Dat is ook dan weer zo. Heb het eigenlijk meer over de serieuze media dan de FOK!-onderbuik (waar ik onderdeel van maak).quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ben het eens dat hij harder aangepakt is (niet dat ik medelijden heb) dan vele anderen (b.v. E. Dekker, Knaven) maar schamper praten doen we toch over heel die generatie?
Dat vinden ze in respectievelijk Frankrijk en Italie ook nog steeds.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat is ook dan weer zo. Heb het eigenlijk meer over de serieuze media dan de FOK!-onderbuik (waar ik onderdeel van maak).Die vinden een Virenque en Pantani nog steeds helden.
Voor die etappe in 2002 had hij dus die bloedtransfusie gedaan met het bloed van zijn broer.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 22:00 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ook die etappe in 2002? Daar deed hij nog al vaag over toch? (in de angst dat ze hem die zege zouden ontnemen)
Hij gaat zelfs een eigen topic krijgen.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mad, jelly, het zit diep.
[ afbeelding ]
Ik wil je best mijn boek sturen hoor, ik weet dat jij een groot fan bent van Maik.
Hij is op 18 juni online, ik gun jou de eer!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 23:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik ga de Tourpoule aanmaken, dan win ik de DVD van Bauke.
Legt Maik hierin uit hoe je een infuus aanlegt enzo?quote:
In die etappe dalen ze de Croix de Fer richting St. Jean de Maurienne af. Dus naar Alpe d'Huez gaan ze dan van die kant er op.quote:Op woensdag 3 juni 2015 00:17 schreef DeeBee het volgende:
Glandon / Croix de Fer gaan ze al op als ze naar Toussuire gaan toch? Lijkt mij niet dat ze die dan nogmaals doen of komen ze van de andere kant dan?
Als je helemaal op en top prepareert tot de tour alleen bij de wedstrijd zelf niks mee durft te nemen voelt dat voor sommigen ook aan als 'schoon rijden'. Terwijl er wel degelijk veel voordeel is van de periode daarvoor en het allerminst schoon te noemen is.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Vraag me wel af hoe je het cleane rijden in 2001 kunt rijmen met de Wereldbekerwinst van Dekker, maar dat geheel terzijde...
Vind het shirt van Lotto Jumbo nog wel oke. Die van Tinkoff Saxo, weet niet wat ik daarvan moet vinden. Die trainingsshirts zijn inderdaad mooier.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:21 schreef Mani89 het volgende:
En het Lotto shirt is nu nog lelijker geworden. Wat is dat zwart toch gruwelijk lelijk.
Idd. Beter dan al die zwarte/donkere eenheidsworst.quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:28 schreef TargaFlorio het volgende:
Zowel dit Lotto shirt en het normale shirt vind ik best mooi.
Steekt er wel tussenuit in het peleton.
Wow, wat een geniaal shirtquote:Op woensdag 3 juni 2015 11:20 schreef Mani89 het volgende:
Jammer, had ze liever terug in deze bazige shirts gezien.
[ afbeelding ]
Toevallig zag ik net dat ze gewoon overal te koop zijn, ga er gelijk eentje bestellen.quote:
Vooral die van Mercatone Uno natuurlijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 13:29 schreef Wombcat het volgende:
Ik vond die roze shirts die ONCE en Mercatone Uno in de Tour hadden altijd mooi.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |