abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:15:13 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155358506
quote:
0s.gif Op donderdag 6 augustus 2015 16:08 schreef marsan het volgende:
jaja Isa bestormt de hitlijsten.

Op naar nr 1.
Hoe hoog staat ze inmiddels?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:21:50 #202
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155358614
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:13 schreef Scherzo het volgende:
Caprera 10 september uitverkocht... Isabella & Wolter Kroes... *O* *O* *O*
op de caprecra site staat alleen wolter kroes de ft. Isabella gewoon weggelatem _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:26:11 #203
419995 Scherzo
Veel gedoe over niets...
pi_155358700
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:21 schreef PeZu het volgende:

[..]

op de caprecra site staat alleen wolter kroes de ft. Isabella gewoon weggelatem _O-
En op YT staat een promo filmpje van Wolter waarin hij Isabella aankondigt als Nr 1 in hitparade artiest van Ik ben je prooi. En hij kondigt haar dus aan als optredende...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:28:36 #204
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155358747
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:26 schreef Scherzo het volgende:

[..]

En op YT staat een promo filmpje van Wolter waarin hij Isabella aankondigt als Nr 1 in hitparade artiest van Ik ben je prooi. En hij kondigt haar dus aan als optredende...
op youtube staan ook poepende mensen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:29:07 #205
419995 Scherzo
Veel gedoe over niets...
pi_155358756
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:28 schreef PeZu het volgende:

[..]

op youtube staan ook poepende mensen
Fijne avond verder...
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:30:32 #206
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155358775
quote:
1s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:21 schreef PeZu het volgende:

op de caprecra site staat alleen wolter kroes de ft. Isabella gewoon weggelatem _O-
Ouch. Gewoon totaal niet genoemd worden op de site van de venue. Dan weet je wel meteen je plaats.

http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:31:46 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155358798
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:26 schreef Scherzo het volgende:

En op YT staat een promo filmpje van Wolter waarin hij Isabella aankondigt als Nr 1 in hitparade artiest van Ik ben je prooi. En hij kondigt haar dus aan als optredende...
Ja, die is bang voor al die hordes schuimpjes. Die heeft zijn lesje wel geleerd.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 19 augustus 2015 @ 18:31:57 #208
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155358802
quote:
11s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:30 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ouch. Gewoon totaal niet genoemd worden op de site van de venue. Dan weet je wel meteen je plaats.

http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
zelfs bij info waar toch veel staat over kroes , niks...
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155361484
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:26 schreef Scherzo het volgende:

[..]

En op YT staat een promo filmpje van Wolter waarin hij Isabella aankondigt als Nr 1 in hitparade artiest van Ik ben je prooi. En hij kondigt haar dus aan als optredende...
Zo is dat..de mopperaars van Isa, hadden gezegd dat ze buiten utopia niks meer in de muziek zou doen. Nou walla, ze timmert lekker aan de weg... het zal de mopperaars niet lekker zitten, maar Isa gaat wel lekker :Y *O*
pi_155368065
quote:
6s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 20:15 schreef gereed het volgende:

[..]

Zo is dat..de mopperaars van Isa, hadden gezegd dat ze buiten utopia niks meer in de muziek zou doen. Nou walla, ze timmert lekker aan de weg... het zal de mopperaars niet lekker zitten, maar Isa gaat wel lekker :Y *O*
Op de site van Openluchttheater Bloemendaal en Caprera wordt ze niet eens genoemd.
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
Alleen Wolter Kroes is er te vinden. Isabella is alleen bij een handjevol schuimpjes bekend.

Als Wolter zelf heeft gezegd dat zijn liedje met Isabella een nummer 1 hit is, dan is dat een leugen.
Alleen tipparade, niet eens de top40 binnen gekomen: http://www.top40.nl/top40-artiesten/wolter-kroes
pi_155372061
quote:
0s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 23:37 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Op de site van Openluchttheater Bloemendaal en Caprera wordt ze niet eens genoemd.
http://www.openluchttheaterbloemendaal.nl/programma
Alleen Wolter Kroes is er te vinden. Isabella is alleen bij een handjevol schuimpjes bekend.

Als Wolter zelf heeft gezegd dat zijn liedje met Isabella een nummer 1 hit is, dan is dat een leugen.
Alleen tipparade, niet eens de top40 binnen gekomen: http://www.top40.nl/top40-artiesten/wolter-kroes
Dat is muggenzifterij, maar ik lees niks anders van de anti's... wat hadden jullie dan gedacht, dat ze gelijk Jantje Smit zou inhalen? Nee, zoals ze het nu doet is dikke prima, goed opbouwen en afmaken. Ze is er en daar gaat het om. Juist waarvan gezegd werd dat, dat niet zou lukken.
  donderdag 20 augustus 2015 @ 08:15:58 #212
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155372503
Niet eens erkend worden als supporting act :') .
Maar hé! Ze staat er wel mooi. Een of twee nummertjes lang.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155374434
Walla O+
  donderdag 20 augustus 2015 @ 10:19:41 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_155374476
quote:
1s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 10:17 schreef mootie het volgende:
Walla O+
Wollah en voilá in een!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_155413060
Isabella smit
18 augustus om 15:43 · Bewerkt ·
Lieve allemaal, lieve fans,
In verband met onze drukke muzikale agenda's krijgen wij ( Wolter kroes en ik )het niet voor elkaar om het nummer "de Prooi" goed op elkaar af te stemmen en mede door de deadline van mijn nieuwe nummer kan ik helaas niet aanwezig zijn bij Caprera op 10 september.
Ik vind het heel vervelend jullie dit zo te moeten mededelen, maar het is helaas niet anders.
Heel veel liefs,...
Meer weergeven
Vind ik leuk · Reactie ·
Delen
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
  vrijdag 21 augustus 2015 @ 18:15:22 #216
138448 PeZu
Suspended animation
pi_155413119
Maw wolter vond het niet goed genoeg _O- _O- _O-
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_155416718
quote:
6s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 07:16 schreef gereed het volgende:

[..]

Dat is muggenzifterij, maar ik lees niks anders van de anti's... wat hadden jullie dan gedacht, dat ze gelijk Jantje Smit zou inhalen? Nee, zoals ze het nu doet is dikke prima, goed opbouwen en afmaken. Ze is er en daar gaat het om. Juist waarvan gezegd werd dat, dat niet zou lukken.
Zeker niet. Maar ze vindt zichzelf heel wat, en vooral de schuimpjes en sommige Fokkers zien haar wel als de nieuwe Jantje Smit. En dat is ze niet. Ze is gewoon een gestrand rls-sterretje.

quote:
[quote]0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Isabella smit
18 augustus om 15:43 · Bewerkt ·
Lieve allemaal, lieve fans,
In verband met onze drukke muzikale agenda's krijgen wij ( Wolter kroes en ik )het niet voor elkaar om het nummer "de Prooi" goed op elkaar af te stemmen en mede door de deadline van mijn nieuwe nummer kan ik helaas niet aanwezig zijn bij Caprera op 10 september.
Ik vind het heel vervelend jullie dit zo te moeten mededelen, maar het is helaas niet anders.
Heel veel liefs,...
Meer weergeven
Vind ik leuk · Reactie ·
Delen
Een nette manier om te zeggen dat Wolter andere prioriteiten heeft dan Isabella _O-
pi_155416972
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:30 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Zeker niet. Maar ze vindt zichzelf heel wat, en vooral de schuimpjes en sommige Fokkers zien haar wel als de nieuwe Jantje Smit. En dat is ze niet. Ze is gewoon een gestrand rls-sterretje.
Dat zijn jou woorden en mening, en dat mag. Maar het is een aanname om met woorden als schuimpjes te spreken en dat sommige Fokkers haar als Jantje Smit zouden zien. Ik heb dat nergens hier of daar vermeld zien staan.
Heb je ook een bron dat Wolter andere prioriteiten zou hebben? ik bedoel maar te zeggen "Kwak er niet zomaar op los"
pi_155420867
quote:
5s.gif Op woensdag 19 augustus 2015 18:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe hoog staat ze inmiddels?
Als ze op dr keukentrap staat nog geen meter van de grond.
D'r single zal ook op die hoogte staan als ze hem op die trap legt.
Elders zie ik het niet stijgen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_155420901
quote:
6s.gif Op donderdag 20 augustus 2015 07:16 schreef gereed het volgende:

[..]

Dat is muggenzifterij, maar ik lees niks anders van de anti's... wat hadden jullie dan gedacht, dat ze gelijk Jantje Smit zou inhalen? Nee, zoals ze het nu doet is dikke prima, goed opbouwen en afmaken. Ze is er en daar gaat het om. Juist waarvan gezegd werd dat, dat niet zou lukken.
Ik zie nog niet zoveel lukken hoor.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_155421136
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 18:12 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Isabella smit
18 augustus om 15:43 · Bewerkt ·
Lieve allemaal, lieve fans,
In verband met onze drukke muzikale agenda's krijgen wij ( Wolter kroes en ik )het niet voor elkaar om het nummer "de Prooi" goed op elkaar af te stemmen en mede door de deadline van mijn nieuwe nummer kan ik helaas niet aanwezig zijn bij Caprera op 10 september.
Ik vind het heel vervelend jullie dit zo te moeten mededelen, maar het is helaas niet anders.
Heel veel liefs,...
Meer weergeven
Vind ik leuk · Reactie ·
Delen
Wat een deceptie :{
SOONY
pi_155424996
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 augustus 2015 20:36 schreef gereed het volgende:

[..]

Dat zijn jou woorden en mening, en dat mag. Maar het is een aanname om met woorden als schuimpjes te spreken en dat sommige Fokkers haar als Jantje Smit zouden zien. Ik heb dat nergens hier of daar vermeld zien staan.
Heb je ook een bron dat Wolter andere prioriteiten zou hebben? ik bedoel maar te zeggen "Kwak er niet zomaar op los"
Lees de schuimende massa in oude COSsen en Facebook maar terug. Met schuimpjes bedoel ik de massa woedende Isa-fans, die uiteindelijk Gio, die overal zijn leuter in steekt, Utopiaan van het jaar hebben gemaakt omdat zij dachten een stem op Gio is een stem op Isa. En een paar maanden later kreeg hij de negatieve publieksstem _O-

Niks zangcarrière. Lot en Isa zijn allebei van het niveau bonteavond schoolkamp groep 8. Bij Lot zag iedereen dat ook wel, maar Isa werd oneindig opgehemeld :')
pi_155430415
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 00:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Niks zangcarrière. Lot en Isa zijn allebei van het niveau bonteavond schoolkamp groep 8. Bij Lot zag iedereen dat ook wel, maar Isa werd oneindig opgehemeld
Ja, duhhh bij Lot was het duidelijk, Lot had een stem als een valse kraai, die kon en kan niet zingen. Isa kan, dat wel. Net als dat ze meer dingen beter en leuker deed dan dat (juist nu schoolkamp) gedoe wat er nu in zit. Het is nu meer het Pieter Baan centrum, waar men geen tel van wil missen :)
pi_155432488
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 augustus 2015 00:08 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Lees de schuimende massa in oude COSsen en Facebook maar terug. Met schuimpjes bedoel ik de massa woedende Isa-fans, die uiteindelijk Gio, die overal zijn leuter in steekt, Utopiaan van het jaar hebben gemaakt omdat zij dachten een stem op Gio is een stem op Isa. En een paar maanden later kreeg hij de negatieve publieksstem _O-

Niks zangcarrière. Lot en Isa zijn allebei van het niveau bonteavond schoolkamp groep 8. Bij Lot zag iedereen dat ook wel, maar Isa werd oneindig opgehemeld :')
je hebt gelijk over gio, ik heb hem ook een stem gegeven waar ik dus spijt van heb gehad, ik had hem beter aan nicoline kunnen geven.

maar over isa haar zangkunsten daar verschillen de meningen dus over, ik vond de musical avond niet het groep 8 niveau,
ik vond het heel mooi, en met mij velen

zij raakte heel veel mensen met haar gevoel die ze in haar liedjes kan leggen, en dat is ook een kunst
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_155433361
quote:
Lieve leden, fans, dames en heren,

Er zit inderdaad een verhaal achter, maar om in detail te treden vind ik niet netjes. Ook niet naar Wolter toe. Vandaar dat ik en mijn management het zo hebben opgelost. Ik vind het heel erg jammer, maar ik moet nu voor mijzelf kiezen. Alles wat er gaat gebeuren heb ik zelf bereikt. Daar wil ik alle energie in steken. Wolter heeft mij nergens meer mee geholpen na Utopia en kan mij niet tegemoet komen mbt zijn concert en mijn nieuwe single. Dus had ik maar 1 keuze en dat is niet de makkelijkste keuze geweest. Mijn eigen single staat voor mij nu op nummer 1. Ik hoop dat jullie het kunnen begrijpen. Dikke 💋
die vuile wolter :(

bron: iesjes fanclub
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')