Nu is mijn vraag: wat is de beste strategie om mee te beginnen, immers, een goed begin is het halve werk.
Welke auto moet je dus als eerste kopen? Welke races kun je het beste als eerste rijden? Moet je die auto helemaal uitbouwen of gewoon doorsparen voor een beter auto?
En de auto maakt niet echt uit, tis maar net wat je prefereert met rijden. De een wil meer top, de ander meer grip
quote:gefeli
Op dinsdag 12 november 2002 11:52 schreef Tijn het volgende:
Woei, mn eerste officieële kick naar Games & Consoles
quote:Ow shit, ik dacht echt dat ik hem daar had neergezet. Macht der gewoonte denk ik. Sorry!
Op dinsdag 12 november 2002 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Mooi topic voor games & consoles..
quote:Was ik vorige keer ook mee begonnen, die helemaal uitgebouwd en alle races (in die klasse) mee gewonnen. Toen was mijn geld op! Ik had toen geen zin meer om al die races nog een keer te gaan doen om genoeg geld te sparen voor een Audi TT.
Op dinsdag 12 november 2002 11:51 schreef blieblie het volgende:
ik was begonnen met de MX5.
quote:Ik begon met een MX5 half uitgebouwd, toen een Lancer helemaal uitgebouwd, toen een Lotus Elise Sport half uitgebouwd, en toen een Zonda die dikste, en die heb ik heeeeeeel lang gerejen
Op dinsdag 12 november 2002 11:55 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Was ik vorige keer ook mee begonnen, die helemaal uitgebouwd en alle races (in die klasse) mee gewonnen. Toen was mijn geld op! Ik had toen geen zin meer om al die races nog een keer te gaan doen om genoeg geld te sparen voor een Audi TT.
quote:Ik ook.. daarna ergens een renault clio genomen en zo snel verder opgewerkt naar de echte auto's...
Op dinsdag 12 november 2002 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik begon toendertijd met een knalgele Toyota Yaris. Cool bakkie en snel up te graden !
ik zit na al die tijd nog steeds ''maar'' op 89% finished geloof ik....
Die MX5 had ik op een gegeven moment beetje te erg getuned, viel niet meer mee te rijden!
zo werkt het iig wel bij NFS
quote:je hebt duidelijk geen idee van de beste race game die er bestaat.. koop een PS2, koop dat spel en je hebt maanden race genot.
Op dinsdag 12 november 2002 14:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Na hoeveel races kan je eik de RX7 serie kopen?
Ijk heb GT3 niet maar ik vraag me het af.
JE begint met een bepaald kapitaal en daar koop je dan een starters auto van?zo werkt het iig wel bij NFS
quote:Mx5 heeft in ieder geval een moeilijkere wegligging omdat de motor en de aandrijving achterin ligt. Is niet de meest favo auto dan hoor.. moet hij eerst goed getuned zijn!.
Op dinsdag 12 november 2002 15:23 schreef sebasmeer het volgende:
ik was ook begonnen met de mx5.. omdat die er gewoon leuk uitziet... wat moet je met zo'n vage yaris O_o
quote:Mjaah der zijn best veel not done combinaties maar die kan je meestal wel recht trekken met de auto-instellingen.
Op dinsdag 12 november 2002 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
Welke parts kun je eigenlijk het beste in het begin kopen? In in welke volgorde kun je het beste zaken kopen? Zijn er nog "not-done" combinaties?Die MX5 had ik op een gegeven moment beetje te erg getuned, viel niet meer mee te rijden!
Ik had die suzuki rallybak zo afgesteld dattie geklokt staat op 370 km/h maar zijn echte top was 400 ongeveer .
Op een gegeven moment bij ongeveer 360 gaat ie ok op zijn achterwielen rijden, heeeeel kewl
quote:Bij mij leek tie toen meer op een vliegtuig met lekke banden dan een auto toen die Suzuki eenmaal 400 ging...:P
Op dinsdag 12 november 2002 17:47 schreef blieblie het volgende:[..]
Mjaah der zijn best veel not done combinaties maar die kan je meestal wel recht trekken met de auto-instellingen.
Ik had die suzuki rallybak zo afgesteld dattie geklokt staat op 370 km/h maar zijn echte top was 400 ongeveer
.
Op een gegeven moment bij ongeveer 360 gaat ie ok op zijn achterwielen rijden, heeeeel kewl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |