abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_6754854
Ik heb een jaar geleden GT3 gekocht samen met mijn PS2. Machtig spel, helaas heb ik me door de stortvloed aan goede games er nooit echt in kunnen verdiepen. Ik ben twee keer een eind gekomen maar toen weer gestopt om iets anders te spelen. Eeuwig zonde natuurlijk. Nu heb ik binnenkort (kerst) twee weken vrij en wilde ik me echt in dat spel gaan verdiepen.

Nu is mijn vraag: wat is de beste strategie om mee te beginnen, immers, een goed begin is het halve werk.

Welke auto moet je dus als eerste kopen? Welke races kun je het beste als eerste rijden? Moet je die auto helemaal uitbouwen of gewoon doorsparen voor een beter auto?

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_6754936
Mooi topic voor games & consoles..

En de auto maakt niet echt uit, tis maar net wat je prefereert met rijden. De een wil meer top, de ander meer grip

Where facts are few, experts are many.
pi_6754950
ik was begonnen met de MX5, maar het schijnt dat je het beste kan beginnen met de PT Cruiser.
pi_6754959
jep, kickje games & consoles
  dinsdag 12 november 2002 @ 11:52:18 #5
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_6754973
Woei, mn eerste officieële kick naar Games & Consoles
pi_6754982
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:52 schreef Tijn het volgende:
Woei, mn eerste officieële kick naar Games & Consoles
gefeli
pi_6754984
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:50 schreef Atreidez het volgende:
Mooi topic voor games & consoles..
Ow shit, ik dacht echt dat ik hem daar had neergezet. Macht der gewoonte denk ik. Sorry!
pi_6755012
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:51 schreef blieblie het volgende:
ik was begonnen met de MX5.
Was ik vorige keer ook mee begonnen, die helemaal uitgebouwd en alle races (in die klasse) mee gewonnen. Toen was mijn geld op! Ik had toen geen zin meer om al die races nog een keer te gaan doen om genoeg geld te sparen voor een Audi TT.
  dinsdag 12 november 2002 @ 11:59:32 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_6755087
Ik begon toendertijd met een knalgele Toyota Yaris. Cool bakkie en snel up te graden !
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_6755164
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:55 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Was ik vorige keer ook mee begonnen, die helemaal uitgebouwd en alle races (in die klasse) mee gewonnen. Toen was mijn geld op! Ik had toen geen zin meer om al die races nog een keer te gaan doen om genoeg geld te sparen voor een Audi TT.

Ik begon met een MX5 half uitgebouwd, toen een Lancer helemaal uitgebouwd, toen een Lotus Elise Sport half uitgebouwd, en toen een Zonda die dikste, en die heb ik heeeeeeel lang gerejen . En uitgebouwd natuurlijk
  dinsdag 12 november 2002 @ 12:18:30 #11
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6755392
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 11:59 schreef Chocobo het volgende:
Ik begon toendertijd met een knalgele Toyota Yaris. Cool bakkie en snel up te graden !
Ik ook.. daarna ergens een renault clio genomen en zo snel verder opgewerkt naar de echte auto's...
The truth was in here.
pi_6755691
Ben begonnen met MX5 ook ja, en toen op een gegeven moment werd ik verliefd op de Skyline Vtec R35 huppeldepup, diedus gekocht En ik won ook heel snel Silver Arrow cup, daar won je die Mercedes Touringcar mee, en daarmee die endurance 100 eirondjes gereden, en weer wat geld geicasseerd. Zo ben ik een beetje begonnen. Die Skyline was beetje onnodig, maar ik vond het zo'n prachtige auto...
pi_6756027
Ik was met een Toyota Yaris begonnen geloof ik, en na een aantal races overgegaan naar een Ford Mustang.....

ik zit na al die tijd nog steeds ''maar'' op 89% finished geloof ik....

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_6758102
Welke parts kun je eigenlijk het beste in het begin kopen? In in welke volgorde kun je het beste zaken kopen? Zijn er nog "not-done" combinaties?

Die MX5 had ik op een gegeven moment beetje te erg getuned, viel niet meer mee te rijden!

dinsdag 12 november 2002 @ 14:57:38 #15
24184 speedfreakssj
Bryan Adams- Run to you :9~
pi_6758222
Na hoeveel races kan je eik de RX7 serie kopen?
Ijk heb GT3 niet maar ik vraag me het af.
JE begint met een bepaald kapitaal en daar koop je dan een starters auto van?

zo werkt het iig wel bij NFS

dinsdag 12 november 2002 @ 15:19:23 #16
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6758822
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 14:57 schreef speedfreakssj het volgende:
Na hoeveel races kan je eik de RX7 serie kopen?
Ijk heb GT3 niet maar ik vraag me het af.
JE begint met een bepaald kapitaal en daar koop je dan een starters auto van?

zo werkt het iig wel bij NFS

je hebt duidelijk geen idee van de beste race game die er bestaat.. koop een PS2, koop dat spel en je hebt maanden race genot.
Ik heb hem zelf na een 200 uur ofzo uitgespeeld
The truth was in here.
pi_6758911
ik was ook begonnen met de mx5.. omdat die er gewoon leuk uitziet ... wat moet je met zo'n vage yaris O_o
To pwn or not to pwn
  dinsdag 12 november 2002 @ 17:30:55 #18
8372 Bastard
Persona non grata
pi_6761654
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 15:23 schreef sebasmeer het volgende:
ik was ook begonnen met de mx5.. omdat die er gewoon leuk uitziet ... wat moet je met zo'n vage yaris O_o
Mx5 heeft in ieder geval een moeilijkere wegligging omdat de motor en de aandrijving achterin ligt. Is niet de meest favo auto dan hoor.. moet hij eerst goed getuned zijn!.
The truth was in here.
pi_6761932
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 14:52 schreef Strolie75 het volgende:
Welke parts kun je eigenlijk het beste in het begin kopen? In in welke volgorde kun je het beste zaken kopen? Zijn er nog "not-done" combinaties?

Die MX5 had ik op een gegeven moment beetje te erg getuned, viel niet meer mee te rijden!

Mjaah der zijn best veel not done combinaties maar die kan je meestal wel recht trekken met de auto-instellingen.

Ik had die suzuki rallybak zo afgesteld dattie geklokt staat op 370 km/h maar zijn echte top was 400 ongeveer .

Op een gegeven moment bij ongeveer 360 gaat ie ok op zijn achterwielen rijden, heeeeel kewl

pi_6762144
quote:
Op dinsdag 12 november 2002 17:47 schreef blieblie het volgende:

[..]

Mjaah der zijn best veel not done combinaties maar die kan je meestal wel recht trekken met de auto-instellingen.

Ik had die suzuki rallybak zo afgesteld dattie geklokt staat op 370 km/h maar zijn echte top was 400 ongeveer .

Op een gegeven moment bij ongeveer 360 gaat ie ok op zijn achterwielen rijden, heeeeel kewl

Bij mij leek tie toen meer op een vliegtuig met lekke banden dan een auto toen die Suzuki eenmaal 400 ging...:P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')