Celtic Glasgowquote:
quote:
Ik hoop een copy paste, want het zit vol met spelfouten.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Schrijf je dit zelf of copy/paste je dit gewoon?
Dat maakt ie ook in z'n normale posts dus no surprise thoquote:Op maandag 1 juni 2015 11:47 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik hoop een copy paste, want het zit vol met spelfouten.
Copy/paste. Heb wel resultaten enzo moeten verwijderen.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:41 schreef Rickertman96 het volgende:
Schrijf je dit zelf of copy/paste je dit gewoon?
Voorbeelden.quote:Op maandag 1 juni 2015 11:51 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat maakt ie ook in z'n normale posts dus no surprise tho
On de volksmond Airdriequote:
gretna is allang ter ziele.quote:Op maandag 1 juni 2015 09:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Celtic Glasgow
Aberdeen FC
Motherwell FC
Kilmarnock FC
Dundee United
Heart of Midlothian FC
Hibernian FC
Glasgow Rangers
Inverness Caledonian Thistle
St. Johnstone FC
St. Mirren FC
Dundee FC
Dunfermline Athletic
Livingston FC
Falkirk FC
Hamilton Academical
Partick Thistle FC
Ross County FC
Gretna FC![]()
Ja en ? Richtersbleek in Nederland ook. Maar dat blijft een mooie naam.quote:
Bedoel je Rigtersbleek? Die bestaan nog gewoon.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en ? Richtersbleek in Nederland ook. Maar dat blijft een mooie naam.
Ja weet ik. Maar spelen al 40 jaar geen betaald voetbal meer. Zo zijn er meer clubs.quote:Op maandag 1 juni 2015 18:33 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Bedoel je Rigtersbleek? Die bestaan nog gewoon.
Gretna is failliet gegaan.quote:Op maandag 1 juni 2015 19:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar spelen al 40 jaar geen betaald voetbal meer. Zo zijn er meer clubs.
Dus Gretna speelt ook niet meer op een lager niveau ?
Ok, ken de club niet. Wat was het voor een club ?quote:
Dorpsclub waarin een miljonair op een gegeven moment heel veel geld stak, zodat ze binnen een paar jaar in de SPL speelden.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok, ken de club niet. Wat was het voor een club ?
FC Lienden, KV Mechelen, Hoffenheim, Parma, Getafe......quote:Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Dorpsclub waarin een miljonair op een gegeven moment heel veel geld stak, zodat ze binnen een paar jaar in de SPL speelden.
Hoezo dat, ben je specifoek een schotland verzamelaar of algemeen ?quote:Op maandag 1 juni 2015 20:03 schreef MrSalazar het volgende:
Ik heb trouwens van alle genoemde clubs wel een shirt.
Ja Schotland specifiek, maar ook alle andere landen. Maar ik heb veel te veel shirts dus de hobby staat op een laag pitje.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:05 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoezo dat, ben je specifoek een schotland verzamelaar of algemeen ?Leuk en interessant.
Leuk. Ik heb één shirt. Van Bergkamp nummer 10....Arsenal. Via FOK! gekocht. Oh nee, heb er nog één van Sao Paulo. Van een geëmigreerde vriend gekregen. Sindsdien is het mijn favoriete club uit Zuid-Amerika. Ook rood.:)quote:Op maandag 1 juni 2015 20:06 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja Schotland specifiek, maar ook alle andere landen. Maar ik heb veel te veel shirts dus de hobby staat op een laag pitje.
ik heb sowieso nauwelijks shirts van grote clubs. Ik heb van alle brabantse profclubs (incl RBC) shirts, maar niet van PSV. Rangers en Celtic ook niet. (ja, alleen een lelijk keepersshirt van rangers die in de vuilnisbak mag).quote:Op maandag 1 juni 2015 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leuk. Ik heb één shirt. Van Bergkamp nummer 10....Arsenal. Via FOK! gekocht. Oh nee, heb er nog één van Sao Paulo. Van een geëmigreerde vriend gekregen. Sindsdien is het mijn favoriete club uit Zuid-Amerika. Ook rood.:)
Heb er een shirt van. En eentje van Inverness Caledonian Thistle.quote:
Coolquote:Op dinsdag 2 juni 2015 11:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb er een shirt van. En eentje van Inverness Caledonian Thistle.
Ja, sorry. Met 250 posts de laatste dagen vergeet ik wel eens iets. Dit was een domme post van me.quote:
Ik kijk *nu* op het veld van Rigtersbleek. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja en ? Richtersbleek in Nederland ook. Maar dat blijft een mooie naam.
Groetjes,quote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:30 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik kijk *nu* op het veld van Rigtersbleek. Maar dat terzijde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |