Dit vergat je even te melden? Daar waar de hele topicreeks over gaat, zeg maar?quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Had ik dat niet gezegd?![]()
Sinds een paar weekjes al eigenlijk. Maar het is allemaal nog wel wat kwetsbaar, vooral waar de onderste wond gezeten heeft. Bovenaan begint het wat aan te sterken. Verwacht morgen geen rare updates eigenlijk.
Nu nog werk vindenin Nederland wel te verstaan. Nog lastig zat zonder opleiding, en fietsen etc durf ik allemaal nog niet echt aan. Sporten ook niet.
Nou ja, vergeten... zal vast wel 'n keer ergens vermeld hebben hoe 't gingquote:Op woensdag 1 juli 2015 06:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dit vergat je even te melden? Daar waar de hele topicreeks over gaat, zeg maar?
Yepp. Heb er wel gaas tegenaan (tegen het hele litteken maar inmiddels), gewoon van de kruidvat. In de hoop dat dat het zweet weghoudt.quote:
Die gebruik ik ook. Heb je de 'non-woven' (blauwe verpakking) of die andere (groene verpakking)? Van de non-woven heb ik namelijk het idee dat er af en toe pluisjes achterblijven. Maar de woven schuurt weer wat meer. Dus ik wissel ze af.quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Yepp. Heb er wel gaas tegenaan (tegen het hele litteken maar inmiddels), gewoon van de kruidvat. In de hoop dat dat het zweet weghoudt.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou ja, vergeten... zal vast wel 'n keer ergens vermeld hebben hoe 't gingmaar zoals je weet blijf ik ook sceptisch, zeker nu er al weer haarscheurtjes in het litteken vallen. Wat niet bepaald onverwacht komt met deze grafhitte. 35-36 graden, je kapot zweten, allemaal erg bevorderlijk voor 'n litteken
kun je douchen/spoelen/schoonmaken wat je wilt, daar is geen houden aan.
Oef, sterkte!quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:34 schreef Dennisweb het volgende:
De Doktersdienst heeft 'm trouwens open gemaakt. Heb nog steeds een beetje een littekentje. Geneest sowieso niet snel door m'n reuma (en dan ben je 21..)
Sterkte.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 00:34 schreef Dennisweb het volgende:
Paar weken terug hier zelf last van gehad. Ik zat aan de Prednison en dan groeien haren een stuk sneller.
De Doktersdienst stelde dat het inderdaad een sinus p was. Volgens hem moest er op langere termijn geopereerd worden. Is niet gebeurd.
Teruggegaan naar mijn eigen huisarts. Hij denkt dat de oorzaak Prednison is. Weet niet of het jullie gaat helpen, maar ik heb vaker allerlei kleine wondjes op mijn billen. Daar leek deze sinus p ook sterk op. Ik kreeg hibiscrub voorgeschreven. Werkt bij mij goed.
De Doktersdienst heeft 'm trouwens open gemaakt. Heb nog steeds een beetje een littekentje. Geneest sowieso niet snel door m'n reuma (en dan ben je 21..)
Kan goed irritatie zzijn, ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2015 12:07 schreef Aspergermeisje het volgende:
Hoop voor je dat het wegblijft Dennisweb!
Bij mij zit er verder naar beneden nu een scheurtje in mijn huid. Daar ben ik nog nooit geopereerd en waren ook nooit problemen. Ik hoop zooo dat het gewoon irritatie is van het spoelen en de gaasjes. Het jeukt in ieder geval als een gek. Misschien maar wat Sudocrem op smeren.
Klote dat het weer open is.quote:Op woensdag 15 juli 2015 13:56 schreef Northernlights86 het volgende:
Goed nieuws Toto! Fijn dat er nog progressie is geweest.
Ik kom hier denk ik ook maar weer eens voorzichtig meekijken. Was begin maart voor het eerst geopereerd en 5 weken later zat de wond al dicht wat erg fijn was.
Wond bleef wel altijd gevoelig en zo'n maandje of 1.5 geleden is deze helaas weer open gegaan. Nu zo'n 1.5 - 2 cm aan open wond waar beetjes vocht/bloed uit komen wat ook niet heel fijn ruikt af en toe. Al lang weer aan het spoelen en nu maar weer gaas er tegenaan.
Binnenkort weer naar laten kijken, maar heb al zo'n vemoeden dat het een nieuwe operatie zal worden. Alleen ontharen op die plek lukt me echt totaal niet, dus vrees dat het weinig zin heeft om een nieuwe operatie te ondergaan voor ik het definitief kan laten ontharen met laser, anders zal het vast wel weer opnieuw na een paar maanden weer open gaan.
Jeetje, jij ook alquote:Op woensdag 15 juli 2015 18:54 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Alweer flink wat reeksen terug meegepost. Kleine update. De knobbels waar ik aan geopereerd ben ( in mijn darmen ) zijn een paar van terug gegroeid. Controle gehad en Augustus weer terug naar Abdominale Chirurgie.
Straks ff lezen.quote:Op woensdag 15 juli 2015 23:35 schreef Isegrim het volgende:
http://www.iflscience.com(...)e-end-chronic-wounds
als je maar niet van je fiets af flikkert omdat je bent vergetne hoe het moetquote:Op donderdag 16 juli 2015 12:19 schreef Toto69 het volgende:
In other news, ik ga zo een klein stukje fietsen (naar de winkel)
dat is serieus waar voor het eerst in 12 maanden. ben benieuwd
quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
als je maar niet van je fiets af flikkert omdat je bent vergetne hoe het moet
quote:Op donderdag 16 juli 2015 12:19 schreef Toto69 het volgende:
In other news, ik ga zo een klein stukje fietsen (naar de winkel)
dat is serieus waar voor het eerst in 12 maanden. ben benieuwd
Ik ga straks pasquote:
heb je wel zo'n geinig fietspakje met lap zeem in kruis?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga straks pas
Mentaal voorbereiden en zo (nee geintje)
de hoe van de wat?quote:Op donderdag 16 juli 2015 13:08 schreef computergirl het volgende:
[..]
heb je wel zo'n geinig fietspakje met lap zeem in kruis?
Thanks Toot. Komt vast wel goed. Ik heb tussendoor nog een afspraak staan bij de Proctologie.quote:
Ik ben benieuwd! Toch weer een mijlpaaltjequote:Op donderdag 16 juli 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga straks pas
Mentaal voorbereiden en zo (nee geintje)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |