Twee uur is nog te veel dus.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:11 schreef Bronson het volgende:
Jep. Allemaal aidsmuziek wat je de rest van de week niet meer hoort.
Twee uur radiostilte dus.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:12 schreef _JdM_ het volgende:
[..]
Kunnen ze die muziek eindelijk doorskippen. Want maar 2 uur
quote:
Dit. Giel is een prima radiomaker. Nieuwe prikkels werken goed bij hemquote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef hoppeta2 het volgende:
En Rob is ook al niet meer te horen met Fred op KX![]()
![]()
Moet Timur wel terugkomenquote:Op maandag 1 juni 2015 13:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
timur en ramon is best schijtlol toch?
Uh okequote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Qunix het volgende:
Vanaf 1 augustus doe ik een halve -Hans-. Ik stop met 3FM en zal misschien terugkomen tijdens SR. (90's week is ook al passé).
Jawel johquote:
That's Live met Hoogiequote:
Best een lekker ding hoorquote:Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Eva... ken haar niet... misschien wel een leuk programma met Giel
Wiequote:
Da's al een tijdje, maar dat lag volgens mij vooral aan Fred's activiteiten bij sterren.nl. Onze herder in zware tijden zit daar blijkbaar gewoon ma. t/m do.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:16 schreef hoppeta2 het volgende:
En Rob is ook al niet meer te horen met Fred op KX![]()
![]()
doeiquote:Op maandag 1 juni 2015 13:21 schreef Qunix het volgende:
Vanaf 1 augustus doe ik een halve -Hans-. Ik stop met 3FM en zal misschien terugkomen tijdens SR. (90's week is ook al passé).
Op Q was ze kut.quote:Op maandag 1 juni 2015 13:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ben wel benieuwd naar die Eva... ken haar niet... misschien wel een leuk programma met Giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |