Hij heeft last van oprechte, gekmakende boosheid. Ik herken dat wel.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:01 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Waarom zit dit zo diep bij jou eigenlijk? Je gaat helemaal door het lint man, praat eens rustig
Dat is prima, maar dat was mijn vraag nietquote:Op zondag 31 mei 2015 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik ga de ns en het openbaar vervoer kapot maken
Dat is correct. Goede conclusie.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:20 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Er zijn überhaupt weinig bedrijven die oprecht een fuck geven om hun klanten. Bedrijven geven een fuck om winst maken, en normaal zou het gevolg daarvan zijn dat je lief moet zijn voor je klanten.
Dit is dan ook het gevolg van keuzes van onze overheid, die nu dus de troep op mogen ruimen.
Als je hier al zo emotioneel van wordt, dan zijn er nog wel wat andere zaken in dit land en de wereld waar je dan maar beter niet achter kunt komenquote:Op zondag 31 mei 2015 18:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Hij heeft last van oprechte, gekmakende boosheid. Ik herken dat wel.
Zoiets vraagt soms een nobeler doel. Pick your battles. Maar dat is de zijne.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:22 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Als je hier al zo emotioneel van wordt, dan zijn er nog wel wat andere zaken in dit land en de wereld waar je dan maar beter niet achter kunt komen
Dat hoop ik dan maarquote:Op zondag 31 mei 2015 18:24 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Zoiets vraagt soms een nobeler doel. Pick your battles. Maar dat is de zijne.
Ik vind wel dat ie de topics leuk aan de gang weet te houden. En daar profiteren we wat onze hobby betreft allemaal weer van. Klaas bedankt.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 18:42 schreef crystal_meth het volgende:
wereldwijde protesten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zie dat hier ook nog wel gaan gebeuren.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:42 schreef crystal_meth het volgende:
wereldwijde protesten!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij ziet in Nederland protestacties gebeuren ja? Ik acht de kans niet zo grootquote:Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook nog wel gaan gebeuren.
Maar wat stelt het eigenlijk voor?
Protest in in Turkijequote:Op zondag 31 mei 2015 18:50 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik zie dat hier ook nog wel gaan gebeuren.
Maar wat stelt het eigenlijk voor?
Ik ook niet. Maar als het water je tot aan de keel staat, dan wel. Het is alleen nog niet zo ver.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:54 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Jij ziet in Nederland protestacties gebeuren ja? Ik acht de kans niet zo groot
Wel briljant verzameld. Alles met poortjes.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Protest in in Turkije
Protest tegen WK 2014 in Brazilië
Occupy Wall Street
protest tegen hoge vervoerstarieven in Rio
Zou wel eens leuk zijn, maar over het algemeen wordt alles hier gewoon geslikt. Ben ik zelf ook debet aan, want alhoewel ik het OV te duur vind, ga ik er echt niet voor op de barricades.quote:Op zondag 31 mei 2015 18:56 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar als het water je tot aan de keel staat, dan wel. Het is alleen nog niet zo ver.
Hij kan best dwars zijn als het moet hoor, de Nederlander.
nee natuurlijk niet dat doe jij nietquote:Op zondag 31 mei 2015 18:59 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Zou wel eens leuk zijn, maar over het algemeen wordt alles hier gewoon geslikt. Ben ik zelf ook debet aan, want alhoewel ik het OV te duur vind, ga ik er echt niet voor op de barricades.
Ik betaal volle prijs, want ik werk niet bij de NS.quote:Op zondag 31 mei 2015 22:12 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet dat doe jij niet
jij reist natuurlijk met flinke korting...want jij werkt bij de NS
oelewapper
waarom reageer je er zo laat opquote:Op maandag 1 juni 2015 20:02 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik betaal volle prijs, want ik werk niet bij de NS.
Gekkie.
Ben je door je argumenten heen?quote:Op maandag 1 juni 2015 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom reageer je er zo laat op
had de trein weer vertraging?
nee....quote:
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb uit bronnen dat eind van de maand de poortjes weer open zullen gaan.
dat doen ze ongeveer elke maand, al sinds begin dit jaar (of wellicht nog langer).quote:Op maandag 1 juni 2015 22:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
stonden van die tieners van die bonnen uit te delen met flinke korting van de winkels binnen het poortengebied.....
dat zegt al genoeg
Al jaren.quote:Op maandag 1 juni 2015 22:50 schreef Tokus het volgende:
[..]
dat doen ze ongeveer elke maand, al sinds begin dit jaar (of wellicht nog langer).
DE HOGE HEREN IN DEN HAAG MAAR GRAAIEN EN GRAAIEN!!11quote:Op zondag 31 mei 2015 17:39 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is pure diefstal van de gewone burger!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |