SPOILER: profielenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Van_Poppel op 30-05-2015 20:20:40 ]
En bij Gilbert mag wel de juiste ploeg staan.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:17 schreef Wombcat het volgende:
De OP mag wel geupdate worden met de ritwinnaars, trouwens.
Al aangepast, domweg gekopieerdquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En bij Gilbert mag wel de juiste ploeg staan.
twitter:SteBertolotti twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 18:34:38@MarcoColedan è arrivato a #Sestriere in anticipo, ha atteso il fine gara per mantenere l'ultimo posto in classifica http://t.co/73pGZS4LsL reageer retweet
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SteBertolotti twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 18:34:38@MarcoColedan è arrivato a #Sestriere in anticipo, ha atteso il fine gara per mantenere l'ultimo posto in classifica http://t.co/73pGZS4LsL reageer retweet
Coledan heeft vlak voor de streep op Kluge staan wachten om zijn laatste plek in het klassement vast te houden![]()
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:25 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]twitter:SteBertolotti twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 18:34:38@MarcoColedan è arrivato a #Sestriere in anticipo, ha atteso il fine gara per mantenere l'ultimo posto in classifica http://t.co/73pGZS4LsL reageer retweet
Coledan heeft vlak voor de streep op Kluge staan wachten om zijn laatste plek in het klassement vast te houden![]()
Van Hummel kreeg hier ook cultstatus omdat hij op de 1e hellende kilometer al gelost werd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hmm, vind dat maar gênant. Net zoals die Wim vansevenent ook zo'n halve held werd in België voor deze 'prestatie'.
ja, dat vond ik ook maar niks.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Hummel kreeg hier ook cultstatus omdat hij op de 1e hellende kilometer al gelost werd.
Ook omdat hij telkens toch wél de tijdslimiet haalde en omdat interviews.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Van Hummel kreeg hier ook cultstatus omdat hij op de 1e hellende kilometer al gelost werd.
Hummeltje krijgen ze niet kleinquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:32 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je voor de rode lantaarn gaat en bewust gaat inhouden of trager gaat rijden, maar effectief gaan stilstaan, dat vind ik dan weer triest.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hmm, vind dat maar gênant. Net zoals die Wim vansevenent ook zo'n halve held werd in België voor deze 'prestatie'.
dat inderdaad.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik kan begrijpen dat je voor de rode lantaarn gaat en bewust gaat inhouden of trager gaat rijden, maar effectief gaan stilstaan, dat vind ik dan weer triest.
Wat mij betreft wel. Meerdere malen een poging gewaagd om aan te vallen en een dijk van een tijdrit. Had denk ik een betere ploeg om hem heen moeten hebben om meer uit te kunnen halen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vinden jullie dat Kruijswijk er genoeg heeft uitgehaald?
Dat hij geweldig heeft gereden is duidelijk, maar dat is dan ook de vraag niet.
Ik blijf er wel bij dat hij de Intxausti-rit had kunnen winnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:07 schreef Ericr het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel. Meerdere malen een poging gewaagd om aan te vallen en een dijk van een tijdrit. Had denk ik een betere ploeg om hem heen moeten hebben om meer uit te kunnen halen.
Same here.quote:
Zijn timing qua aanvallen kan wel wat beter maar het is nog steeds een relatief jonge renner die niet zo vaak in zo'n situatie heeft gereden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik blijf er wel bij dat hij de Intxausti-rit had kunnen winnen.
Ja, wel naar zijn kunnen. Hij moet zich later gewoon richten op winnen van bergetappes, een top-5 klassementrenner wordt hij niet. Ik heb gewoon genoten dit Giro van zijn aanvalslust. Liever dat dan anoniem a la Konig hoog eindigenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het grappige is dat ie waarschijnlijk top 5 had gehaald als ie zo anoniem a la König had gereden. Maar het deelnemersveld was wel uitzonderlijk zwak, met een Uran en Porte die zo tegenvielen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hahaha prachtig
[..]
Ja, wel naar zijn kunnen. Hij moet zich later gewoon richten op winnen van bergetappes, een top-5 klassementrenner wordt hij niet. Ik heb gewoon genoten dit Giro van zijn aanvalslust. Liever dat dan anoniem a la Konig hoog eindigen
Bah bah Krachtgod als meesterknecht, brrrrrquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ie waarschijnlijk top 5 had gehaald als ie zo anoniem a la König had gereden. Maar het deelnemersveld was wel uitzonderlijk zwak, met een Uran en Porte die zo tegenvielen.
Ik denk trouwens niet dat ie ooit een grote etappeoverwinning gaat halen. Heeft totaal geen punch. Het zou een geweldige meesterknecht kunnen zijn, als ie zich kan schikken in die rol.
Kan best, hij heeft deze Giro al eens in een winnende ontsnapping gezeten en iedereen uit zijn groepje achter zich gelaten. Een Pietertje Weening is ook niet explosief. Maar koersinzicht is wel erg belangrijk, en daar heb ik wel twijfels bijquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het grappige is dat ie waarschijnlijk top 5 had gehaald als ie zo anoniem a la König had gereden. Maar het deelnemersveld was wel uitzonderlijk zwak, met een Uran en Porte die zo tegenvielen.
Ik denk trouwens niet dat ie ooit een grote etappeoverwinning gaat halen. Heeft totaal geen punch. Het zou een geweldige meesterknecht kunnen zijn, als ie zich kan schikken in die rol.
Won al eens een rit in de Ronde van Zwitserland. Je hoeft niet altijd een punch te hebben om een rit te winnen. Had deze giro ook een rit kunnen winnen als Astana en Contador niet full retard waren gegaan. Voor hetzelfde geld laten ze hem rijden op de Mortirolo, er werd pas aangedrongen toen Contador door trok.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:38 schreef hhh38 het volgende:
Mja, eerder ook al gezegd, hij had hier wellicht een etappe en bergtrui kunnen winnen. Of had ook hoger kunnen eindigen in het klassement als 'ie in de eerste week niet knullig zo veel minuten had verloren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:02 schreef SaintOfKillers het volgende:
Die rit trouwens, even > 6 W / kg over meer dan 40 minuten met een Giro in de benenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 22:50 schreef Ericr het volgende:
[..]
Won al eens een rit in de Ronde van Zwitserland. Je hoeft niet altijd een punch te hebben om een rit te winnen. Had deze giro ook een rit kunnen winnen als Astana en Contador niet full retard waren gegaan. Voor hetzelfde geld laten ze hem rijden op de Mortirolo, er werd pas aangedrongen toen Contador door trok.
Niet zo snel als Armstrong in '99, voor wie na die etappe zelfs de Omerta werd verbroken, en Riis in '96, lijkt me.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
http://www.climbing-recor(...)er-on-sestriere.html
Geen schokkende tijden of zo, gewoon normaalquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Nog het hardste gelachen om de naam 'Van Huffel' bij de recordtijden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Niet zo zeer vreemde tijden, voor de Finestre hadden de meeste renners geen trap te veel gedaan en Aru deed op de Finestre ook niets anders dan volgenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 23:53 schreef marcodej het volgende:
Snuffelquote:Op zondag 31 mei 2015 00:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog het hardste gelachen om de naam 'Van Huffel' bij de recordtijden.
Die werd gisteren ook nog genoemd in de uitzending, ik ging toen ook vrij stuk.quote:Op zondag 31 mei 2015 00:19 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Nog het hardste gelachen om de naam 'Van Huffel' bij de recordtijden.
Ik heb er van genoten.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zo, dat was dat. Ik heb het weer met veel plezier gedaan en ben dankbaar voor de vele positieve reacties. Met een beetje geluk doe ik het tijdens de Tour ook weer, maar dat is nog even afwachten.
Waarbij deze actie direct logisch te verklaren is. Het is een hoogtepunt in de carrière als je in de voetsporen kan treden van Jetse Bol.quote:Op zondag 31 mei 2015 10:45 schreef Max23 het volgende:
Coledan heeft een geldboete gekregen omdat hij bewust heeft gewacht![]()
Overigens werd hij geen laatste, dat werd Jetse Bol
twitter:vremdetweet twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 17:43:09De laatste keer dat een ploeg in de Giro 2 renners op het podium had en nog 3 of meer in de rest van de top 30 was Gewiss-Ballan in 1995. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 31-05-2015 om 11:06:33Slechts achttien renners eindigen binnen een uur van de winnaar. Dat kwam sinds 1956 niet voor in de Giro. reageer retweet
Deze Girotwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 31-05-2015 om 10:54:36De laatste keer dat een renner méér achterstand had dan Coledan was in 1949. reageer retweet
Dat wisten we al sinds Wim Vansevenantquote:Op zondag 31 mei 2015 11:17 schreef OProg het volgende:
Dan kunnen we wel hieruit concluderen dat de prestatie om zulke records te kunnen zetten om laatste te worden ook niet meer zuiver kan.
Maar buiten Aru rijden er dan ook geen jonge klimmers in deze Giro.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:52 schreef Madhouse11 het volgende:
Het verschil in het Jongerenklassement is ook bizar groot
Dat tweede feitjequote:Op zondag 31 mei 2015 11:46 schreef Pino112 het volgende:
twitter:vremdetweet twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 17:43:09De laatste keer dat een ploeg in de Giro 2 renners op het podium had en nog 3 of meer in de rest van de top 30 was Gewiss-Ballan in 1995. reageer retweet
twitter:thijszonneveld twitterde op zondag 31-05-2015 om 11:06:33Slechts achttien renners eindigen binnen een uur van de winnaar. Dat kwam sinds 1956 niet voor in de Giro. reageer retweet
Deze Girotwitter:thijszonneveld twitterde op zondag 31-05-2015 om 10:54:36De laatste keer dat een renner méér achterstand had dan Coledan was in 1949. reageer retweet
Had van Formolo toch wel wat meer verwacht.quote:Op zondag 31 mei 2015 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maar buiten Aru rijden er dan ook geen jonge klimmers in deze Giro.
Ji Chenggodtwitter:sporza_koers twitterde op zondag 31-05-2015 om 13:10:49En Cheng Ji... die schrijft geschiedenis door als 1e Chinees ooit de 3 grote rondes uit te rijden #Giro http://t.co/pHvxTDomJe reageer retweet
Allemaal te verklaren door de brief van Vino.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:30 schreef Columbiafan het volgende:
Astana ook met 6 man in de top 25 van het AK![]()
Ik zag ook dat gister Diego Rosa zo maar even 10de is geëindigd in de etappe. Wat een team he.quote:Op zondag 31 mei 2015 12:30 schreef Columbiafan het volgende:
Astana ook met 6 man in de top 25 van het AK![]()
Wat een ongelofelijke onzinquote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Syntix het volgende:
Toch knap dat de organisatie van de Giro, de Giro zelf zo keihard verkloot heeft en na 1 week al duidelijk was dat Bertje ging winnen
We mogen ze wel bedanken voor een fantastische Giroquote:Op zondag 31 mei 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag ook dat gister Diego Rosa zo maar even 10de is geëindigd in de etappe. Wat een team he.
Het is inderdaad sprekend Aad van Toor, dat roep ik al jaren.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:36 schreef Sked het volgende:
[ afbeelding ]
José begint een beetje op de broertjes Van Toor te lijken
Het móet familie zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het is inderdaad sprekend Aad van Toor, dat roep ik al jaren.
Rosa is ook gewoon een groot talent. Landa natuurlijk extreem goed, maar vooraf voorspelde Porte dat Rosa een belangrijke rol zou gaan spelen.quote:Op zondag 31 mei 2015 13:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zag ook dat gister Diego Rosa zo maar even 10de is geëindigd in de etappe. Wat een team he.
Die neus verraadt veelquote:Op zondag 31 mei 2015 13:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Buitenechtelijk avontuurtje van papa Van Toor sluit ik niet uit
Eigenlijk zouden ze hem dan 10 minuten bonificatie moeten geven, dan is hij toch weer niet laatstequote:Op zondag 31 mei 2015 10:45 schreef Max23 het volgende:
Coledan heeft een geldboete gekregen omdat hij bewust heeft gewacht![]()
Is dit serieusquote:
nee dit is een trucfotoquote:
Op dit moment is de Giro geen reet aan. Wachten op de sprint.quote:Op zondag 31 mei 2015 15:59 schreef Momo... het volgende:
Belg laat nog even interview zien met Boonen, natuurlijk belangrijker dan de Giro
Ho ho, Uytterhoeven is in da house.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op dit moment is de Giro geen reet aan. Wachten op de sprint.
Het is wel de laatste ritquote:Op zondag 31 mei 2015 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Op dit moment is de Giro geen reet aan. Wachten op de sprint.
quote:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Uytterhoevenquote:Mark Uytterhoeven, een kleinzoon van kunstenaar Prosper De Troyer, woont samen met zijn vrouw de helft van het jaar in Mechelen en de andere helft in het zuiden van Frankrijk, waar hij een huis heeft in de Provence.
Dus hij woont tegenwoordig in een huis.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Mark_Uytterhoeven
Moreno heeft alleen NickGod nodig.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lotto weer lekker verspreid in peloton
Vrij voorzichtig, er zijn nog amper 5 echte sprinters.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou hier met deze B-garnituur sprinters toch wel top 5 mogen sprinten.
Het gevaar komt van Grosu en Porsev.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou hier met deze B-garnituur sprinters toch wel top 5 mogen sprinten.
Vraag blijft of Hofland een echte sprinter is...zie hem eerder iemand voor de (semi) Voorjaarsklassiekers.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vrij voorzichtig, er zijn nog amper 5 echte sprinters.
Met als outsiders Porsev, Appollonio en Grosuquote:Op zondag 31 mei 2015 16:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nizzolo, Modolo, Viviani, Mezgec, Hofland
Deze renners zouden top-5 moeten rijden
Excelleert vooral op licht oplopende finishes, zoals de eerste etappe.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vraag blijft of Hofland een echte sprinter is...zie hem eerder iemand voor de (semi) Voorjaarsklassiekers.
Kevin Reza is een dark horse.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:41 schreef Max23 het volgende:
[..]
Met als outsiders Porsev, Appollonio en Grosu
Yep, net als die ene etappe in Parijs-Nicequote:Op zondag 31 mei 2015 16:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Excelleert vooral op licht oplopende finishes, zoals de eerste etappe.
Turbo Durbo gaat niet meer stilvallen.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij kunnen ze beter gaan rijden nu
Dat zou fantastisch zijnquote:Op zondag 31 mei 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopgroep gaat gewoon vooruit blijven
kan nog voordelig zijn voor Kruijswijk!quote:
En dan wint Nizzolo de sprint, dat zou genot zijn.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kopgroep gaat gewoon vooruit blijven
Ik dacht er ook aanquote:Op zondag 31 mei 2015 16:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waar is Cancellara om de boel plat te leggen?
Kan toch door een debiel komen die dingen op de weg heeft gegooid.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:48 schreef silverhill het volgende:
Wat een farceZo'n toffe Giro, maar dan zo'n laatste etappe organiseren.
Die tramrails ook waar ze dwars over heen moeten op 150 meter van de finishquote:Op zondag 31 mei 2015 16:48 schreef silverhill het volgende:
Je bedoelt, zo'n gefaalde Giro?quote:Op zondag 31 mei 2015 16:48 schreef silverhill het volgende:
haha ja want Porte heeft niet gewonnenquote:
Die zal toch wel al terug zijn, Viviani is al terug,. Weliswaar helemaal achterinquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja Mezgec aan het terugbrengen na zijn lekke band
En wordt voorbijgestreefd door Hofgodquote:Op zondag 31 mei 2015 16:51 schreef silverhill het volgende:
Durbridge gaat soleren, houdt 8 seconden over, maar rijdt 300 meter voor de finish lek.
Ze hebben hem alvast afgezet ja.quote:
twitter:WielerFlits twitterde op zondag 31-05-2015 om 16:54:04Ramon Sinkeldam spurt naar zege in Garmin Velothon Berlin http://t.co/Lv2xZpx1my reageer retweet
Belgjes zijn altijd voor de Belgjesquote:Op zondag 31 mei 2015 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Jose is al 100% zeker dat Keisse wint. Nou hoop ik echt dat Burbridge 'm toch nog klopt.
Durbo heeft geen kans helaas.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:56 schreef Wombcat het volgende:
Jose is al 100% zeker dat Keisse wint. Nou hoop ik echt dat Burbridge 'm toch nog klopt.
Is veel sneller dus niet zo vreemd gedacht.quote:Op zondag 31 mei 2015 16:58 schreef heywoodu het volgende:
Keisse heeft gewonnen, heb ik op Sporza gehoord.
doen ze dat beter dan de Nederlandersquote:Op zondag 31 mei 2015 16:59 schreef Pedroso het volgende:
Belgen geen fameuze Giro gereden maar wel 3 overwinningen.
Balen man, maar dat Tourboek is binnen!quote:
Dat weet niemand.quote:Op zondag 31 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveelste is Montfort in de einduitslag?
11equote:Op zondag 31 mei 2015 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoeveelste is Montfort in de einduitslag?
Gilbert had al 2x gewonnen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |