zal thuis even kijken vanmiddag. Heb hem zelf niet gebruikt maar misschien degene waar ik hem zondag bij heb opgehaald wel.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:54 schreef Aurelius het volgende:
Is de DLC al gebruikt? Zo nee, dan bied ik 40 euro inclusief verzendkosten.
Even gekeken, er zit voorin het boekje een code voor de 'battle arena' en achterin voor een comic book of iets dergelijks. Alleen het is niet met een kraslaagje dus ik kan niet checken of degene waar ik hem van heb die DLC al gebruikt heeft. Of kan ik die code intikken op de PS4 en dan kijken of ik nog 'iets' kan downloaden of heb je hem al direct gebruikt in dat geval?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:43 schreef Aurelius het volgende:
Ok. Hou me op de hoogte, heb wel serieus interesse.
Voorin het boekje staat iets anders, de battle arena ofzo, is niet een DLC maar gewoon voor thewitcherbattlearena.com of zoiets.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:35 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Alle DLC is gratis voor The Witcher. De enige code die er in staat is voor een gratis digitaal stripboekje.
Ik stuur je een PM.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 17:45 schreef rene90 het volgende:
[..]
Aurelius heeft al 40 euro inc. geboden dus die gaat voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |