Lachwekkend. Wel mooi 500 euro in de pocket.quote:
Sowieso al lachwekkend als je Landa had geselecteerd.quote:Op maandag 1 juni 2015 10:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lachwekkend. Wel mooi 500 euro in de pocket.
Hoezo dat dan weer. Op papier was dat de sterkste en laatste helper van Aru, dus de kans dat die enkele ritten top-10 zou eindigen was logisch.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sowieso al lachwekkend als je Landa had geselecteerd.
Volgens mij was vooral Kangert op papier de meesterknecht en had Landa aangegeven te hopen dat hij een keer zijn kans mocht gaan in een ontsnapping. Op basis van eerdere grote rondes (1x top 10 in een rit in 4 rondes), leuk resultaat in voorbereidingskoersje (zoals elk jaar) zou ik hem ook nooit genomen hebben. Maar goed, jij bent derde en ik niet.quote:Op maandag 1 juni 2015 17:50 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hoezo dat dan weer. Op papier was dat de sterkste en laatste helper van Aru, dus de kans dat die enkele ritten top-10 zou eindigen was logisch.
Niet dat ik had verwacht dat die zou presteren zoals die uiteindelijk heeft gedaan
Jose dacht nog dat hij dat door de spanning vergeten was geloof ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 23:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
In Spanje zijn ze mad vanwege Landa. Hij zou bewust zijn pet niet hebben afgenomen bij het Spaans volkslied:
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |