Laten we in ieder geval hopen op een Europees, en niet op één of andere oliesjeik of gasboer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:00 schreef Pedroso het volgende:
Van Praag aanstellenNederland wereldkampioen 2018
Krawietsekquote:
Henk Kampquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:01 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Laten we in ieder geval hopen op een Europees, en niet op één of andere oliesjeik of gasboer.
Heeft te weinig draagkracht in Groningen, wat zijn aanstelling enkel onwaarschijnlijker maakt.quote:
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:03 schreef klaasweetalles het volgende:
Jezus hee
WT F
ZELFS WERELDNIEUWS OP CNN
quote:"Hoewel de leden van de FIFA me herverkozen hebben, lijkt mijn mandaat niet breed genoeg gedragen door iedereen in de voetbalwereld, supporters, clubs, spelers en dies meer. Daarom stel ik mijn mandaat ter beschikking en zal een nieuwe voorzittersverkiezing georganiseerd worden (wellicht ergens tussen december 2015 en maart 2016, red). Tot dan zal ik mijn functie nog uitoefenen."
Doen ze toch nog iets goedquote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
De VS als non-voetbal land heeft Blatter uiteindelijk kapotgemaakt.
Ja, fascinerend eigenlijk. Ben er blij om.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 19:06 schreef Intellectueel het volgende:
De VS als non-voetbal land heeft Blatter uiteindelijk kapotgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |