Check.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:04 schreef stbabylon het volgende:
Och, het kan erger. Gisteren avond op games.fok een bericht over een nieuw spel, en een trailer erbij. Zat er reclame voor de reclame
Andere baan zoeken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
De motivatie is op hier. Geloof bij al mijn collega's wel sinds de details van de reorganisatie zijn uitgelekt.
Mag er nog iemand blijven?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:39 schreef Q. het volgende:
De motivatie is op hier. Geloof bij al mijn collega's wel sinds de details van de reorganisatie zijn uitgelekt.
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.
The very definition of in expandable personnel.quote:
Slapen doe je maar als je dood bent.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:18 schreef CherryLips het volgende:
Krijg gisteravond om elf uur een klein opdrachtje, begint ze nu al te vragen waar het blijft. Hallo, ik probeer deze week even kantoortijden aan te houden![]()
en waarschijnlijk wordt et nig even een adviseur van de strategisch adviseur van het management benoemd om alles in goede banen te leiden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 08:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De manager, de schoonmaker en de koffiejuffrouw.
Ik ook, maar dan gaan de collega's zo raar kijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt de hele dag slapen
Van een duur extern bedrijf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
en waarschijnlijk wordt et nig even een adviseur van de strategisch adviseur van het management benoemd om alles in goede banen te leiden.
Slapen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan de laatste tijd echt de hele dag slapen
Ik zou daar gaan solliciteren als ik jou was. 250 euro per uur rekenen voor je eigen ontslagronde en zo.quote:
FB / FOK! is echt het afvoerputje van het internet gewordenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:06 schreef CherryLips het volgende:
Fok soms he
WGR / Lastig gevallen in de trein, strafbaar?
Je hoeft er niet veel voor te kunnen dus perfect voor mij.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 09:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zou daar gaan solliciteren als ik jou was. 250 euro per uur rekenen voor je eigen ontslagronde en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |