Ik kan ze wel bijstellen met een schroefje, het zijn nl niet de goedkoopste.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:09 schreef tiho1 het volgende:
ergens opleggen dat waterpas is ongeveer, waterpas daarna 180 draaien. Staat de bel op hetzelfde punt? Waterpas is goed. Is hij anders wegtyfen.
Dat schroefje in combinatie met de tip van 180 graden draaien.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik kan ze wel bijstellen met een schroefje, het zijn nl niet de goedkoopste.
Inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2015 12:14 schreef appelepent het volgende:
[..]
Dat schroefje in combinatie met de tip van 180 graden draaien.
Wel even opletten: Het kan dat de waterpas kan worden gesteld omdat het glaasje iets is verschoven. Het kan echter ook dat de waterpas iets krom is (bijvoorbeeld door vallen) en dan krijg je hem niet meer goed (is mijn ervaring).quote:Op zondag 31 mei 2015 12:14 schreef appelepent het volgende:
[..]
Dat schroefje in combinatie met de tip van 180 graden draaien.
Waarom heb je drie dure waterpassen terwijl je niet weet hoe je ze moet gebruiken?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:11 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik kan ze wel bijstellen met een schroefje, het zijn nl niet de goedkoopste.
Jij weet alles al?quote:
Bedankt voor deze bruikbare tip, ze liggen inmiddels in de container en heb een laser met statief gekocht.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:20 schreef theiz het volgende:
[..]
Wel even opletten: Het kan dat de waterpas kan worden gesteld omdat het glaasje iets is verschoven. Het kan echter ook dat de waterpas iets krom is (bijvoorbeeld door vallen) en dan krijg je hem niet meer goed (is mijn ervaring).
Dus: de 180graden truuk op een heel erg vlakke ondergrond, en dan ook gelijk met een papiertje controleren of deze nergens eronder kan worden geschoven.
De bel zelf intekenen, werkt hier prima.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:36 schreef MarkyB het volgende:
De mijne zijn ook altijd stuk, zit telkens een luchtbel in...
Dat papiertje gebruik je als je blind bent ?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:20 schreef theiz het volgende:
[..]
Wel even opletten: Het kan dat de waterpas kan worden gesteld omdat het glaasje iets is verschoven. Het kan echter ook dat de waterpas iets krom is (bijvoorbeeld door vallen) en dan krijg je hem niet meer goed (is mijn ervaring).
Dus: de 180graden truuk op een heel erg vlakke ondergrond, en dan ook gelijk met een papiertje controleren of deze nergens eronder kan worden geschoven.
Hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2015 17:16 schreef betyar het volgende:
[..]
De bel zelf intekenen, werkt hier prima.
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:43 schreef Benoves het volgende:
[..]
HahaWordt t stellen een stuk makkelijker van
1x per jaar laten kalibreren.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bruikbare tip, ze liggen inmiddels in de container en heb een laser met statief gekocht.
Had ze dan naar de Kringloop gebrachtquote:Op dinsdag 9 juni 2015 16:06 schreef hoas het volgende:
[..]
Bedankt voor deze bruikbare tip, ze liggen inmiddels in de container en heb een laser met statief gekocht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop