Waarschijnliijk 64-bits of je moet hele oude hardware hebben. Als je systeem geen 64-bits ondersteund geeft die installer zelf wel een error.quote:
Dus ik kan niet gelijk de iso maken en zo instaleren?quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is *exact* hetzelfde proces, alleen start je het nu zelf ipv dat je afhankelijk bent van de achtergrondservice.
-edit-
via dezelfde link kun je, na installatie, een iso maken van Windows 10 voor herinstallatie.
Het werkt hetzelfde als de upgrade van 7 naar 8; je downloadt de tool. Die download de bestanden en daarmee kun je OF installatie-media maken OF direct de install starten.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:06 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Dus ik kan niet gelijk de iso maken en zo instaleren?
Okay thanks, dan toch maar een USB boot maken, wilde al langer een clean install doen en geen upgrade :pquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:07 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het werkt hetzelfde als de upgrade van 7 naar 8; je downloadt de tool. Die download de bestanden en daarmee kun je OF installatie-media maken OF direct de install starten.
Dat kan ook gewoon direct vanuit die installer.quote:Op woensdag 29 juli 2015 08:08 schreef Abdus18 het volgende:
[..]
Okay thanks, dan toch maar een USB boot maken, wilde al langer een clean install doen en geen upgrade :p
ik heb gister surface pro 3 gekochtquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:06 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Waarschijnliijk 64-bits of je moet hele oude hardware hebben. Als je systeem geen 64-bits ondersteund geeft die installer zelf wel een error.
Dan kun je mooi even in de handleiding ervan kijken wat het is.quote:
Nice ! thanksquote:Op woensdag 29 juli 2015 08:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat kan ook gewoon direct vanuit die installer.
Je kunt of je instellingen en files bewaren of alles wegknikkeren en een clean install doen.
Die heb ik even gemist denk ik, heb de bende aangegooid voor het douchen. toen ik terugkwam stond er een grote cirkel met een percentage in beeld.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:11 schreef Jigzoz het volgende:
Jeuj. Installatie loopt. Beetje jammer dat de zwartschermgeeninfobedenkzelfmaarhoeverweinmiddelszijnfase een beetje lang duurt.
Ja, ik was een sukkel. Blijkt dat Windows m'n tweede monitor geschikter vond voor de voortgangsinfo.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die heb ik even gemist denk ik, heb de bende aangegooid voor het douchen. toen ik terugkwam stond er een grote cirkel met een percentage in beeld.
Minder erg dan een Windows install die je USB-Backup disk automatisch selecteert voor een clean-installquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, ik was een sukkel. Blijkt dat Windows m'n tweede monitor geschikter vond voor de voortgangsinfo.
Het is vooral de vraag of de hardware allemaal compatible is, maar dat zou je kunnen kijken op basis van Merk en type.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:28 schreef CherryLips het volgende:
N00b-vraag, ik weet niet of ik hem al gesteld hebMaar m'n vader heeft XP op de laptop, kan ik niet ergens een ISO downloaden en die op z'n laptop zetten? Dan kan hij dat ding ook weer eens gebruiken want ik durf hem nu niet eens aan te zetten.
Dat is jammer, want het mag vooral geen geld kosten zegt ie, want hij heeft er toch altijd ruzie mee. Ondertussen mag ik van alles voor hem printen en z'n foto's en muziek beheren.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:29 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag of de hardware allemaal compatible is, maar dat zou je kunnen kijken op basis van Merk en type.
Er is echter geen gratis update van xp naar 10.
Ondertussen in het update-gedeelte:quote:189 [AU_NONDEADLINE_INSTALL_READY] 102 {00000000-0000-0000-0000-000000000000} 0 0 AutomaticUpdates Success Content Install Installation Ready: The following updates are downloaded and ready for installation: - Bijwerken naar Windows 10 Pro
Even opnieuw opstarten?quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:34 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ondertussen in het update-gedeelte:
[ afbeelding ]
Gisteren stond dat nog op verified en ready en alles.oh well.
Nou ja, Windows... Zo gaat dat.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Reeds gedaan, aan de logs te zien is 'ie de boel opnieuw aan het verifiëren, apart
Klinkt bekend, maar gratis gaat het hem niet worden.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is jammer, want het mag vooral geen geld kosten zegt ie, want hij heeft er toch altijd ruzie mee. Ondertussen mag ik van alles voor hem printen en z'n foto's en muziek beheren.
Ach, kan altijd nog een wijziging maken in het register als het mij te lang duurtquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:39 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, Windows... Zo gaat dat.
83% inmiddels. Ik ben benieuwd.
En configureren...quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ach, kan altijd nog een wijziging maken in het register als het mij te lang duurt
Ben ook benieuwd, update gaat zo te lezen wel vlotjes.
Windows minutenquote:Op woensdag 29 juli 2015 09:52 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
En configureren...
"Dit duurt niet lang". Oke Windows, ik wacht.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:54 schreef FritzWepper het volgende:
Iemand een idee hoe je Windows 10 kan binnenhalen? Had begrepen dat je vanzelf de vraag zou krijgen of je wil upgraden, maar dat is bij mij uitgebleven.
quote:Op woensdag 29 juli 2015 06:59 schreef Ceased2Be het volgende:
De ISO's zijn nu ook te downloaden:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
Hop, klaar. Nou, 's even rondsnuffelen.quote:
Geduld. PC kreeg de melding wel, tablet nog niet.quote:Op woensdag 29 juli 2015 09:54 schreef FritzWepper het volgende:
Iemand een idee hoe je Windows 10 kan binnenhalen? Had begrepen dat je vanzelf de vraag zou krijgen of je wil upgraden, maar dat is bij mij uitgebleven.
Krijg je dan een engelstalige versie of past het systeem dat direct aan bij download / installatie?quote:Op woensdag 29 juli 2015 06:59 schreef Ceased2Be het volgende:
De ISO's zijn nu ook te downloaden:
https://www.microsoft.com/en-us/software-download/windows10
als je een upgrade doet blijft je systeemtaal behouden. als je hem gebruikt om installatiemedia te maken kun je zelf kiezen welke taal je wil.quote:Op woensdag 29 juli 2015 10:11 schreef marcel.nl het volgende:
[..]
Krijg je dan een engelstalige versie of past het systeem dat direct aan bij download / installatie?
Die had ik een stuk of 50 staan van afgelopen nacht. Blijkbaar pollt het systeem wanneer je aan de beurt bent voor je upgrade. Had wat netter gestaan als het daar niet in de lijst voorkwam.quote:
Ik vermoed het, zo te zien geeft een "wuauclt.exe /updatenow" kortstondig aan dat er onverklaarbare fouten zijn gevonden, puik wel. Beetje jammerlijk gedaanquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:15 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Die had ik een stuk of 50 staan van afgelopen nacht. Blijkbaar pollt het systeem wanneer je aan de beurt bent voor je upgrade. Had wat netter gestaan als het daar niet in de lijst voorkwam.
Ja die optie heb ik ook een aantal keren geprobeerd, uiteindelijk gewoon die migratietool gebruikt. geen zin om te wachtenquote:Op woensdag 29 juli 2015 10:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik vermoed het, zo te zien geeft een "wuauclt.exe /updatenow" kortstondig aan dat er onverklaarbare fouten zijn gevonden, puik wel. Beetje jammerlijk gedaan
Edit: Als je het over de duvel hebt, daar is ' ie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |