abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153346830
PE, die bovenste foto is zooo grappig O+
Die onderste is ze echt een kleine powergirl O+
pi_153362193
Slaapzak achterstevoren werkt weer perfect! Thx voor de reminder!
(Zo stom eigenlijk, heb het met Lars ook eens een tijdje gedaan, ik raad het zelfs andere mama's aan, maar nu ik zelf weer met een slaapzap-uittrekkend-peutertje zit, denk ik er niet aan 8)7 )

Bij het babypeuterzwemmen is Femke inmiddels doorgestroomd naar de volgende groep, de van-2-tot-3-jarigen. Zo grappig eigenlijk, is ze meteen weer de kleinste van het stel, maar het lijkt wel alsof ze ook ineens met grote sprongen vooruit gaat, om dat rest bij te kunnen houden. O+
  maandag 8 juni 2015 @ 21:05:44 #253
378192 -mandy-
I am who I am
pi_153363652
Hier wordt de slaapzak eigenlijk alleen uitgetrokken als hij vindt dat ik niet snel genoeg ben met uit bed halen.

Wat goed van Femke! Zo met sprongen vooruit gaan tijdens het zwemmen!

Leuke foto's PE en Goitske!

D besloot vandaag dat overdag slapen er vandaag niet bij was. 8)7 . Dag rustig uurtje :W
Om iets over 18u was zijn energie wel helemaal op, dus hup bed in, en hij sliep vrijwel meteen.
Vanaf 7u wakker zijn tot 18:15u vind ik een hele prestatie voor mijn prille 2-jarige.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_153364281
Wat goed can femke!

En ik zag leuke foto spam!

(Voortaan beter de lokale berichten in de gaten houden, zo'n opendag had meneer wel leuk gevonden)
Heb je abonnement bij malkenschoten goitske?

Wij waren gister varen met mijn schoonouders die sindskort een bootje hebben
het zwemvest was geen succes, mogen sturen wel!

En nog een mijlpaal: al duurt het nog even
hij is ingeschreven op school!
pi_153366470
PE super fotos!

2L ja hebben abonnement geloof dit jaar totaal 45 euro voor het hele gezin, hebben hem er al lang uit! Ideaal om ze uit te laten razen! Ook klimdeel enzo vindt jan super zit al alleen op de kabelbaan!
Voor locale berichten de stadsblaadjes maar ook fb
- https://m.facebook.com/profile.php?id=173672692821830

https://m.facebook.com/ei(...)8234&rk=2&fbtype=274
pi_153369116
Bedankt voor de linkjes!

Ik heb getwijfeld over malkenschoten, maar ga regelmatig naar zowel de maten als laag buurlo dus dit jaar maar niet
maar steeds als ik naar zkh moet en kids mee heb baal ik er wel van
helemaal omdat ze beide het van verweg herkennen en binkie roepen!
pi_153373207
quote:
0s.gif Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef 2L het volgende:
Bedankt voor de linkjes!

Ik heb getwijfeld over malkenschoten, maar ga regelmatig naar zowel de maten als laag buurlo dus dit jaar maar niet
maar steeds als ik naar zkh moet en kids mee heb baal ik er wel van
helemaal omdat ze beide het van verweg herkennen en binkie roepen!
Ik kom ook bij de maten en ze komen ook met de gastouder bij laag buurlo en de maten. Binky is lekker om een rondje te lopen en hij gaat ook dr grote glijbanen af met ons en kabelbaan etc
pi_153375541
Ziet er heerlijk uit Goitske!

Wat goed van Femke! Wij zouden eigenlijk ook meer moeten zwemmen met haar maar ze hebben het zwembad in het dorp gesloten afgelopen jaar -O-

PE, die superheldenfoto O+

Spirit, genieten he? Eva speelt ook heel veel fantasiespelletjes. Dat ze taartjes bakt, aaaaaaltijd appeltaart, en ons thee komt brengen of een ijsje. Of pop heeft buikpijn en mama moet er dan een kusje opgeven O+
E.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 10:35:28 #259
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153375901
Met 2 jaar+ nog in een slaapzak? Al voordat Bram 1 was heeft hij gewoon een dekbedje. Hij kan nu ook gewoon lekker zelf uit bedje komen als hij klaar is met slapen.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_153376631
Riley heeft ook nog een slaapzak. De ene keer trekt ze hem uit. Dan houdt ze hem een paar dagen weer aan :D

Zwemmen wil ik ook weer gaan doen met peuter. Ze lijkt behoorlijk vrij in het water.
pi_153376876
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Met 2 jaar+ nog in een slaapzak? Al voordat Bram 1 was heeft hij gewoon een dekbedje. Hij kan nu ook gewoon lekker zelf uit bedje komen als hij klaar is met slapen.
Ja, met 2+ nog in een slaapzak. Zijkant van het ledikant hebben we er ook nog niet uitgehaald, en dat hoop ik ook zo lang mogelijk zo te kunnen houden. Scheelt mij broodnodige uurtjes slaap. :+
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:23:02 #262
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153376890
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:22 schreef Shandaly het volgende:

[..]

Ja, met 2+ nog in een slaapzak. Zijkant van het ledikant hebben we er ook nog niet uitgehaald, en dat hoop ik ook zo lang mogelijk zo te kunnen houden. Scheelt mij broodnodige uurtjes slaap. :+
Haha, nou wij moesten vanmorgen alle kinderen wakkermaken om 7 uur :D
pi_153376981
Hier ligt Djen onder een dekbed in een peuterledikant maar ze kruipt er nooit zonder 'toestemming' uit haha.
pi_153377041
Hier ook nog een slaapzak (tot vorige week) en een ledikant, met ruim 2.5. Bevalt iedereen meer dan prima.

Al zou ik het nu wel handig vinden om niet meer in en uit het ledikant te hoeven tillen, mijn buik zit in de weg. Over een maandje krijgt hij een nieuw kamertje, dan is de bedoeling wel ook om een groter bed neer te zetten. Het ledikant schuift dan door naar de baby.
pi_153377189
Nena lag ook nog heel lang in een ledikant, wel zonder slaapzak. Ik dacht zolang ze prima slaapt hou ik het zo.
Maar toen ging ze ineens heel slecht slapen en bedacht ik me, als we over gaan als ze slecht slaapt gaat het zo helemaal waardeloos :{

Dus toen het slapen weer goed ging zijn we toch overgestapt naar een peuterbedje met 2,5 jaar en dat ging heel soepel. De eerste avonden kwam ze er natuurlijk wel 100x uit, maar we zijn streng gebleven en sindsdien gaat het helemaal goed.
Soms komt ze nu wel naar ons in de nacht, maar ja, dat mag ook wel na al die jaren alleen en goed geslapen te hebben.
pi_153377324
Eva slaapt ook nog in een slaapzak hoor. En ook in een ledikant. We zijn voorlopig ook niet van plan die slaapzak af te bouwen voorlopig, Eva vindt het heerlijk om er in te gaan. Ze ontspant dan helemaal en gaat lekker rustig nog even knuffelen.

Maar goed, Eva drinkt ook nog steeds pap voor het slapen :+
E.
pi_153377380
Spark, dat doet Riley dus ook nog. Schrijf het toevallig net in een ander topic
En die slaapzak doe ik ook niet weg. Afgelopen vrijdag toen het zo warm was, had ik hem niet aangedaan en het duurde echt wat langer voordat ze sliep. Dus voortaan doe ik hem aan en kan ze hem (als ze wil) zelf uitdoen :D
pi_153377471
Wij hebben Jan tot bijna 2 1/2 in het ledikant gehad en in de slaapzak. Dekbed mag pas vanaf 2 jaar plus dat hij anders zn benen vast had tussen de spijlen
  dinsdag 9 juni 2015 @ 11:55:26 #269
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_153377491
Oh ik zie al dat wij een beetje afwijken dus :D
pi_153377505
Riley is ook nog een kleintje toch? Eva ook, eet ook slecht overdag. We hebben het laatst met de kinderarts besproken en die vond er helemaal niets geks aan. Ze heeft het blijkbaar nodig.
Als ze overdag heel erg slecht eet dan drinkt ze in de avond een fles en vaak in de nacht nog eentje. En anders sowieso nog 1 fles van 180/6 voor het slapen.
E.
pi_153377531
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zie al dat wij een beetje afwijken dus :D
Bram oogt ook al zo grooooooot! Eva lijkt daar bijna nog een baby bij :D
E.
pi_153377572
Ja, hier ook een kleintje. Al eet zij wel goed. Behalve brood, dat wil ze niet.
pi_153377619
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 11:59 schreef Omentielvo het volgende:
Ja, hier ook een kleintje. Al eet zij wel goed. Behalve brood, dat wil ze niet.
Niets mis mee lijkt mij? Ik kan me voorstellen als je een kindje hebt dat bovenin de curve zit daar wat voorzichtiger mee gedaan moet worden, Eva zit al eeuwen op -1,5 :+
E.
  dinsdag 9 juni 2015 @ 12:10:51 #274
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_153377822
Hier ook nog slaapzak en ledikantje hoor! En nog geen plannen daar verandering in aan te brengen. Laatst lag ze in een dunne slaapzak en had ik een dekentje over haar gelegd. Dat lag opgefrommeld in een hoek de volgende dag. Ze woelt enorm en ligt vaak nog in allerlei hoeken en posities in bed, dus volgens mij is ze er echt nog niet klaar voor :).
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_153377937
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 juni 2015 12:01 schreef .Sparkling. het volgende:

[..]

Niets mis mee lijkt mij? Ik kan me voorstellen als je een kindje hebt dat bovenin de curve zit daar wat voorzichtiger mee gedaan moet worden, Eva zit al eeuwen op -1,5 :+
Belangrijkste is dat een kind op dezelfde lijn blijft mijn jongens zijn beide gestart op de +1, jan is met 2 jaar naar de 0 lijn gegaan, teun zit nu meestal rond de 0. Bij het cb gaven ze aan dat jan zijn lijn waarschijnlijk op de +1 ligt dat is zijn bouw dus kan zijn dat zonder raar te doen wua eten hij weer naar de +1 gaat en dat is prima
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')