Zal wel expres zijn.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Lekker optijd komen voor je eerste uitzending.
Lekker rock&roll. Je moet je image natuurlijk wel hoog houden.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Mijn eerste gedachte ookquote:
Vandaar zijn mooie website....quote:Op maandag 1 juni 2015 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn eerste gedachte ook
Z'n hele budget voor het jaar erdoorheen
quote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Dansende-banaan-muisaanwijzerquote:Op maandag 1 juni 2015 16:01 schreef KaBuf het volgende:
Die site van Frank ook echt
http://frank.bnn.nl/
Jaquote:
Ik vind het vooral een slechte promotiestunt. Ik zie nu al dat half internet straks terecht zeurt over verspilling belastinggeld. Vervolgens zullen kamervragen ook niet lang duren.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:10 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind het nu al legendarisch. Het is zo kneuterig
Hij heeft zijn website budget gewoon uitgegeven aan deze sprong.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:11 schreef Kolasnoc het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een slechte promotiestunt. Ik zie nu al dat half internet straks terecht zeurt over verspilling belastinggeld. Vervolgens zullen kamervragen ook niet lang duren.
Niet aan de kapper iig.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hij heeft zijn website budget gewoon uitgegeven aan deze sprong.
Maar daar besteed ik het liefst ook geen geld aan.quote:
Teleporteermasjiene. Van onze belastingcenten.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:14 schreef Bronson het volgende:
Hoe kan hij nu al in de studio zijn, als hij zojuist nog in het weiland lande?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |