echt eikel die amoebaquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:57 schreef Lt.Surge het volgende:
ik gun m'n broeder wp ook eens wat krijg je dit
gwoon doenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt eikel die amoeba
zou op zijn bril zitten
Dan is hij kapotquote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
echt eikel die amoeba
zou op zijn bril zitten
Is het heusquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
meester surge zei laatst dat hij je niet mot
Yo for real dawgquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:17 schreef wietparkiet het volgende:
wie zegt dat tegenwoordig nog
ben je 80 ofzo damn son
'Ben ik echt Goddelijker dan jij' - vroeg opoe Moebsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:18 schreef wietparkiet het volgende:
Is het heus vroeg opoe amoeba toen aan de god wietparkiet
Ach ze valt wel mee wp, ze bedoelt het allemaal goedquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow gaat weer vervelend doen enzo
dan ken je haar nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ach ze valt wel mee wp, ze bedoelt het allemaal goed
Ik ben nooit verder gekomen dan een DM denk ik.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:27 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dan ken je haar niet
allemaal leuk en aardig of den foks maar ondertussen is het lucifer zelf
houden zoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 02:27 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben nooit verder gekomen dan een DM denk ik.
Er waren gisteren 7 wijzigingen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 10:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, deze pagina. http://wiki.fok.nl/index.php/Contact
Dat is alles volgensmij
hey surge god.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:44 schreef Lt.Surge het volgende:
Nu ff Patience spelen tot het klaar is met installeren.
Jaaa rustiggg, beetej k*t weer hier, maar moet toch werken dus dat boeit niet zoquote:
ja hier is het weer ook poepquote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:56 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaaa rustiggg, beetej k*t weer hier, maar moet toch werken dus dat boeit niet zo
Met jou dan G?
Halb fünf.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:58 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
ja hier is het weer ook poepTot hoe laat moet je?
en de ''pc'' van mijn ouders aan het fixen. Ding stamt uit 2001 oid, maar, uiteraard eerst kijken of het nog te redden valt![]()
Maaaaar, als het goed is doet die het weer, voor nu.
oooh prima tijd.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:00 schreef Makoto het volgende:
[..]
Halb fünf.
Ooh lekker bezig pik! Ict-guykie
Precies!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:01 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
oooh prima tijd.
ja voeding was defectdus mijn oude trouw pc uit elkaar gesloopt en daar de voeding maar van gebruikt
niet veel, maar dit is dan wel leuk om te doen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:05 schreef Makoto het volgende:
[..]
Precies!
Ahgg laat maar weer eens zien hoe veel je voor je ouders over hebt hé!
Maar, ben op werk. Dat is ook weer zo..quote:
Gewoon even naar het toilet toch.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:09 schreef Makoto het volgende:
[..]
Maar, ben op werk. Dat is ook weer zo..
Naah, beter niet.quote:
Nou jeetje, sorry hoorquote:
Moet jij de oudjes niet veilig houden btw?quote:
Morgenavond weerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:34 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Moet jij de oudjes niet veilig houden btw?
ga zelf danquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:53 schreef broccoli. het volgende:
We zouden om kwart voor presenteren, nog niemand die is gegaan.
Heb ik ook veel aan als de leraren nog niet klaar zijnquote:
'quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Heb ik ook veel aan als de leraren nog niet klaar zijn
Dan maar verder aan het dodelijke simpele Engels wat ik af MOET hebben ondanks dat de leraar weet dat ik een 9 sta
EDIT: Oh ze komen langs, ze zijn net begonnen. Nog 8 groepjes te gaan
Da's wel een beetje laatquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja dat was wel de bedoeling ja. Morgenavond rond 23.00 in Eindhoven?
We gingen toch de liefde bedrijven? Dat kan het beste rond 23.00 zodat je de laatste trein van half 1 nog kan pakken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:04 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Da's wel een beetje laat
Bel maar als je weer eens in de buurt bent
Ik was de afgelopen dagen pas om 2 uur thuis, heb ik niet nog een keer zin inquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We gingen toch de liefde bedrijven? Dat kan het beste rond 23.00 zodat je de laatste trein van half 1 nog kan pakken.
Lol ik moet vanavond naar Hoogeveen. Kwart over 11 klaar met werken, waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:08 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen dagen pas om 2 uur thuis, heb ik niet nog een keer zin in
Iets vroeger plzz
Je bent van harte welkomquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:09 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Lol ik moet vanavond naar Hoogeveen. Kwart over 11 klaar met werken, waarom eigenlijk.
Punt is dat ik vaak een vervolgrit na Rotterdam heb.
Waarom hebben je ouders zo'n oude pcquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:21 schreef Lt.Surge het volgende:
Zo, mijn ouders hebben een nieuwe wallpaper.
enige wat ze doen is MP/mail checkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:21 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Waarom hebben je ouders zo'n oude pc
Wat schattig.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:22 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
enige wat ze doen is MP/mail checken
Ze weten hoe die aan/uit kan, klikken lukt nog, en daar stopt het wel.
Die eerstequote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:25 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik twijfel.
[ afbeelding ]
of
[ afbeelding ]
zit op mijn eigen laptop natuurlijk op FOK!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:32 schreef Amarantha het volgende:
Werkt je printscreen knopje niet meer Surge?
Ik ben niet van de andere kant, sorryquote:
Oh ja duhquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:36 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
zit op mijn eigen laptop natuurlijk op FOK!
jammerquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ben niet van de andere kant, sorry
Dit is natuurlijk mogelijk.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:47 schreef Amarantha het volgende:
Surge ik moet je wel een keer meeten vind ikJe staat bij deze op mijn lijstje mensen die ik wil meeten.
Mis je niks aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet Hork ook nog steeds een keer meeten
Cadeautje.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:13 schreef Lt.Surge het volgende:
WTF waarom zit er een aansteker in mijn schoen.
Oh. Dat is wel lief dan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Van mij, ik heb het in je schoen geteleporteerd.
Nu niet. Mijn krachten zijn opquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:17 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Kun je ook andere dingen teleporteren?
plzquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:18 schreef Amarantha het volgende:
Anders had ik zeker een joint ofzo naar je toe moeten teleporteren?
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:20 schreef Lt.Surge het volgende:
Nieuwe reminder voor: Ama om spullen vragen.
Wanneer: Elke dag.
Ok, dagquote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:21 schreef Lt.Surge het volgende:
En nu ga ik maar weer, om de pc weer daar te installeren.
GEOquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:06 schreef Geo4kant het volgende:
De kat van mijn broer ging ook altijd aan de haal met aanstekers, dus het kan goed.
Ik ben gister nog geweestquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom weer eens langs in de vbl chat!
Nee. Ik zag de trailer en ik had zoiets meh. Beetje My Super ExGirlfriend, zeg maar zo'n emotioneel onstabielvrouwtje met superpowers idee kreeg ik.quote:
was stoned toen ik hem keek dus had sowieso versterkte emotiesquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee. Ik zag de trailer en ik had zoiets meh. Beetje My Super ExGirlfriend, zeg maar zo'n emotioneel onstabielvrouwtje met superpowers idee kreeg ik.
Maar vertel, wat is je mening
Oke, misschien eens een kans gevenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
was stoned toen ik hem keek dus had sowieso versterkte emoties
maar was wel tof, had nou niet het idee dat ik naar een wijvenserie zat te kijken
Moet ook nog steeds young justice afkijkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oke, misschien eens een kans geven![]()
Al ben ik nu nog bezig met The 100, bijna seizoen 1 gezien.
Vanwege de grote switch?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:21 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Moet ook nog steeds young justice afkijken
maar 2de seizoen kan ik moeilijk inkomen
Is effe wennen maar het blijft goedquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja denk dat dat het is
sowieso dick als nightwing ipv robin![]()
en aqualad
De laatste noten van Homesick zweefden net weg.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:59 schreef DeZwabber het volgende:
Ik moest graven naar dit topic.![]()
Moebs, Airbag.
Hoe bedoel je gemist? Een collega (tevens ook FOK!ker) raadde me dit album aan.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb dit zo hard gemist sinds Porcupine Tree met hiatus ging.
All Rights Removed doet me bij vlagen denken aan Time Flies.
Als in, ik miste dit soort muziek sinds PT het niet meer maakt. Ik weet dat er wel wat progbandjes zijn en zo. Maar zelden doen ze het zo goed.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:20 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Hoe bedoel je gemist? Een collega (tevens ook FOK!ker) raadde me dit album aan.
quote:Echt ik liet dit album aan m'n twee maten met de best ontwikkelde muzieksmaak (kuch) horen, gelijk yo die wil ik op m'n telefoon.
Ik denk dat ik All Rights Removed sinds zaterdag 15 keer geluisterd heb ofzo.Dat wordt wel weer minder, maar ik vind 'm echt lekker. Zeker dat nummer Light Them All Up is ernstig kippenvel.
Ja lekker of niet!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als in, ik miste dit soort muziek sinds PT het niet meer maakt. Ik weet dat er wel wat progbandjes zijn en zo. Maar zelden doen ze het zo goed.
[..]Ik draai hem nu ook al een aantal keer achter elkaar.
Leren.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:33 schreef FL_Freak het volgende:
Even een hip hopje tussen het leren door.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Leren.Ik werd net voor m'n werk met een Fiat Fiorino naar Hoogeveen gejaagd en ben pas om half 12 weer thuis, naar het verluidt.
Ah yes, dat blijft een naar filmpje om te zien.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:32 schreef Amoeba het volgende:
Dat nummer Light Them All Up is gebaseerd op die Wikileaks video waar die US Airforce zo ongeveer groepsmoord begaat. Hier te vinden:
Aha. Naja hoort bij de job dan hequote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:37 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Autotransport. Zoek maar op, Autoreset of Easyway.
Echt niet normaal hoe druk ik het soms heb. Heb je dat wel eens, gelijk vanuit de colleges naar afspraken, geen tijd om te eten blabla. En dat dan de hele week?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Aha. Naja hoort bij de job dan heen jij leert toch al zoveel
Maar je hebt dan vast ook weken dat het wat rustiger is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:45 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Echt niet normaal hoe druk ik het soms heb. Heb je dat wel eens, gelijk vanuit de colleges naar afspraken, geen tijd om te eten blabla. En dat dan de hele week?
De eerste twee weken van de periode meestal. Daarna krijg je huiswerk, beginnen projecten, deadlines etc.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:46 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar je hebt dan vast ook weken dat het wat rustiger is.
Good luck.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
De eerste twee weken van de periode meestal. Daarna krijg je huiswerk, beginnen projecten, deadlines etc.
Ik kijk nu al uit naar de zomervakantie.
Maar waarschijnlijk ga ik een vak verkloten dus moet ik me alsnog inspannen
Neen. Genre?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:49 schreef Trollscience het volgende:
amoeba heb je ooit 'spiderland' van Slint geluisterd
spoken word, first wave post-rock (totaal niet te vergelijken met modernere post-rock (vrij uniek en niet echt onder iets te scharen))quote:
De herinneringenquote:
Ik mis die tijden man. Fucking 2011 of zoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
De herinneringen![]()
Hoi, lang niet meer gezien.
Stuur ff een nummertje, of moet ik het echt hele album gaan luisteren?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:54 schreef Trollscience het volgende:
[..]
spoken word, first wave post-rock (totaal niet te vergelijken met modernere post-rock (vrij uniek en niet echt onder iets te scharen))
Hey Nijnquote:
dat sws maar dit is wel een van de hoogtepuntenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:57 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Stuur ff een nummertje, of moet ik het echt hele album gaan luisteren?
[..]
Hey Nijn
Straks ff doen als ik thuis ben.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:59 schreef Trollscience het volgende:
[..]
dat sws maar dit is wel een van de hoogtepunten
Same :s lkkr chatten op de foks, amper vrienden hebben buiten schoolquote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mis die tijden man. Fucking 2011 of zo.
Trollscience ik mis je autistische aanwezigheid in mijn online leven.
I know right. Mijn leven destijdsquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:01 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Same :s lkkr chatten op de foks, amper vrienden hebben buiten school
hou niet van porcupine tree maar zal het morgen eens luisteren ofzo laat me er even aan denkenquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:00 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Straks ff doen als ik thuis ben.
Luister jij Airbag - All Rights Removed eens, of ken je die al?
Wat vind je van Pink Floyd?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:03 schreef Trollscience het volgende:
[..]
hou niet van porcupine tree maar zal het morgen eens luisteren ofzo laat me er even aan denken
Airbag is meer zoals Pink Floydquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef Trollscience het volgende:
alleen jammer van alles dat na the wall heeft plaatsgevonden. snap niet wat dit met porcupine tree te maken heeft overigens
Nou ja, het is een van de bands die ik zou noemen, naast Porcupine Tree, als een gelijkaardig geluid van dat Airbag album.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:10 schreef Trollscience het volgende:
alleen jammer van alles dat na the wall heeft plaatsgevonden. snap niet wat dit met porcupine tree te maken heeft overigens
Dat zeg ik toch nietquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:12 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik luister het wel hoor. Maar niks is zoals Pink Floyd.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:19 schreef PeZu het volgende:
Waarom maar 1 beste band? Kan toch niet,zoveel moois
een ander zou dat als koud, kill, berekend en emotieloos kunnen ervaren, te gelikt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:21 schreef Trollscience het volgende:
Pink Floyd heeft een kwaliteit die dieper gaat dan de sound of de productie zelf. De composities lopen als water en zitten letterlijk perfect in elkaar, als je een (goed) Pink Floyd-nummer luistert voor het eerst maakt het niet uit wat het volgende akkoord is want het vloeit perfect. Ik kan niet goed uitleggen wat dit is maar ik heb dit nog nooit bij een andere band zo gevoeld. Andere muziek is ook goed en kan ook wel veel beter zijn, maar dat perfecte, stromende aan de muziek; ik kan mijn vinger er niet op leggen.
Dat mag.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
een ander zou dat als koud, kill, berekend en emotieloos kunnen ervaren, te gelikt.
dacht dat jij 24 was ofzoquote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:29 schreef PeZu het volgende:
Ik heb zoveel live gezien, pink floyd, roger en david solo, porcupine, pearl jam, matt andersen, metallica en zoveel meer, een beste of een favo kuezen is lastig blijft emotie, verschilt ook hoe ik me voel.
Ik ben het met je eens. Ik vind sommige albums beter in elkaar steken dan PF albums maar PF als geheel staat fier aan kop.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:21 schreef Trollscience het volgende:
Pink Floyd heeft een kwaliteit die dieper gaat dan de sound of de productie zelf. De composities lopen als water en zitten letterlijk perfect in elkaar, als je een (goed) Pink Floyd-nummer luistert voor het eerst maakt het niet uit wat het volgende akkoord is want het vloeit perfect. Ik kan niet goed uitleggen wat dit is maar ik heb dit nog nooit bij een andere band zo gevoeld. Andere muziek is ook goed en kan ook wel veel beter zijn, maar dat perfecte, stromende aan de muziek; ik kan mijn vinger er niet op leggen.
Vandaar dat geen enkele band in mijn mening op PF kan lijken omdat het nooit dat heeft.
Ik ken veel albums die ik beter vind maar er bestaat geen enkele band die 4 écht goede albums heeft gemaakt. Vaak is het een of twee favorieten en de rest is wel goed/oké maar nee, Pink Floyd heeft minstens VIER albums gemaakt die gewoon klassiekers zijn met geen enkel middelmatig (hmm, On The Run) nummer erop. Er bestaat geen andere band die dat voor elkaar heeft gekregen.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:52 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens. Ik vind sommige albums beter in elkaar steken dan PF albums maar PF als geheel staat fier aan kop.
Meddle, Dark Side, Atom Heart Mother en Animals.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ken veel albums die ik beter vind maar er bestaat geen enkele band die 4 goede albums heeft gemaakt. Vaak is het een of twee favorieten en de rest is wel goed/oké maar nee, Pink Floyd heeft minstens VIER albums gemaakt die gewoon klassiekers zijn met geen enkel middelmatig (hmm, On The Run) nummer erop. Er bestaat geen andere band die dat voor elkaar heeft gekregen.
wish you were here, dark side, animals, the wall (op die laatste staan wel interludes maar je kunt dat album niet als losse nummers zien)quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Meddle, Dark Side, Atom Heart Mother en Animals.
Kan kun je nog discussiëren over WYWH en The Wall. Ik tip Obscured by Clouds trouwens ook.
Nee man, geweldig album! Fat Old Sun is echt hun beste chillsessie ooit geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:07 schreef Trollscience het volgende:
Meddle vind ik smaken verschillen, maar atom heart staat echt filler op, vind Alan's Psychedelic Breakfast nou niet echt een tijdloze klassieker ofzo.
Maar het is wel lachen.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:07 schreef Trollscience het volgende:
vind Alan's Psychedelic Breakfast nou niet echt een tijdloze klassieker ofzo.
Nee.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:12 schreef Trollscience het volgende:
en over het algemeen die "avant-garde" ruk op de tweede zijde
Tim buckleyquote:Op woensdag 3 juni 2015 00:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ken veel albums die ik beter vind maar er bestaat geen enkele band die 4 écht goede albums heeft gemaakt. Vaak is het een of twee favorieten en de rest is wel goed/oké maar nee, Pink Floyd heeft minstens VIER albums gemaakt die gewoon klassiekers zijn met geen enkel middelmatig (hmm, On The Run) nummer erop. Er bestaat geen andere band die dat voor elkaar heeft gekregen.
pearl jamquote:Op woensdag 3 juni 2015 00:00 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik ken veel albums die ik beter vind maar er bestaat geen enkele band die 4 écht goede albums heeft gemaakt. Vaak is het een of twee favorieten en de rest is wel goed/oké maar nee, Pink Floyd heeft minstens VIER albums gemaakt die gewoon klassiekers zijn met geen enkel middelmatig (hmm, On The Run) nummer erop. Er bestaat geen andere band die dat voor elkaar heeft gekregen.
Je glibbert van je stoel af als je mij al ziet posten dus koest.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:33 schreef broccoli. het volgende:
Je hebt trouwens wel een grote smoel voor zo'n klein jochie.
Zit op een stoffen stoel, dus sorry neequote:Op woensdag 3 juni 2015 09:47 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Je glibbert van je stoel af als je mij al ziet posten dus koest.
Beetje strakke outline hé c'mon.quote:Op woensdag 3 juni 2015 09:51 schreef broccoli. het volgende:
Ik ga zo voor het eerst met permanent markers iets omlijnen, wens me geluk
Haha, ik weet hoe je je voelt.quote:
Schetsen met pen isquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:29 schreef broccoli. het volgende:
Maar hij was sowieso al verpest omdat penschets
Nee, het valt eigenlijk wel mee. Voor iemand die voor het eerst zoiets doet is het best aardig.quote:
Maar, wat heb je gemaakt dan?quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:30 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Nee, het valt eigenlijk wel mee. Voor iemand die voor het eerst zoiets doet is het best aardig.
Een penschetske van het woord 'orde'quote:
Graffiti Gquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Een penschetske van het woord 'orde'
Het is maar hoe je het definieertquote:
Pics nuquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:34 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het definieert
Graff is overigens wel mijn inspiratiebron geweest, zie wel wat eruit komt
Nee, ben er niet tevreden overquote:
Nee, ik wil 't zienquote:
quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:38 schreef broccoli. het volgende:
Leraar zegt dat ik een videotutorial moet kijken, maar ik weet niet welke. hendig
Die heb ik vorige les al gekeken :pquote:
Stuur pic via wápp.quote:
Heeft 't je niet geholpen? Op 'n gegeven moment weet je een beetje waar de letters moeten 'flowen' om ze zowel stijl te geven maar wel kloppend te houden. Maar dat leer je niet binnen een paar tekenlesjes, ik heb er ook nog moeite meequote:Op woensdag 3 juni 2015 10:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Die heb ik vorige les al gekeken :p
Ik laat tezijnertijd wel het eindresultaat zien, is dat ook goedquote:
Jawel, anders had ik het überhaupt niet geprobeerdquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Heeft 't je niet geholpen? Op 'n gegeven moment weet je een beetje waar de letters moeten 'flowen' om ze zowel stijl te geven maar wel kloppend te houden. Maar dat leer je niet binnen een paar tekenlesjes, ik heb er ook nog moeite mee
Nee, eerst nu. Dan het resultaat.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik laat tezijnertijd wel het eindresultaat zien, is dat ook goed
quote:
Jaaaa, maaar laaat nou maar die schetssssssssssssss zien.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:46 schreef broccoli. het volgende:
[..]
(Ben een tutorial over cinema 4d aan het kijken, hoe je 2d naar 3d kan maken. Ik zie mogelijkhedenDigitaal is toch echt mijn dingetje )
SHUSH NOWquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:47 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jaaaa, maaar laaat nou maar die schetssssssssssssss zien.
We gaan niet provoceren hequote:
wat'cha gonna do 'bout it?quote:
De lege cans van Makoto naar je hoofd gooienquote:
zo ver kun jij heul niet gooienquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
De lege cans van Makoto naar je hoofd gooien
Krijg je niet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 10:55 schreef broccoli. het volgende:
[..]
De lege cans van Makoto naar je hoofd gooien
Die steel ik gewoonquote:
Jawohl.quote:
Je weet niet eens waar m'n huis leeft.quote:
Ik ben een expert in stalken.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:15 schreef Makoto het volgende:
[..]
Je weet niet eens waar m'n huis leeft.
Jij weet net zo goed hoe ik er uit zie als ik dat van jou weet.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:19 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ben een expert in stalken.
En je weet toch niet hoe ik eruit zie.
Ik kan crossdressenquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:20 schreef Makoto het volgende:
[..]
Jij weet net zo goed hoe ik er uit zie als ik dat van jou weet.
Ja, nou en, ik kan ook wel dingen dus..quote:
Ben je ook een crossdresser?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:23 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja, nou en, ik kan ook wel dingen dus..
Nee, ik ben gewoon mezelfquote:
te veel scheerwerk. moet er niet aan denkenquote:
Jezusquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:28 schreef broccoli. het volgende:
Bij het zoeken van zulks een plaatje kom ik op dit
http://partyflock.nl/albumelement/70236282:mijn-clubie![]()
Precies, en Geert Wilders heeft gelijk en alle Marokkanen moeten het land uit.quote:
Ik ben gek op dit soort mensenquote:
Ik heb daar geen problemen meequote:Op woensdag 3 juni 2015 11:29 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ik ben gek op dit soort mensen
helaas zijn ze uitgestorven
Zij vast wel met jouquote:
Ja pfffffffff jezus wat een gedoe allemaal.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:33 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Zij vast wel met jou
*pakt 30 gaats kisten uit de kast en begint die te poetsen*
Ah those good ol' times
Dan had je maar geen skater moeten zijn. Want wie niet voor ons is, is tegen en die moeten deaud!quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:34 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja pfffffffff jezus wat een gedoe allemaal.
Als ik terug kijk naar m'n oude werk denk ik alijd ''Jezus toen dacht ik dat dit mooi wasquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef broccoli. het volgende:
Heb jij trouwens ook, dat als je een oud werk van jezelf ziet, dat je dan echt zoiets hebt van: Aaaahhh
Ik wel, en ik kijk dan ook regelmatig mijn oude werk terug.Jammer dat mn zusjes het meeste hebben gemold
Ja dat heb ik ook, maar vond het wel schattig dat ik dat toen helemaal het einde vond.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:37 schreef Makoto het volgende:
[..]
Als ik terug kijk naar m'n oude werk denk ik alijd ''Jezus toen dacht ik dat dit mooi was''.
Treu, maar ik denk dat ik dat voor de rest van m'n leven heb. Dat ik terugkijk en denk, jezus dat ik dit mooi vondquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:39 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook, maar vond het wel schattig dat ik dat toen helemaal het einde vond.Zo helemaal trots zijn enzo
![]()
Dat lijkt me niet meer dan normaal. Al heb ik de laatste paar jaar wel solide werken die ik eigenlijk al sinds die tijd mooi vind. :pquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:39 schreef Makoto het volgende:
[..]
Treu, maar ik denk dat ik dat voor de rest van m'n leven heb. Dat ik terugkijk en denk, jezus dat ik dit mooi vond.
Akkoord.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:40 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan normaal. Al heb ik de laatste paar jaar wel solide werken die ik eigenlijk al sinds die tijd mooi vind. :p
Dus nu mn tijd maar richten op iets anders.
Hoe gaat het eigenlijk met skolla bij jou?quote:
Ja wel oké, heb m'n portfolio weer enigszins opgepakt. Hoewel ik erg veel bezig ben met graff de laatste tijdquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:42 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met skolla bij jou?
Wanneer ga je toelating doen? Wat heb je al in je portfolio?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:42 schreef Makoto het volgende:
[..]
Ja wel oké, heb m'n portfolio weer enigszins opgepakt. Hoewel ik erg veel bezig ben met graff de laatste tijd.
Augustus ergens, paar schilderwerken paar letterontwerpshit, jawel, maar niet teveelquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:43 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Wanneer ga je toelating doen? Wat heb je al in je portfolio?
Neem aan dat je graff ook veel terug laat komen in je portfolio. :p
Wanneer kun je dan beginnen, mocht je aangenomen worden?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:44 schreef Makoto het volgende:
[..]
Augustus ergens, paar schilderwerken paar letterontwerpshit, jawel, maar niet teveel.
Kan ik gewoon in september beginnen als alles goed gaat, nee precies!quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:45 schreef broccoli. het volgende:
Wanneer kun je dan beginnen, mocht je aangenomen worden?Maar idd, niet overkomen als een 1 of andere hysterische mangafanaat (das een vergelijking, ik zeg niet dat je het bent, voor de duidelijkheid. )
Hahahahahquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:47 schreef broccoli. het volgende:
Ik moest net snoeihard lachen.
Blijkt dat June (David Louf, jwz) een facebookpagina heeft. Ik doe liken, zegt facebook dit:
Vrienden uitnodigen om Mr. JUNE leuk te vinden
Waaronder mijn opa![]()
![]()
![]()
Ja echo randomquote:
JA klahrquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ja echo random
Dit topic maar even dichtspammen?
Ligt niet aan jouquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:49 schreef broccoli. het volgende:
Ligt het trouwens aan mij of is de slowchat de laatste tijd best dood?
AYE SIRquote:
Waaromquote:
HOIquote:
Hey surgiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2015 16:17 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind jou - en dat bedoel ik echt niet zo kinderachtig of iets dergelijks - echt een leuk aandoenlijk kereltje. Vind jou iets leuks, gemoedelijks en tofs hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |