waar is het nieuwe talent gebleven dan?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maargoed, wel goed dat Stenders 3FM inruilt voor Radio 2.
Zelfs Frits Spits was 3 jaar jonger dan Stenders toen 'ie dat deed.
Nou, Gerard, Giel en Michiel waren als broekies allemaal kopietjes van van Inkel, dus dat hoeft geen probleem te zijn. Die eigen smoel komt wel en anders zijn ze gauw genoeg weer weg.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat ik ervan ken, vind ik dat ze het goed doen, de nieuwe aanwas.
Maar het mist allemaal wel een eigen smoel.
Hey, je usericon komt uit Bastian's You've Got My Lovequote:Op maandag 1 juni 2015 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik las dat Michiel vanmorgen Foreigner draaide, dus hij is nog steeds een Van Inkel-copy
Ah, thanks, ik vroeg het me al afquote:Op maandag 1 juni 2015 14:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hey, je usericon komt uit Bastian's You've Got My Love
Serieus?quote:Op maandag 1 juni 2015 14:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ah, thanks, ik vroeg het me al af
Neequote:
Luisteraar pesten. Een hobby van mening radio dj.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik zat nog helemaal in de Franz Ferdinandmodus, draaien ze deze bagger er achter aan
Is al weer oud nieuws toch? KNMI houdt het nu op 22.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Zaterdag 32 graden. Dat is een grapje.
Buienradar voorspeld nog steeds 32 graden in Wageningen.quote:Op maandag 1 juni 2015 15:16 schreef JDude het volgende:
[..]
Is al weer oud nieuws toch? KNMI houdt het nu op 22.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |