ik sport vrij veel, en ben daardoor helaas al redelijk vaak gebleseerd geraakt. Vaker bleef het bij wat kleine blessures als gekneusde ribben en polsen, spierscheurinkjes enz. Maar ik heb helaas ook een aantal keer mijn enkelbanden flink opgerekt en gescheurd gehad. Nu kan ik eigenlijk niet meer sporten zonder een bandage of tape om mijn enkel. Nu is mijn vraag, hebben jullie zelf ook zo´n ervaring en zo ja, wat gebruiken jullie dan; tape of een bandage. Ik moet zeggen dat ik ook wel vaker tot een combi van die twee overga. Let me know
greetz
Boost
bandage is veel te vast en daar wordt alles weer zwakker van. Ik heb geleerd dat je dat soort dingen juist niet moet gebruiken, maar weet jou situatie verder niet...
Groetjes
Helaas spreek ik uit ervaring, ik ben tijdelijk gestopt met basketbal, na 18 jaar, om mijn enkelbanden en de coordinatie daarin te verbeteren voordat ik het weer oppak. Door je enkels gaat is een van de ergste pijnen die ik tot nu ervaren heb, dat wil ik proberen te voorkomen
Staat vast wel ergens op een sportsite of medische site zoiets.
En altijd met tape blijven sporten is ook niet bevorderlijk voor stabiliteit van je enkels, is mij verteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |