SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hierStats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Nee colaatje + bakje chips vandaag. Morgen vroeg op.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:28 schreef Ethanolic het volgende: [..] Henk, jongen. Je bent een punt vergeten. Zit je aan de druks ofzo?
Lekker. Maar verdient wel een enkeltje Auschwitz.quote:
lekker manquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Nee colaatje + bakje chips vandaag. Morgen vroeg op.
De vraag blijft, welke muesli?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:57 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
lekker man
kaasplankje zeker?
ik neem nog een bakje kwark met muesli denk ik
No homo, Melk. Maar ik heb nu deze en hij is kklekker.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:58 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
De vraag blijft, welke muesli?
Ziet eruit als iets wat men in een hipsterwinkel haalt broeder...quote:Op zondag 31 mei 2015 00:00 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
No homo, Melk. Maar ik heb nu deze en hij is kklekker.
[ afbeelding ]
ללקק את פי הטבעת שליquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:58 schreef McNulty het volgende:
Fluister eens wat herbreeuwse woorden in mijn oren etha
no homo
Gewoon Appie, man. Bonus artikeltje, normaal bijna 3 euro voor 300 gram ofzo, kapot duur. Maar wel lekker.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:00 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ziet eruit als iets wat men in een hipsterwinkel haalt broeder...
Zeker van je chick ofzo?
Wow meteen zo intiem.quote:
rachel mcadamsquote:
Ben je antisemiet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Lekker. Maar verdient wel een enkeltje Auschwitz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had jou wel verwacht als kim valentine fanquote:
Ja zij is de enige "fitgirl" die ik volg op Instagram.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had jou wel verwacht als kim valentine fan
Beetje teleurstellend dit macman
Ideaal! maar volgensmij is ze wel heeeeel klein ofnie?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja zij is de enige "fitgirl" die ik volg op Instagram.
Een van de weinige die geen retard aandachtshoer is maar gewoon echt lift
Op een andere foto stond een hondje. Een bruine volgens mij.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
wat voor hondje wil je graag dan?
Hahaha jij ook vrij vandaag ouwe pikketrkkr.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:13 schreef no1uknow het volgende:
JAILBREAKKKKKKKKKKKKKKK
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een tekkel? een bulldog? een paard?quote:Op zondag 31 mei 2015 00:13 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Op een andere foto stond een hondje. Een bruine volgens mij.
Ja inderdaad, ziet eruit als 1.55 ofzoquote:Op zondag 31 mei 2015 00:12 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ideaal! maar volgensmij is ze wel heeeeel klein ofnie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |