abonnement Unibet Coolblue
pi_153232737
Het was niet deze aflevering. Maar er is zowel in de Engelse als in de Nederlandse versie iemand met dit probleem geweest.
  donderdag 4 juni 2015 @ 08:52:48 #77
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_153239146
Je moet in ieder geval niet eten en dit topic tegelijk lezen.

Grapje toch. Maar Toto, ga zeker eens kijken voor een bidet inderdaad. Als de boel gaat irriteren/ontsteken, ben je straks nog verder van huis.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  donderdag 4 juni 2015 @ 15:46:31 #78
167302 teirnon
6 times 7 is...
pi_153248882
Zo'n bidet kan je ook apart kopen en op je toilet installeren, zoiets: http://www.amazon.com/Ast(...)r=1-1&keywords=bidet
Ah, a battle of wits? I'm glad to see you've come unarmed!
  donderdag 4 juni 2015 @ 16:37:07 #79
236410 MaleDuck
Wees altijd lief voor een eend
pi_153250006
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:26 schreef computergirl het volgende:

[..]

Vezels? Slechte vetvertering?
Hier, leuk leesvoer voor onder het eten http://www.groenevrouw.nl/poepdokter/ :D
_O_
Ik zeg, doe eens een kuurtje probiotica :Y
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
pi_153376698
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 22:32 schreef Aspergermeisje het volgende:
Het was niet deze aflevering. Maar er is zowel in de Engelse als in de Nederlandse versie iemand met dit probleem geweest.
Ik heb het ook een keer voorbij zien komen bij Grey's Anatomy! Toen moest ik wel een traantje wegpinken haha!
Ik wacht nog steeds op de dr. House aflevering ;)
pi_153408262
Hoe gaat het Dolfijntje & Asperger?

Ik kreeg net een brief dat ik niet besmet ben met de VRE-Bacterie. Dat scheelt weer. Is het toch nog nuttig dat ik altijd wc papier op de toiletbril leg.
  woensdag 10 juni 2015 @ 14:34:32 #82
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_153410219
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2015 20:11 schreef Toto69 het volgende:
De onderste wond gaat nu heel snel. Echt nog een pennenpuntje, zowel lengte als diepte. De vraag is dan natuurlijk: blijven beide wonden ook écht dicht?
Daarnaast helaas wel weer een nieuw 'probleempje. De bilnaad ónder de onderste wond, dus richting de anus zeg maar ( :') ) is behoorlijk geïrriteerd, onder andere door dat stokje er een paar keer in wat écht geen pretje is, maar ook vanwege het feit dat de ontlasting erg lastig weg te krijgen is bij mij en ik daarom een halve rol wc papier nodig heb en het dan nóg niet weg krijg. Daarna heb ik zelfs nog natte doekjes nodig. Gek, zal wel deels door haar komen, of zo. Vrijdag maar eens vragen.
Voortaan Asian-style billen vegen met water?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_153414958
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Hoe gaat het Dolfijntje & Asperger?

Ik kreeg net een brief dat ik niet besmet ben met de VRE-Bacterie. Dat scheelt weer. Is het toch nog nuttig dat ik altijd wc papier op de toiletbril leg.
Fijn! Dat is in ieder geval goed nieuws!
Lief dat je t vraagt, met mij wel oke, wond is al een flink stuk dicht gegroeid, waardoor er wat druk op staat, wat helaas dus meer pijn betekend. Ook heb ik wat vaker bloedingen doordat het soort van geneest en dan weer open gaat.
Verder erg moe.

Nu druk bezig met t regelen van de second opinions. Die wachten we eerst af en dan maken we een plan.
Vrijdag de uitslagen van de onderzoeken van de internist dus dat is erg spannend.

Hoe gaat het met jou dan?
pi_153415078
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 14:34 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Voortaan Asian-style billen vegen met water?
:D
quote:
1s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:19 schreef Dolfijntje90 het volgende:

[..]

Fijn! Dat is in ieder geval goed nieuws!
Lief dat je t vraagt, met mij wel oke, wond is al een flink stuk dicht gegroeid, waardoor er wat druk op staat, wat helaas dus meer pijn betekend. Ook heb ik wat vaker bloedingen doordat het soort van geneest en dan weer open gaat.
Verder erg moe.

Nu druk bezig met t regelen van de second opinions. Die wachten we eerst af en dan maken we een plan.
Vrijdag de uitslagen van de onderzoeken van de internist dus dat is erg spannend.

Hoe gaat het met jou dan?
Hij wil dus wel genezen, maar ook weer niet... kut is dat, ik weet er aleles van -O- hopelijk vallen de uitslagen mee.

Rustig. Niet besmet in elk geval :)
pi_153415939
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Hoe gaat het Dolfijntje & Asperger?

Ik kreeg net een brief dat ik niet besmet ben met de VRE-Bacterie. Dat scheelt weer. Is het toch nog nuttig dat ik altijd wc papier op de toiletbril leg.
Fijn ^O^
pi_153416637
Oh, fijn dat je niet besmet bent, Toto. Dat scheelt weer inderdaad.

Ik heb vorige week echt nul last gehad. Er waren nog twee minigaatjes over en dat leek goed te gaan. Tot ze weer dichtgroeiden en nu doet het weer pijn, zijn ze weer open en komt er pus uit. Maarja, dat is dus wat ik kan verwachten de komende tijd... Het lijkt me ook niet echt goed voor je lijf dat er steeds zo'n ontstekingsreactie ontstaat, maargoed, we zien wel.

Maandagochtend naar de huisarts geweest. De vraag was dus: kan ik eens in de 2 weken hier komen om het gebied te laten epileren, want dan hoef ik niet naar het ziekenhuis (is verder weg). Simpele vraag dacht ik... maar ik had het idee dat ze het niet aandurfde. Nu ben ik naar een huidtherapeut doorverwezen. Om te kijken of epileren inderdaad de juiste weg is of dat laseren bijvoorbeeld mogelijk is. Toen ik thuiskwam dacht ik: wat nu weer? De chirurg zal toch wel weten wat nodig is? Maar aan de andere kant... als er een permanente mogelijkheid is... Dus ik ga er wel naartoe en dan zie ik wel.
pi_153419894
Ah, heb het topic weer gevonden. Had hem per ongeluk uit mijn AT verwijderd omdat ik de titel niet zo snel kon thuisbrengen. Ik ga me weer eens inlezen in jullie verhalen.
  woensdag 10 juni 2015 @ 20:51:21 #88
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_153421508
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 17:24 schreef Toto69 het volgende:

[..]

:D

Geen grapje hoor! Het is even wennen, maar lijkt me best een goede oplossing hier. :P
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_153423274
Iemand met een sinus pilonidalis op RTL5 nu, bij Genante Lijven.

Fijn, Toot, dat je die bacterie niet hebt opgelopen. Scheelt weer.
  woensdag 10 juni 2015 @ 21:40:06 #90
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_153423462
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 21:35 schreef Negentiendertig het volgende:
Iemand met een sinus pilonidalis op RTL5 nu, bij Genante Lijven.

Fijn, Toot, dat je die bacterie niet hebt opgelopen. Scheelt weer.
oké. Ik ga nog een keer dat smerige programma kijken. :P
pi_153430144
quote:
0s.gif Op woensdag 10 juni 2015 13:21 schreef Toto69 het volgende:
Hoe gaat het Dolfijntje & Asperger?

Ik kreeg net een brief dat ik niet besmet ben met de VRE-Bacterie. Dat scheelt weer. Is het toch nog nuttig dat ik altijd wc papier op de toiletbril leg.
Zit dat niet een beetje raar op wcpapier :')
pi_153446030
Pff, flinke schrik net. Vandaag voor het eerst weer écht gesport. Haal net het gaasje weg dat voor het wondje zat... helemaal doorweekt met bloed. Dus trillend naar de spiegel, ik verwachtte een enorm gat te zien, maar er is niks veranderd gelukkig. :) Op zich geen ramp natuurlijk dat het een keer bloed, want bloed reinigt ook toch? Maar misschien toch iets rustiger aan met dat sporten de volgende keer. Er zal wel iets teveel wrijving of druk zijn geweest.
pi_153579744
Hoe gaat het nu, Aspergermeisje en Dolfijn?

Ik kreeg net een overzicht van alle afspraken in het ZGT (dus Almelo & Hengelo) die ik gehad heb omtrent deze aandoening. 2012, 2013 en 2014 dus. Dan reken ik de opnames en spoedjes nog niet mee, dus alleen de afspraken. Dat zijn er maar liefst 71. Dan het Radboud in Nijmegen nog, dat waren er 3, maar wel een pokke-eind rijden natuurlijk. Enschede weet ik het totale aantal niet precies, maar qua afspraken + SEH + opnames gok ik minstens rond de 30-35. Dat betekent dus letterlijk meer dan 100 ziekenhuisbezoeken in een paar jaar tijd, en dat allemaal om een 'ingegroeide haar' :')
pi_153617523
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:44 schreef Toto69 het volgende:
Hoe gaat het nu, Aspergermeisje en Dolfijn?

Ik kreeg net een overzicht van alle afspraken in het ZGT (dus Almelo & Hengelo) die ik gehad heb omtrent deze aandoening. 2012, 2013 en 2014 dus. Dan reken ik de opnames en spoedjes nog niet mee, dus alleen de afspraken. Dat zijn er maar liefst 71. Dan het Radboud in Nijmegen nog, dat waren er 3, maar wel een pokke-eind rijden natuurlijk. Enschede weet ik het totale aantal niet precies, maar qua afspraken + SEH + opnames gok ik minstens rond de 30-35. Dat betekent dus letterlijk meer dan 100 ziekenhuisbezoeken in een paar jaar tijd, en dat allemaal om een 'ingegroeide haar' :')
Dat was precies mijn gedachte de laatste dagen. En van de mensen om mij heen. Als ik er iets over vertel is dat wat ze zeggen: 'wat een gedoe, wat duurt het lang, dat allemaal om zo'n wondje...'

Ben nu bezig om geregeld te krijgen dat ik ergens kan komen om het gebied te laten ontharen. Huisarts had me dus doorverwezen naar de huidtherapeut, maar daar kan ik 30 juni pas terecht voor een intake. Dus ik dacht: dan moet ik daarvoor nog een keer langs in het ziekenhuis en dan kan ik meteen de vragen stellen die ik nog heb over de gevolgen van een chronische wond op mijn leven. Maar... mijn eigen chirurg houdt geen spreekuur de komende twee weken. Dus moet ik bij een andere arts en moet ik daarna dus nog een keer een afspraak maken met mijn eigen chirurg voor de vragen. Gedoe dus...

Daarnaast loopt een behandeltraject rondom mijn migraine, het ijzertekort, en mijn reguliere begeleidingsafspraken. Ik heb dus het gevoel dat mijn agenda beheerd wordt door van alles rondom mijn gezondheid. Maargoed, dat wordt binnenkort allemaal minder als het goed is.
pi_153662792
Whaha, kom ik vanmorgen bij die andere chirurg en ik zeg dat het even geëpileerd moet worden. Zegt hij: 'Dat doe ik niet.' :? Euh, ok... maar ik kóm hier om het te laten epileren (heb ik ook gezegd aan de telefoon). 'Wie heeft gezegd dat dat hier kon? De huisarts?' Euh nee, mijn eigen chirurg. 'Ok, maar ik doe dat niet, dus dan moet ik even kijken hoe we dit in gaan vliegen.' Gelukkig kon hij een verpleegkundige vinden die het kon doen.

Mijn arts van het autismeteam heeft al aangeboden een stukje communicatie op zich te nemen, dus ik geloof dat ik binnenkort ga vragen of zij het even uit wil vechten met wie dat ontharen op zich gaat nemen: ziekenhuis, huisarts of huidtherapeut. Boeit me niet zoveel wat de uitkomst is, als het maar duidelijk is en het vergoed wordt.
pi_153663141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:37 schreef Aspergermeisje het volgende:
Whaha, kom ik vanmorgen bij die andere chirurg en ik zeg dat het even geëpileerd moet worden. Zegt hij: 'Dat doe ik niet.' :? Euh, ok... maar ik kóm hier om het te laten epileren (heb ik ook gezegd aan de telefoon). 'Wie heeft gezegd dat dat hier kon? De huisarts?' Euh nee, mijn eigen chirurg. 'Ok, maar ik doe dat niet, dus dan moet ik even kijken hoe we dit in gaan vliegen.' Gelukkig kon hij een verpleegkundige vinden die het kon doen.

je hoeft voor epileren ook geen chirurg te zijn toch? :@
Bij gewone achterwerken doet iemand dat zonder enig diploma :@
pi_153666953
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 11:54 schreef computergirl het volgende:

[..]

je hoeft voor epileren ook geen chirurg te zijn toch? :@
Bij gewone achterwerken doet iemand dat zonder enig diploma :@
Ik vind het ook prima dat een verpleegkundige het doet, maar ik was even bang dat het helemaal niet kon.

Mij lijkt het ook allemaal niet zo moeilijk, maar toen ik een keer niet terecht kon, omdat er geen chirurgen beschikbaar waren, vroeg ik of het dan even bij een verpleegkundige kon. Dat mocht niet. Moest een chirurg bij betrokken zijn. Mijn chirurg doet het ook altijd zelf.
pi_153672264
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2015 12:44 schreef Toto69 het volgende:
Hoe gaat het nu, Aspergermeisje en Dolfijn?

Ik kreeg net een overzicht van alle afspraken in het ZGT (dus Almelo & Hengelo) die ik gehad heb omtrent deze aandoening. 2012, 2013 en 2014 dus. Dan reken ik de opnames en spoedjes nog niet mee, dus alleen de afspraken. Dat zijn er maar liefst 71. Dan het Radboud in Nijmegen nog, dat waren er 3, maar wel een pokke-eind rijden natuurlijk. Enschede weet ik het totale aantal niet precies, maar qua afspraken + SEH + opnames gok ik minstens rond de 30-35. Dat betekent dus letterlijk meer dan 100 ziekenhuisbezoeken in een paar jaar tijd, en dat allemaal om een 'ingegroeide haar' :')
is die haar nou eigenlijk al weg of zit die er nog ergens. Weg toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2015 18:16:13 ]
pi_153672277
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:15 schreef d4v1d het volgende:

[..]

is die haar nou eigenlijk al weg of zit die er nog ergens
die zit ergens in afrika
pi_153673170
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2015 18:16 schreef Toto69 het volgende:

[..]

die zit ergens in afrika
Verkoopt nu telefoons. :)
Lekkere poepverhalen, Toot. Wel fijn dat de wonden steeds kleiner worden! ^O^
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')