij niet zo'n beste naam heeft.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Over welke term had je het dan?quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:15 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mijn excuses. Mijn Engelse zinnen zijn vaak van betere kwaliteit.
Ik vertel wat en wanneer iets kwijt wil en mensen die me kennen weten wel wat ik uitvreet.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee, ik vertel aan niemand dat ik op Fok! en daar heb je meteen het antwoord op je tweede vraag, want ik schaam me ervoor, omdat Fok! volgens mij niet zo'n beste naam heeft.
Inspirational value.quote:
Mijn inspiratie is op nu, ik voel wel een antwoord aankomen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inspirational value.
Nu weet bijna elke idioot wat inspiratie betekent, maar ik moet er een fatsoenlijke bron bij hebben. Dus geen woordenboek... en het moet gerelateerd zijn aan mijn onderwerp dus in de natuurhoek.
Ik geef de zoektocht op.
Prinses Irene...quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inspirational value.
Nu weet bijna elke idioot wat inspiratie betekent, maar ik moet er een fatsoenlijke bron bij hebben. Dus geen woordenboek... en het moet gerelateerd zijn aan mijn onderwerp dus in de natuurhoek.
Ik geef de zoektocht op.
Aangezien er geen draagvlak is voor wat ik wil op FOK! mag je zelf kiezen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wil je de samenvatting of volledige verhaal?
"Een" internetforum ja. Zover kom ik ook.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vertel wel eens dat ik op een internet forum zit.
Facebook heeft ook een slecht imago en dat vertellen we wel aan onze omgeving. Er zijn zelfs mensen die openlijk vertellen dat ze Farmville hebben gespeeld.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Nee, ik vertel aan niemand dat ik op Fok! en daar heb je meteen het antwoord op je tweede vraag, want ik schaam me ervoor, omdat Fok! volgens mij niet zo'n beste naam heeft.
Ik denk dat we bang zijn dat de persoon waar we het aan vertellen toevallig ook op FOK! zit... en dan moet je usernames gaan uitwisselen. Voordat je het weet is je anonimiteit weg die je op FOK! had.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Aangezien er geen draagvlak is voor wat ik wil op FOK! mag je zelf kiezen.
[..]
"Een" internetforum ja. Zover kom ik ook.
[..]
Facebook heeft ook een slecht imago en dat vertellen we wel aan onze omgeving. Er zijn zelfs mensen die openlijk vertellen dat ze Farmville hebben gespeeld.Die schaamtegrens durft men wel overheen. Wat is er zo extreem/schaamtevol aan FOK! dat men het niet aan hun omgeving durft te vertellen?
Gewoon door blijven trekken...quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds vanochtend (half 6) toen ik opstond heb ik al trek. En wat ik ook eet deze trek is niet te stillen....
Gewoon door blijven eten. Er is hier wel ergens een afvaltopic waar je terecht kunt.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Sinds vanochtend (half 6) toen ik opstond heb ik al trek. En wat ik ook eet deze trek is niet te stillen....
Bij mij is het de schuld van Alexxxxx, die heeft me ergens rond 2002 over Fok verteld.quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat we bang zijn dat de persoon waar we het aan vertellen toevallig ook op FOK! zit... en dan moet je usernames gaan uitwisselen. Voordat je het weet is je anonimiteit weg die je op FOK! had.
Behalve de slechte naam is angst voor herkenning een reden om niet te vertellen dat ik Fok!quote:Op donderdag 4 juni 2015 14:38 schreef Kingstown het volgende:
Facebook heeft ook een slecht imago en dat vertellen we wel aan onze omgeving. Er zijn zelfs mensen die openlijk vertellen dat ze Farmville hebben gespeeld.Die schaamtegrens durft men wel overheen. Wat is er zo extreem/schaamtevol aan FOK! dat men het niet aan hun omgeving durft te vertellen?
Dat heb ik ook gespeeld, maar ik ergerde me meer dan dat ik er plezier aan beleefde.quote:
Als ik er goed over nadenk, dan heeft het bij mij vooral te maken met de massaliteit. Het is me hier eigenlijk veel te groot. Teveel mensen. Te onverzichtelijk. Niet vertrouwd genoeg en daarom het liefst zo anoniem mogelijk.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:10 schreef Deisyy het volgende:
Behalve de slechte naam is angst voor herkenning een reden om niet te vertellen dat ik Fok!
Op het moment dat je dat vertelde zat ik echt vol verbijstering te kijken. This can't be true.quote:En ja, ik heb ook Farmville, af en toe wakker blijven om het mais te oogsten.
Lekker hequote:Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, nieuwe verslaving qua chocola: Milka bubbly caramel
Peren ijsjesquote:Op donderdag 4 juni 2015 18:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, nieuwe verslaving qua chocola: Milka bubbly caramel
Die heten Duitsersquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:10 schreef sacha het volgende:
hé Dees, smeer je jezelf goed in met zon bescherming voordat je morgen naar een eiland gaat?
*lief kijkt*
de hele dag toeristen tegen komt die roodverbrand zijn![]()
neh, die golf is al geweestquote:
Een trendy eiland... Wanneer zou het voor mij de beste periode zijn?quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
neh, die golf is al geweest![]()
eerst de Duitsers, dan de baby's, nu de grijze golf en daarna nog de ghomo's
Jaren geleden, ik denk een jaar of 14, zat ik op het Tiscali-forum, dat was heel kleinschalig en overzichtelijk. Een user daar vertelde een keer dat hij ook op Fok! zat en toen heb ik hier even gegluurd, maar schrok inderdaad van het massale en ben hard weer weg gerend.quote:Op donderdag 4 juni 2015 17:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als ik er goed over nadenk, dan heeft het bij mij vooral te maken met de massaliteit. Het is me hier eigenlijk veel te groot. Teveel mensen. Te onverzichtelijk. Niet vertrouwd genoeg en daarom het liefst zo anoniem mogelijk.
En nee, ik ben niet weer begonnen, toen ik ineens allemaal vrienden kreeg die ik niet kende heb ik mijn tractor aan de kant gezet.quote:Op andere (kleinere) fora waar ik zat had ik dat een stuk minder. Nou was de sfeer daar ook wel een heel stuk gemoedelijker en relaxter als hier. En ik zie wel verband tussen massaal en ongemoedelijk.
[..]
Op het moment dat je dat vertelde zat ik echt vol verbijstering te kijken. This can't be true.
Edit: wacht: je bent toch niet weer begonnen ?![]()
Wat lief dat je me waarschuwt, zelf verbrand ik niet zo snel, maar mijn man wel, dus ik zei 10 minuten geleden al tegen hem dat hij zich morgen in moet smeren voordat we van huis gaan.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:10 schreef sacha het volgende:
hé Dees, smeer je jezelf goed in met zon bescherming voordat je morgen naar een eiland gaat?
*lief kijkt*
de hele dag toeristen tegen komt die roodverbrand zijn![]()
Ik ook...quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
Ik word serieus een beetje bonkers met de sc's. Ik doe maar wat.
Zuchtquote:
Gewoon overal posten. In FB is een leuke nieuwe SC.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:51 schreef Soury het volgende:
Ik word serieus een beetje bonkers met de sc's. Ik doe maar wat.
Ik ben in een hokje geplaatstquote:Op donderdag 4 juni 2015 19:38 schreef sacha het volgende:
[..]
neh, die golf is al geweest![]()
eerst de Duitsers, dan de baby's, nu de grijze golf en daarna nog de ghomo's
Dat lees ik, bemoei me er maar niet meequote:Op donderdag 4 juni 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon overal posten. In FB is een leuke nieuwe SC.
Als je er zin in hebt Piet... Mij te veel gedoe dat gezeik over FOK al 8 topics langquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Gewoon overal posten. In FB is een leuke nieuwe SC.
Ik hou het ook gewoon tot 1 , want automatisch druk ik toch weer op mijn AT en dan sta ik overal weer gelijk...quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:56 schreef Soury het volgende:
En dan 4 fok vensters open hebben. Daar ben ik te oud voor
Dankzij dat topic ben ik zelfs in de KLB SC geweest.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:55 schreef chufi het volgende:
Hier
[..]
Als je er zin in hebt Piet... Mij te veel gedoe dat gezeik over FOK al 8 topics lang
Ik ga mijn quote allert maar uitzettenquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hou het ook gewoon tot 1 , want automatisch druk ik toch weer op mijn AT en dan sta ik overal weer gelijk...
Ik zat op een forum waar je alleen op uitnodiging kon komen. Dat was een erg prettig systeem.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
Jaren geleden, ik denk een jaar of 14, zat ik op het Tiscali-forum, dat was heel kleinschalig en overzichtelijk. Een user daar vertelde een keer dat hij ook op Fok! zat en toen heb ik hier even gegluurd, maar schrok inderdaad van het massale en ben hard weer weg gerend.
Gelukkig. Ik was al bang dat ik je aan moest gaan melden bij de FA.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:50 schreef Deisyy het volgende:
En nee, ik ben niet weer begonnen, toen ik ineens allemaal vrienden kreeg die ik niet kende heb ik mijn tractor aan de kant gezet.
Je meent het ... Ik volg het half.. maar laat me niet verleiden tot dat soort gewaagde actiesquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dankzij dat topic ben ik zelfs in de KLB SC geweest.
Werkt een stuk geruststellender moet ik je zeggenquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ga mijn quote allert maar uitzetten
Ik zit niet alleen in scquote:Op donderdag 4 juni 2015 20:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt een stuk geruststellender moet ik je zeggen
Hoe bedoel je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |