Ik kom ook bij de maten en ze komen ook met de gastouder bij laag buurlo en de maten. Binky is lekker om een rondje te lopen en hij gaat ook dr grote glijbanen af met ons en kabelbaan etcquote:Op maandag 8 juni 2015 23:08 schreef 2L het volgende:
Bedankt voor de linkjes!
Ik heb getwijfeld over malkenschoten, maar ga regelmatig naar zowel de maten als laag buurlo dus dit jaar maar niet
maar steeds als ik naar zkh moet en kids mee heb baal ik er wel van
helemaal omdat ze beide het van verweg herkennen en binkie roepen!
Ja, met 2+ nog in een slaapzak. Zijkant van het ledikant hebben we er ook nog niet uitgehaald, en dat hoop ik ook zo lang mogelijk zo te kunnen houden. Scheelt mij broodnodige uurtjes slaap.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:35 schreef Ticootje het volgende:
Met 2 jaar+ nog in een slaapzak? Al voordat Bram 1 was heeft hij gewoon een dekbedje. Hij kan nu ook gewoon lekker zelf uit bedje komen als hij klaar is met slapen.
Haha, nou wij moesten vanmorgen alle kinderen wakkermaken om 7 uurquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Ja, met 2+ nog in een slaapzak. Zijkant van het ledikant hebben we er ook nog niet uitgehaald, en dat hoop ik ook zo lang mogelijk zo te kunnen houden. Scheelt mij broodnodige uurtjes slaap.
Bram oogt ook al zo grooooooot! Eva lijkt daar bijna nog een baby bijquote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:55 schreef Ticootje het volgende:
Oh ik zie al dat wij een beetje afwijken dus
Niets mis mee lijkt mij? Ik kan me voorstellen als je een kindje hebt dat bovenin de curve zit daar wat voorzichtiger mee gedaan moet worden, Eva zit al eeuwen op -1,5quote:Op dinsdag 9 juni 2015 11:59 schreef Omentielvo het volgende:
Ja, hier ook een kleintje. Al eet zij wel goed. Behalve brood, dat wil ze niet.
Belangrijkste is dat een kind op dezelfde lijn blijft mijn jongens zijn beide gestart op de +1, jan is met 2 jaar naar de 0 lijn gegaan, teun zit nu meestal rond de 0. Bij het cb gaven ze aan dat jan zijn lijn waarschijnlijk op de +1 ligt dat is zijn bouw dus kan zijn dat zonder raar te doen wua eten hij weer naar de +1 gaat en dat is primaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 12:01 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Niets mis mee lijkt mij? Ik kan me voorstellen als je een kindje hebt dat bovenin de curve zit daar wat voorzichtiger mee gedaan moet worden, Eva zit al eeuwen op -1,5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |