abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153185902
Ik ben alleenstaande moeder van 34 van twee mooie dochters. Met mijn part-time baan als kapster is het voor mij moeilijk om elke maand mijn kinderen te voeden en de huur te betalen, om alle overige kosten niet te vergeten. Nu liep ik gister in de supermarkt waar ik een groepje asielzoekers bier en sigaretten zag kopen. Iedereen roept altijd maar dat het zielig en oneerlijk is dat asielzoekers het land uit moeten en dat ze niks hebben, maar ze zitten het grootste deel van de tijd niks te doen en ons belastinggeld over de balk te smijten terwijl ik me elke week een slag in de rondte werk werk om de eindjes aan elkaar te knopen. Dit frustreert me al een tijdje wou het nu gewoon even kwijt.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:54:51 #2
117098 Hathor
Effe niet
pi_153185940
Ok.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_153185962
Google is your friend, abuse your friends
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:56:21 #4
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_153185980
Dit is geen nieuws natuurlijk, iedereen weet dat asielzoekers voornamelijk klaplopers zijn die alleen maar ons sociale stelsel aan het uithollen zijn.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:56:39 #5
414636 KingKloon
The Kloon King
pi_153185991
Want alleenstaande moeders met twee (mooie?) dochters kopen nooit bier en sigaretten. En die leven ook niet van onze belastinggeld?
pi_153185992
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 13:53 schreef vdWeide het volgende:
Ik ben alleenstaande moeder van 34 van twee mooie dochters. Met mijn part-time baan als kapster is het voor mij moeilijk om elke maand mijn kinderen te voeden en de huur te betalen, om alle overige kosten niet te vergeten. Nu liep ik gister in de supermarkt waar ik een groepje asielzoekers bier en sigaretten zag kopen. Iedereen roept altijd maar dat het zielig en oneerlijk is dat asielzoekers het land uit moeten en dat ze niks hebben, maar ze zitten het grootste deel van de tijd niks te doen en ons belastinggeld over de balk te smijten terwijl ik me elke week een slag in de rondte werk werk om de eindjes aan elkaar te knopen. Dit frustreert me al een tijdje wou het nu gewoon even kwijt.
Hoe wist je dat het asielzoekers waren?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_153185996
quote:
Ten eerste ze mogen niet bijdragen. Hun enige recht is afwachten.
Ten tweede, heb je gestemd bij de laatste verkiezingen en zo ja op wie?
  dinsdag 2 juni 2015 @ 13:59:49 #8
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_153186080
Hoe weet je dat asielzoekers zijn? Misschien zijn ze hier wel gewoon geboren.

En daarbij wil ik je niet voor het hoofd stoten, maar 'een slag in de rondte werken' en 'part-time werken' kan ik niet echt rijmen (al zal je ongetwijfeld hard werken als je op je werk bent).

En er zijn genoeg autochtonen die alleenstaand zijn en moeite hebben de eindjes aan elkaar te knopen, die ook alcohol en sigaretten kopen. Is geen teken dat je geld over hebt (al zou ik zelf dan mijn geld anders besteden, maar dat terzijde).
pi_153186175
Gaat TS ook nog reageren of is dit weer zo'n hit-and-runtopic?
pi_153186186
Hoe oud zijn je mooie dochters?
pi_153186234
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:03 schreef Scorpie het volgende:
TS is 34 en kapster. Ik gok dus een jaar of 17-18.
pi_153186350
quote:
Part-time kapster, alleenstaand, twee dochters.

Netto-ontvanger gespot die klaagt over anderen die gratis geld krijgen van de overheid. En ik maar betalen... Het is dat ik mij niet zo druk maak over onzin, anders zou ik toch zo een tijdje al gefrustreerd rond hebben gelopen lijkt mij zo.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_153186355
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2015 14:03 schreef Scorpie het volgende:
Jij weet wel een oplossing voor het geldprobleem?
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Moderator dinsdag 2 juni 2015 @ 14:10:35 #15
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153186366
:O
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')