Ah, dan hoef ik niet te luisteren.quote:
Ja ik wilde het niet zeggen.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:34 schreef Sersjee het volgende:
Nou, Michiel gooit er anders ook even een kazige 80's classic in, zeg. Foreigner...
Valt nog meequote:Op maandag 1 juni 2015 10:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, dan hebben ze de 90's platen uit hun high rotation weggehaald en alleen die uit de 80's over?
quote:De hele week komen bijvoorbeeld vele nummer 1-hits uit de jaren '80 voorbij, hoor je bekende 80's-covers en er is elke dag een thema dat als rode draad door de diverse programma’s loopt:
Maandag: filmhits
Dinsdag: Nederpop
Woensdag: hits uit tv-series
Donderdag: one hit wonders
Vrijdag: hits uit commercials
Daarnaast zet Radio Veronica elke dag een icoon uit de jaren '80 extra in de schijnwerpers:
Maandag: Michael Jackson
Dinsdag: Bon Jovi
Woensdag: Madonna
Donderdag: U2
Vrijdag: Prince
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegenquote:
Jouw moppie?quote:Op maandag 1 juni 2015 10:52 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niks, ik zat weer foto's te kijken van de foutste discotheek van Den Haag. Toen kwam ik dit pareltje tegen(de rechter uiteraard)
Glee-generatie.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen de versie van Freemasons kennenDeze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |