abonnement Unibet Coolblue
  maandag 1 juni 2015 @ 10:14:00 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_153149412
quote:
EU: "Injecteer vaders met empathie-hormonen"
De sociale wetenschap is geen van beide. Het is wensdenken met voetnoten. Combineer dat met de buitenlandse bezettingsmacht van de EU, en je hebt vuurwerk. Een onderzoek naar of oxytocine hormooninjecties in de aderen van jonge mannen hen betere meer beschermende en sensitievere vaders maken, krijgt een EU-subsidie van ¤2,500,000. Inderdaad, 2,5 miljoen euro, aka "de grootste persoonlijke subsidie van de EU". De hoofdgedachte achter het onderzoek is zoals gebruikelijk: gelijkheid. "Hormonale veranderingen bereiden vrouwen tijdens hun zwangerschap voor op het ouderschap. Bij vaders is dat niet of minder het geval." En dat is uw reinste vorm van seksisme. Bovendien van het soort dat zowel de EU als de gehele sociale wetenschap tegen de haren instrijkt, want aangeboren, onveranderlijk en daarmee buiten het bereik van het maakbaarheidsideaal. Tenzij je natuurlijk de injectienaalden van stal haalt. Deze trend even extrapoleren en u wordt door federale agenten van uw bed gelicht als er niet op uw zwangerschapskaart staat dat "we" zwanger zijn, als u niet 9 maanden lang een empathie-zwangerschapsbuik draagt (*), of als u één sessie zwangerschapsyoga op de bank voor de buis heeft verzuimd. Een soort Equilibrium dus, maar dan precies andersom: niet gevoel en sensitiviteit, maar het ontbreken daarvan wordt strafbaar. De EU en gedragsveranderende hormonale injectienaalden, dat klinkt als ware liefde. Kunnen we niet eens gewoon heel erg met rust gelaten worden
http://www.geenstijl.nl/

De menselijke gedachten zijn minder vrij dan vaak wordt aangenomen. Door het toedienen van hormonen kan het karakter en gedrag van mensen grotendeels gestuurd worden. Niet alleen 'vadergevoelens', maar ook crimineel gedrag, politieke voorkeur, racistisme en koopgedrag zijn op die manier buitengewoon sterk te beïnvloedden. Logisch dat de EU onderzoek hiernaar sponsort. De mogelijkheden om op deze manier het volk te laten doen wat je wil zijn zoveel beter dan de traditionele methodes van propaganda, financiële prikkels en marketing. Eigenlijk zijn injecties voor zedendeliquenten die hun gedrag sturen al een voorloper hier op, alleen gaat het dan om veroordeelde criminelen.

In het boek 'This perfect day' wordt dit al vooruitgezien (voor de mensen die met dit boek bekend zijn). Hier krijgt iedereen maandelijks een prik van de staat, waardoor agressief en crimineel gedrag gewoon zo goed als verdwijnen. Keerzijde hiervan is dat mensen ook een beetje suf en apatisch worden. Maar in die maatschappij wordt dat als een acceptabele prijs gezien voor alle ellende die voorkomen wordt.

Goed initiatief van de EU om dit te sponsoren? Moeten mensen verplicht worden om deze 'vaccinaties' toe te staan? Of moeten ze beperkt worden voor mensen die al een keer over de schreef gegaan zijn? Wat zijn de mogelijkheden in combinatie met uitgebreide psychologische sturing? Is racisme, criminaliteit en agressie uit te bannen op deze manier?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  maandag 1 juni 2015 @ 10:14:57 #2
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_153149433
Oh. In het verkeerde forum gepost. Kickje NWS svp.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_153149665
Doet me denken aan Equilibrium...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_153150455
Bepaalde afwijkingen bv homofilie zou je zo goed kunnen behandelen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')