SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nog een ritwistquote:
niks gebeurd dus allemaal een storm in een glas waterquote:
quote:Op zondag 31 mei 2015 17:05 schreef franklop het volgende:
God Syntix, wat laat je je toch weer kennen
Niet verwacht nee, maar als je deelnemers veld bekijkt niet eens heel raar.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk 6e...dat had niemand verwacht 2 en halve week geleden...
vraag mij eigen af wat er was gebeurd als hij niet zoveel tijd had verlorenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef TargaFlorio het volgende:
Geen massasprint
Kruijswijk 6e in klassement?
quote:Op zaterdag 9 mei 2015 16:37 schreef Sked het volgende:
Als Krachtwijk top 10 rijdt vreet ik mijn schoenen op
Ik had eigenlijk gehoopt op een etappezege.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Kruijswijk 6e...dat had niemand verwacht 2 en halve week geleden...
een Porte had eigenlijk nog voor hem moeten eindigenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Niet verwacht nee, maar als je deelnemers veld bekijkt niet eens heel raar.
Ok, maar na die etappe waar ie 9 minuten verloor had iedereen (incl. ondergetekende) hem al begraven.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Modolo die niet meesprinttequote:
toch knap gereden je kan beter zo 6e worden met aanvallend rijden. Belgjes worden 11e en 12e en die heb ik geen 1 keer in de aanval gezienquote:Op zondag 31 mei 2015 17:08 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt op een etappezege.
Hopelijk kan je nummer 1 nog voorbij, dan win je wel een flink geldbedrag volgens mij, ik weet niet de prijs voor plaats 3.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Modolo die niet meesprintte![]()
Overigens zullen er nog wel wat dingen veranderen, Twee klassementen moeten nog bijgewerkt worden
Maar bedankt![]()
Vandaag nog..quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch knap gereden je kan beter zo 6e worden met aanvallend rijden. Belgjes worden 11e en 12e en die heb ik geen 1 keer in de aanval gezien
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef Evertjan het volgende:
[..]
toch knap gereden je kan beter zo 6e worden met aanvallend rijden. Belgjes worden 11e en 12e en die heb ik geen 1 keer in de aanval gezien
Vroem gaat weer huilen op de kasseitjes in Noord-Frankrijk.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
Hoezo ook? Froome (Sky) gaat de rest laten janken![]()
Niet getreurd. Over drie jaar, 3x eerstequote:Op zondag 31 mei 2015 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Nederland had ook wel een etappezege mogen hebben. 3x tweede
Hofland was er nog het dichtstbij was echt een goede sprint van hem tegen gorilla Greipelquote:Op zondag 31 mei 2015 17:10 schreef Slobeend het volgende:
Nederland had ook wel een etappezege mogen hebben. 3x tweede
Thomas gaat hem daar wel ff helpenquote:Op zondag 31 mei 2015 17:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vroem gaat weer huilen op de kasseitjes in Noord-Frankrijk.
Met Contador, Kreuziger, Porte, Konig, Uran, Aru, Pozzovivo, van den Broeck en Hesjedal aan de start had niemand vooraf zo'n hoge positie verwacht natuurlijk. En daar kwamen dan Landa en Amador nog bij dus..quote:Op zondag 31 mei 2015 17:07 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Kruijswijk heeft nog nooit goed gepresteerd daar, houdt niet van de hitte, geloof ik.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef forzaudinese het volgende:
Kruijswijk moet nu gewoon voor de Vuelta gaan, mooie uitdaging om een 2e keer top 10 te rijden in een 2e grote ronde.
Voor Jumbo is het veel aantrekkelijker hem de Tour te laten rijden.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef forzaudinese het volgende:
Kruijswijk moet nu gewoon voor de Vuelta gaan, mooie uitdaging om een 2e keer top 10 te rijden in een 2e grote ronde.
Netjes hoor, nu 2equote:Op zondag 31 mei 2015 17:09 schreef Max23 het volgende:
[..]
Modolo die niet meesprintte![]()
Overigens zullen er nog wel wat dingen veranderen, Twee klassementen moeten nog bijgewerkt worden
Maar bedankt![]()
Dat was in 2011 ook niet zo'n succes, en daarna heeft hij ook een hele tijd niks meer gepresteerd.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:12 schreef forzaudinese het volgende:
was toch ook de bedoeling dat hij als knecht mee ging voor Gesink?quote:Op zondag 31 mei 2015 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Jumbo is het veel aantrekkelijker hem de Tour te laten rijden.
Het is spannend, heel even stond ik 1e zelfs maar toen hadden ze weer iets bijgewerkt.quote:
Nee, de Weert zou de knecht worden voor Gesink. Nooit de bedoeling dat Kruijswijk dat zou gaan doen, volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
was toch ook de bedoeling dat hij als knecht mee ging voor Gesink?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |