Nouuuu het waren niet de typische vrouwen types in die sc thoquote:Op maandag 1 juni 2015 13:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Check.
Heeft nog best lang standgehouden...
Maar goed, c'est ca
quote:
NIks bijzonders, eigenlijk veel te rustig, Ik was al om 9.45 klaar met mijn ronde....quote:
Dank je. Al heb ik al een maand geleden het contract ondertekend, ging het vandaag pas echt in...quote:
nee wacht wel op jouw reviewquote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Krijg een windows 10 melding binnen dat ik het gratis kan downloaden![]()
Iemand al gewerkt met windos 10?
quote:
Telepathiequote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef essnhills het volgende:
Lol.
M'n baas zou me bellen, maar na een half uurtje nog niks, dus ik dacht, ik bel hem dan maar
Belt hij mij ook op exact dat moment
Yep. ik werk er nu dagelijks mee.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
quote:
GF stamt uit de flinstone tijdquote:
Nicequote:Op maandag 1 juni 2015 13:13 schreef Bos81 het volgende:
![]()
![]()
Zo mijn eerste echte werkdag als medewerker in vaste dienst zit er op![]()
nee, hoor, slechts een paar mannen is genoeg om de orde te bewarenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef crv het volgende:
[..]
het worden er hier nu ook wel steeds meer en ze krijgen de overhand......zijn de KSC dagen dan ook al geteld ?
Bier, tieten, horror/zombiefilms en vieze grappen bedoel je?quote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nouuuu het waren niet de typische vrouwen types in die sc tho
En werkt het fijn? Beter dan windows 7 bedoel ik.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Yep. ik werk er nu dagelijks mee.
Maar is pas een voorbereiding. 29 juli de echte versie.
Gratis upgrade meldingquote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Blijkbaarquote:
Beetje een mix is wel zo leuk jaquote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, hoor, slechts een paar mannen is genoeg om de orde te bewaren
ik heb 8 nog niet eensquote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gratis upgrade meldingTot 29 juli ofzo; als ik mij niet vergis; kun je je inschrijven om de gratis upgrade te ontvangen als je nu een legale 8 hebt.
quote:
Het werkt goed ja. Start menu en alles weer "terug".quote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
En werkt het fijn? Beter dan windows 7 bedoel ik.
Welnee. Als ik een echte studiedag heb dan heb ik hier in m'n eentje de overhand. En KSC heeft dat tot nu toe ook overleefd.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:15 schreef crv het volgende:
[..]
het worden er hier nu ook wel steeds meer en ze krijgen de overhand......zijn de KSC dagen dan ook al geteld ?
Ik heb 7quote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gratis upgrade meldingTot 29 juli ofzo; als ik mij niet vergis; kun je je inschrijven om de gratis upgrade te ontvangen als je nu een legale 8 hebt.
Ik ook nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |