quote:Op zondag 31 mei 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
voor de zoveelste keer: WAAROM KIJK JE HET DAN IWANIUS?
quote:Op zondag 31 mei 2015 23:07 schreef deadprez het volgende:
voor de zoveelste keer: WAAROM KIJK JE HET DAN IWANIUS?
Wie is dat ? Lijkt wel 'Dinges' uit de Vlaamse Pot.quote:Op maandag 1 juni 2015 07:39 schreef Aiciu het volgende:
Dat wijf met die bloemetjesjurk is echt zo'n wijf dat denkt dat ze er leuk uit ziet terwijl het fucking achterlijk staat
Cockring voor Carlo van Irene, Live..quote:Op maandag 1 juni 2015 08:03 schreef Romanus het volgende:
Die komen volgend seizoen gewoon weer met een nieuw programma. Cooking live 4 Irene & Carlo
dat zijn cupcakes hoor!quote:Op maandag 1 juni 2015 07:39 schreef Aiciu het volgende:
Dat wijf met die bloemetjesjurk is echt zo'n wijf dat denkt dat ze er leuk uit ziet terwijl het fucking achterlijk staat
Die baard van die gast blijft me intrigeren. Net alsof hij zijn stoppels met een benzinestift bijkleurtquote:Op maandag 1 juni 2015 00:09 schreef hugecooll het volgende:
Haaaaaaaaaai, Maik de Boer
[ afbeelding ]
Ik krijg koude rillingen van die kneuterige, Hollandsche gezelligheid.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:14 schreef Life1980 het volgende:
Vind het zo een irritant overrated kutduo ... en dan zijn er mensen die hen helemaal geweldig vinden ... echt bizar!
Ik bij Swiebertje.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:50 schreef BB-King het volgende:
Ik moest destijds een traantje wegpinken bij het einde van Telekids maar hiermee ben ik wel content.
Er is echt niks echt bij die gast, behalve zn kale kopquote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef Keano het volgende:
[..]
Die baard van die gast blijft me intrigeren. Net alsof hij zijn stoppels met een benzinestift bijkleurt
Vorte janet.
Ik moest lachenquote:Op maandag 1 juni 2015 16:50 schreef BB-King het volgende:
Ik moest destijds een traantje wegpinken bij het einde van Telekids maar hiermee ben ik wel content.
Ik dacht eerder aan bruine schoensmeer ofzo.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:05 schreef Keano het volgende:
[..]
Die baard van die gast blijft me intrigeren. Net alsof hij zijn stoppels met een benzinestift bijkleurt
Vorte janet.
x2.quote:Op maandag 1 juni 2015 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik krijg koude rillingen van die kneuterige, Hollandsche gezelligheid.
Ik zeg dat die in een of andere vorm weer binnen een jaar of wat terug zullen zijn op tv. Uiteraard weer voor af gegaan door grote chocoladeletters in de media alsof Jezus van Nazareth is neergedaald op aarde.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:20 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Hoelang zal het gaan duren voordat ons 'gouden duo' Carlo & Irene weer iets samen gaan doen?![]()
Commerciële televisie...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |