abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153193320
Tussen mij en mijn vriendin boterde het de laatste dagen niet lekker. Weinig gespreksstof, minder whatsappverkeer dan normaal met als hoogte punt dat vandaag de bom is gebarsten. Ruzie wegens een '' verkeerd '' opgevatte opmerking vanuit mijn kant. Nu wil ze me niet meer zien en spreken.Twee weken geleden toen het nog wel goed ging tussen ons, had ik haar iets beloofd te geven als kleinigheidje maar wegens het onverwachts ontbreken van te weinig geld voor dit product op mijn bankrekening, is dit er toen bij in geschoten maar had ik haar wel beloofd dat nog te geven.

Morgen ga ik onaangekondigd wat spullen van haar die nog bij mij liggen in haar brievenbus doen. Is het verstandig om het beloofde kleinigheidje er bij toe te voegen of kan ik dat beter niet doen? Zal dit gewaardeerd worden of zal ze het zien als een wanhoopspoging?
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis
pi_153193444
Ik zou het niet doen.
Als het in een paar dagen zo uit de hand loopt dat het uit is, lijkt de relatie ook niet heel serieus te zijn geweest, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.

Als je haar wel terug wil dan heb ik werkelijk geen flauw idee of je het moet doen of niet. Dat is heel lastig in te schatten.
pi_153193489
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:33 schreef Stompzinnig het volgende:
Ik zou het niet doen.
Als het in een paar dagen zo uit de hand loopt dat het uit is, lijkt de relatie ook niet heel serieus te zijn geweest, maar dat kan ik natuurlijk mis hebben.

Als je haar wel terug wil dan heb ik werkelijk geen flauw idee of je het moet doen of niet. Dat is heel lastig in te schatten.
De relatie heeft bijna 7 maanden geduurd. Ze is wel zo iemand die er op gaat zitten wachten als je iets beloofd maar ik weet niet of ze er op zit te wachten als ik dit nu aan haar geef
pi_153193494
Het is raar om een cadeautje te geven (sws is een beloofd cadeautje raar) als je tegelijk spullen teruggeeft tijdens een ruzie. Dat kan ook gezien worden als break-up. Wil je dit doen, dan met een briefje erbij waarom je deze spullen terugbrengt (denk je dat ze ze nodig heeft, liggen ze in de weg?), anders kan het verkeerd uitpakken.
Wil je haar eigenlijk terug? Ik lees dat er twee weken geen contact is, niet letterlijk dat het uit is.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 18:36:49 #5
265352 Redster1984
The man who sold the world....
pi_153193524
Sowieso niet doen. Steek je geld en energie liever in iets wat wel wat oplevert...ik zou ook haar spullen niet langs brengen. Die kan ze toch komen halen? Grow a pair...
pi_153193530
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:28 schreef JenHermes het volgende:
het onverwachts ontbreken van te weinig geld
Dan heb je toch teveel geld ;)

Maarreuh... ik zou 't lekker laten. En onaangekondigd? Ik zou gewoon even overleggen wanneer je die spullen komt brengen :) Wel zo netjes.
Ja doei.
pi_153193561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:35 schreef MevrouwPuff het volgende:
Het is raar om een cadeautje te geven (sws is een beloofd cadeautje raar) als je tegelijk spullen teruggeeft tijdens een ruzie. Dat kan ook gezien worden als break-up. Wil je dit doen, dan met een briefje erbij waarom je deze spullen terugbrengt (denk je dat ze ze nodig heeft, liggen ze in de weg?), anders kan het verkeerd uitpakken.
Ze heeft vandaag meerdere malen geappt dat ze die spullen terug wil en dat ik ze een deze dagen moet komen brengen(in haar brievenbus gooien, ze wil me niet zien) dus ze verwacht wel dat ik ze breng
pi_153193660
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:36 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dan heb je toch teveel geld ;)

Maarreuh... ik zou 't lekker laten. En onaangekondigd? Ik zou gewoon even overleggen wanneer je die spullen komt brengen :) Wel zo netjes.
Ze weet dat ik ze deze week kom brengen.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 18:41:27 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_153193665
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:37 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ze heeft vandaag meerdere malen geappt dat ze die spullen terug wil en dat ik ze een deze dagen moet komen brengen(in haar brievenbus gooien, ze wil me niet zien) dus ze verwacht wel dat ik ze breng
Say what? En jij bent haar hond of wat? Als ze die shit terug wil hebben kan ze het komen halen. Kom nou. Dan zal ze moeten kiezen. Dingdong, deur open, tas in handen duwen, deur weer dicht, naar boven lopen.

Klaar. Neem de controle van die shit in plaats van passief haar te laten vertellen wat jij moet doen en het dan ook nog doen ook.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_153193670
quote:

[..]

Dan zou ik het cadeau sowieso laten zitten.

Is het echt voorbij, is het gewoon ruzie of weet je het zelf ook niet precies?
pi_153193677
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Ze weet dat ik ze deze week kom brengen.
quote:
Morgen ga ik onaangekondigd wat spullen van haar die nog bij mij liggen in haar brievenbus doen.
Wat is het nou? :)
Ja doei.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 18:42:05 #12
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_153193687
Laat dat cadeau sowieso maar zitten inderdaad.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_153193708
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef Stompzinnig het volgende:

[..]

Dan zou ik het cadeau sowieso laten zitten.

Is het echt voorbij, is het gewoon ruzie of weet je het zelf ook niet precies?
Het is een ruzie die voorkomt uit irritaties vanuit haar kant. Het is nog niet echt voorbij want zelf weet ze niet wat ze precies wil
pi_153193719
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:41 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

[..]

Wat is het nou? :)
Ze verwacht me maar niet gelijk morgen al denk ik
  dinsdag 2 juni 2015 @ 18:43:40 #15
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_153193726
quote:

[..]

Laat haar lekker zelf die rommel ophalen, je moet helemaal niks.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 18:45:35 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_153193787
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:43 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Het is een ruzie die voorkomt uit irritaties vanuit haar kant. Het is nog niet echt voorbij want zelf weet ze niet wat ze precies wil
Nee? Nou, als ze klaar is met onvolwassen zijn kan ze je bellen, en als jij er dan nog zin in hebt bepaal JIJ wat er gebeurd.

Dat ze niet weet wat ze wil is gelul. Al het andere dan 'aan' is uit. Als zij het niet weet, dan weet jij het voor haar.
pi_153193791
quote:

[..]

Dat klinkt wel alsof het uit is. Stom hoe dat gegaan is dan, lijkt het?
Edit: ze behandelt je slecht, maar ze wil het nog niet echt uitmaken. Zeg vooral dat je niet zo behandeld wil worden.

Dan aangeven dat je geen tijd hebt om haar spullen te brengen, ze mag het zelf halen. En absoluut geen cadeau. Als je iets geeft, iets lulligs :P (als je haar kwijt wil). Geef niet iets liefs, daar kan ze nog wel eens misbruik van gaan maken.
pi_153193950
Laat eens niet zo over je heen lopen en laat haar zelf die spullen ophalen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_153193978
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:45 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Dat klinkt wel alsof het uit is. Stom hoe dat gegaan is dan, lijkt het? Dan aangeven dat je geen tijd hebt om haar spullen te brengen, ze mag het zelf halen. En absoluut geen cadeau. Als je iets geeft, iets lulligs :P
Haar emoties zijn heel heftig. Ze slaapt de laatste tijd slecht wegens gedoe op het werk, ze heeft een vriendin die continu haar aandacht opzuigt. Aan het einde van de dag is ze helemaal gesloopt. Ze wil voor alles en iedereen klaar staan maar haar eigen gezondheid gaat er onderdoor.

Uit het verleden is ze een type man gewend die haar echt begeert, bewijs van spreken met een stijve lul al bij haar binnenkomt zonder dat ze elkaar aangeraakt hebben.

Ik ben hierin wel een stuk rustiger.
pi_153194072
Aan de andere kant, wat moet jij verder nog met dat kadootje? Bewaren tot je volgende vriendin is ook weer zoiets..
Je kan er een kaartje bij doen, zoals beloofd, blablabla. Of als jij denkt dat het nog niet over is, dan doe je er een kaartje zonder kadootje bij waarop je uitlegt dat je het kadootje bewaart tot ze klaar is voor een gesprek. Als ik pisboos op je zou zijn dan zou me dat niet over de streep trekken, maar Coolguy heeft wel een punt dat ze niet alles bepalend hoeft te zijn.
pi_153194116
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:50 schreef JenHermes het volgende:

[..]

Haar emoties zijn heel heftig. Ze slaapt de laatste tijd slecht wegens gedoe op het werk, ze heeft een vriendin die continu haar aandacht opzuigt. Aan het einde van de dag is ze helemaal gesloopt. Ze wil voor alles en iedereen klaar staan maar haar eigen gezondheid gaat er onderdoor.

Uit het verleden is ze een type man gewend die haar echt begeert, bewijs van spreken met een stijve lul al bij haar binnenkomt zonder dat ze elkaar aangeraakt hebben.

Dus als jij haar dat cadeau geeft, doe je dat waar jij geen behoefte aan hebt en wat zij 'verwacht' van haar vriend. Niet in meegaan dus, welk scenario het ook zal worden.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 18:52:45 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_153194124
quote:

[..]

Ja, en je bent alleen maar bezig met hoe zij zich voelt. Je bent gewoon een deurmat.
pi_153194297
quote:

[..]

Begrijpelijk dat ze daar niet lekker van wordt, maar ze zal zelf haar grens moeten leren trekken bij dat soor mensen en het niet op anderen af moeten reageren.

quote:

Bovenstaand gedrag zou ik als man ook niet als lustopwekkend beschouwen, maar kennelijk heeft ze even minder aandacht voor jou en jouw gevoelens..
pi_153196489
Geldverspilling, niet doen.
It's not too late to change your hikikomori ways!
pi_153197179
quote:

[..]

Daar zijn het vrouwen voor.
pi_153197253
quote:
Tussen mij en mijn vriendin boterde het de laatste dagen niet lekker. Weinig gespreksstof, minder whatsappverkeer dan normaal met als hoogte punt dat vandaag de bom is gebarsten. Ruzie wegens een '' verkeerd '' opgevatte opmerking vanuit mijn kant. Nu wil ze me niet meer zien en spreken.Twee weken geleden toen het nog wel goed ging tussen ons, had ik haar iets beloofd te geven als kleinigheidje maar wegens het onverwachts ontbreken van te weinig geld voor dit product op mijn bankrekening, is dit er toen bij in geschoten maar had ik haar wel beloofd dat nog te geven.

Morgen ga ik onaangekondigd wat spullen van haar die nog bij mij liggen in haar brievenbus doen. Is het verstandig om het beloofde kleinigheidje er bij toe te voegen of kan ik dat beter niet doen? Zal dit gewaardeerd worden of zal ze het zien als een wanhoopspoging?
Je kunt ervoor kiezen haar spullen morgen al door haar brievenbus te gooien, dan ben je tenminste sneller van haar af.

Die cadeau's zou ik niet geven, waarom wel?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 23:24:10 #27
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_153205250
quote:

Klein beetje bedoel je... Je gaat al haar spullen achter haar aanbrengen en dan wil je er ook nog een cadeautje bij doen?
So we just called him Fred
  woensdag 3 juni 2015 @ 05:47:14 #28
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_153208531
Ik zou kijken of ik het nog terug kon brengen of verkopen via marktplaats.

Als je zo'n onvolwassen meisje als vriendin had, verdient ze niet eens haar spullen terug.
Ik weet ook niet wat ze nog van jou heeft, maar ik zou haar er lekker in laten zakken.
Als ze haar spullen terug wil, kan ze ze komen halen.

Het klinkt voor mij ook of jullie laatste ruzie via whatsapp zal zijn geweest oid.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 3 juni 2015 @ 07:50:46 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_153208932
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 23:24 schreef FredvZ het volgende:

[..]

Klein beetje bedoel je... Je gaat al haar spullen achter haar aanbrengen en dan wil je er ook nog een cadeautje bij doen?
zo erg is dat allemaal toch niet, doe lekker wat je niet laten kunt zou ik zeggen, het gaat er om war je jezelf het prettigst bij voelt
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_153211827
Ik heb met mijn ex hetzelfde meegemaakt, erge ruzie gehad en haar verjaardags cadeau kwam pas nadat het uitwas binnen. Toen ik het alsnog bracht wilde ze het niet hebben... sta je daar dan.

Vraag aan haar of ze uberhaupt dat cadeau nog wilt als je het wilt geven. Als je het cadeau nog moet kopen kan je er beter een paar biertjes in de kroeg van halen :D
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:02:12 #31
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_153212116
quote:

Dit lijkt elkaar wel tegen te spreken of doel je meer op het formaat?
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:04:06 #32
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153212159
Gast, ga op Marktplaats op zoek naar een paar ballen.

Dit is wat je tegen haar zegt: "Bitch, als je je spullen wilt hebben kom je ze maar halen. Ik geef je tot morgen 12:00, daarna zijn je spullen weg."
graag verwijderen
pi_153212543
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:04 schreef zomer86 het volgende:
Gast, ga op Marktplaats op zoek naar een paar ballen.

Dit is wat je tegen haar zegt: "Bitch, als je je spullen wilt hebben kom je ze maar halen. Ik geef je tot morgen 12:00, daarna zijn je spullen weg."
Dit dus.
En flikker dat cadeau gewoon de kliko in, ben je daar ook mooi van af gekomen.
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:19:45 #34
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153212558
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:19 schreef DerekB het volgende:

[..]

Dit dus.
En flikker dat cadeau gewoon de kliko in, ben je daar ook mooi van af gekomen.
Cadeau gewoon bewaren om de volgende in te palmen.
graag verwijderen
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:21:17 #35
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153212602
Ik zou het dus wel doen, al was het alleen maar om te laten zien dat je betrouwbaar bent en geen wrok koestert. Vooral als de deur nog niet definitief dicht is, zou je haar hiermee positief kunnen verrassen.
KuikenGuppy
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:23:52 #36
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153212679
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Burdie het volgende:
Ik zou het dus wel doen, al was het alleen maar om te laten zien dat je betrouwbaar bent en geen wrok koestert. Vooral als de deur nog niet definitief dicht is, zou je haar hiermee positief kunnen verrassen.
Dat meisje heeft al een ander dus die deur is wel definitief dicht, vooral op zijn leeftijd lijkt me het verstandig om even wat zelfrespect op te bouwen in plaats van haar kont te kussen. Wie gaat nou iemand zijn spullen brengen als het uitgaat, een grotere vernedering kan ik me niet indenken.
graag verwijderen
pi_153212707
Als je haar wil belonen voor het uitmaken met jou, moet je lekker dat kado geven ja.
  woensdag 3 juni 2015 @ 11:28:25 #38
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153212820
quote:

[..]

Ze wil je niet zien. Met dat in gedachten zou ik zelf een reboot niet zien zitten. En met zo'n houding zou ik ook geen zin hebben om haar te pleasen door haar zooi terug te brengen.

Dat cadeau kun je je moeder vast wel blij mee maken.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:08:43 #39
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153215132
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 11:23 schreef zomer86 het volgende:

[..]

Dat meisje heeft al een ander dus die deur is wel definitief dicht, vooral op zijn leeftijd lijkt me het verstandig om even wat zelfrespect op te bouwen in plaats van haar kont te kussen. Wie gaat nou iemand zijn spullen brengen als het uitgaat, een grotere vernedering kan ik me niet indenken.
Hij zegt zelf dat de deur niet dicht is.
Ik zou gewoon te boek willen staan als nette gozer die de boel netjes afhandelt, dus gewoon ff die spullen brengen of in een doosje stoppen en met de post meegeven. Het cadeautje is al gekocht, was een kleinigheidje, dus kan er gewoon bij in de doos. Je weet nooit wat er gebeurt. En het kan ts nooit verweten worden dat hij zich niet aan z'n afspraken houdt. Wie weet heeft ze wel een lekkere vriendin die interesse heeft in ts :P.
Maar goed, ik zie alweer dat dit een onpopulaire mening is en dat de meeste mensen hier liever gaan schelden en een schop na geven dan dat ze het gewoon even netjes en volwassenen afhandelen ;).
KuikenGuppy
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:51:33 #40
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_153216136
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Ik zou gewoon te boek willen staan als nette gozer die de boel netjes afhandelt, dus gewoon ff die spullen brengen of in een doosje stoppen en met de post meegeven. Het cadeautje is al gekocht, was een kleinigheidje, dus kan er gewoon bij in de doos. Je weet nooit wat er gebeurt. En het kan ts nooit verweten worden dat hij zich niet aan z'n afspraken houdt. Wie weet heeft ze wel een lekkere vriendin die interesse heeft in ts :P.
Maar goed, ik zie alweer dat dit een onpopulaire mening is en dat de meeste mensen hier liever gaan schelden en een schop na geven dan dat ze het gewoon even netjes en volwassenen afhandelen ;).
Jouw manier van handelen zou perfect zijn geweest als de vrouw in kwestie zich redelijk had opgesteld.
  woensdag 3 juni 2015 @ 13:55:51 #41
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_153216239
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:51 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Jouw manier van handelen zou perfect zijn geweest als de vrouw in kwestie zich redelijk had opgesteld.
Je kan daar toch boven staan en denken: "IK heb het in elk geval netjes afgehandeld".
KuikenGuppy
  woensdag 3 juni 2015 @ 14:02:35 #42
177569 zomer86
graag verwijderen
pi_153216371
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 13:08 schreef Burdie het volgende:

[..]

Hij zegt dat ja, zij niet.

Je hebt zelfrespect of je hebt het niet, en als ik dan kinderachtig of een klootzak ben, so be it.
graag verwijderen
pi_153217306
"minder whatsappverkeer" als één van de oorzaken van een relatiebreuk :')

Dat is echt zo typisch Fok!, een wijze les dus, volgende keer dat domme whatsapp tot een minimum beperken. Gebruik het gewoon zoals je vroeger SMS gebruikte, en niet als halve chatbox vol emoties en andere toestanden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_153237148
quote:

[..]

Vrouwen zeggen altijd dat ze niet precies weten wat ze willen wanneer ze het uitmaken, oftewel exact weten wat ze willen maar dat niet eerlijk met jou willen delen.
pi_153237157
Wat een loos figuur deze TS trouwens. Ballen als erwten.
  donderdag 4 juni 2015 @ 08:55:52 #46
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_153239202
Je bent met een stomme reden gedumpt en dan ga je nog een cadeau geven? Geef je geld uit aan leukere dingen aub.
pi_153239340
Spul teruggeven (gewoon netjes, niet slopen ofzo). Geen kadootje, dat is nogal wanhopig.
  donderdag 4 juni 2015 @ 09:07:05 #48
367642 Jackie-Treehorn
treats objects like women
pi_153239384
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 18:36 schreef Redster1984 het volgende:
Sowieso niet doen. Steek je geld en energie liever in iets wat wel wat oplevert...ik zou ook haar spullen niet langs brengen. Die kan ze toch komen halen? Grow a pair...
Dit.
Refill?
-Does the Pope shit in the woods?
pi_153253035
Zou TS nu huilend op de stoep staan met een of ander cadeautje nadat haar nieuwe vriend het aan de deur niet wilde aannemen?
One cannot make an omelette without
breaking eggs -- but it is amazing how
many eggs one can break without making
a decent omelette.
pi_153267285
quote:
Break up met vriendin, beloofd cadeautje in bus bos gooien ?
Het gezochte antwoord stond gewoon in de title van topic :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')