Omdat deze meneer niet een random gekkie op een forum is maar president van een land met 80 miljoen inwoners.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:37 schreef mig72 het volgende:
Dus? Ik lees geregeld op Fok Bevrijd Nederland van de moslims.
Wasrom is deze uitspraak zo gek?
Wie is we?quote:Op maandag 1 juni 2015 16:44 schreef Perrin het volgende:
Die kunnen we dus ook officieel afschrijven als redelijke discussiepartner.
NL, EU, Het Westen, Israel, zoiets?quote:
Is hij niet van macedonie ipv griekenland?quote:Op maandag 1 juni 2015 12:06 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Het blijft lachen met die mafkees. Het Turkije van 2015 is een grote grap, op geen enkele manier te vergelijken met het Ottomaanse rijk. Het is net zoiets als het failliete, corrupte Griekenland van nu vergelijken met het rijk van Alexander de Grote.
Ik was eerder nooit een fan van Israël, maar ik zie liever dat ze nog veel meer land onrechtmatig annexeren dan dat een narcistische galbak als Erdogan of die religieuze psychopaten in Iran hun zin krijgen.
Dat kloptquote:Op maandag 1 juni 2015 16:55 schreef topdeck het volgende:
[..]
Is hij niet van macedonie ipv griekenland?
Israel en Turkije zijn dat al meer dan een half decennium niet meer.quote:
Zit je er ook op?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:07 schreef jamesdeen het volgende:
De Freedom Flotilla III komt Jeruzalem bevrijden.
En dat geldt voor de grote meerderheid van de Turken, want die stemmen op hem.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat hij een extremistische idioot is wisten we al langer.
op wie moet je dan stemmen?quote:Op maandag 1 juni 2015 17:14 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
En dat geldt voor de grote meerderheid van de Turken, want die stemmen op hem.
Dit ja.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:29 schreef Woestijnvos het volgende:
Dat hij een extremistische idioot is wisten we al langer.
Ik wacht met het aannemen van het nieuws in de openingspost, nog geen betrouwbare bron kunnen vinden die dit onderstreept.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:31 schreef Richestorags het volgende:
Ach, een terroristensponsor met dictatoriale megalomanie roept weer eens wat. Niet echt nieuwswaardig.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |