Keiband, stoeprand.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:46 schreef DonJames het volgende:
NIET mee rijden, die is kapot. Grote kans op een klapband.
en wat is een borduur?
Gewoon niet doen.. Echt niet.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:50 schreef bamheadz het volgende:
Zou ik met die band en 2 passagiers bijvoorbeeld 10KM halen?
Ik heb pas net me rijbewijs behaald dus zoveel over auto's weet ik niet, en heb voorlopig ook niet veel ervaring..quote:
Misschien. Misschien haal je de 100km ook nog wel. Maar of je die gok wil nemen?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:50 schreef bamheadz het volgende:
Zou ik met die band en 2 passagiers bijvoorbeeld 10KM halen?
Lever maar snel weer in dan die zooi, man man man.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef bamheadz het volgende:
[..]
Ik heb pas net me rijbewijs behaald dus zoveel over auto's weet ik niet, en heb voorlopig ook niet veel ervaring..
Ik wou uitwijken, mijn fout dat ik even niet aan het opletten was, maar dit kan met iedereen gebeuren?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lever maar snel weer in dan die zooi, man man man.
Mijn vraag is nu hoe, me ouders zijn namelijk op vakantie, en ik ben 19 jaar, dus zou u me kunnen vertellen wat de stappen zijn? Sorry voor de domme vraag!quote:Op zondag 31 mei 2015 17:59 schreef Tinos85 het volgende:
Vrijdag pas, tijd zat dus om een nieuwe band te halen toch?
Naar de garagist en aan de magazijnier vragen wat een nieuwe band kost, of die voorradig is en of ze die willen monteren.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:00 schreef bamheadz het volgende:
[..]
Mijn vraag is nu hoe, me ouders zijn namelijk op vakantie, en ik ben 19 jaar, dus zou u me kunnen vertellen wat de stappen zijn? Sorry voor de domme vraag!
Rij naar de garage en zeg: Hallo ik wil een nieuwe band om mijn wiel!quote:Op zondag 31 mei 2015 18:00 schreef bamheadz het volgende:
[..]
Mijn vraag is nu hoe, me ouders zijn namelijk op vakantie, en ik ben 19 jaar, dus zou u me kunnen vertellen wat de stappen zijn? Sorry voor de domme vraag!
juistquote:Op zondag 31 mei 2015 18:10 schreef bamheadz het volgende:
[..]
Mijn antwoord heb ik inderdaad gehad ik mag er dus niet meer rijden, maar wat nu.
Wat moet ik nu doen:
Ik heb een reservewiel dus die moet ik erop zetten
en dan kan ik meteen eender welke bandcentrale binnengaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |