SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: BonuschickOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De OP staat hier
[ Bericht 3% gewijzigd door gekoeldnetzolekker op 30-05-2015 19:35:38 ]Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Zo die heb ik ook al een paar jaartjes niet gehoordquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:36 schreef Ethanolic het volgende:
kk lauwe pokoe gedropt voor jullie vanavond
laterz he
Lol strong continental cleans zonder beltquote:
Als jij de link fixxed zet ik hem speciaal voor je erbij!quote:
Klopt, soms doen ze enkel mond- en handwerk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:27 schreef Beach het volgende:
Niet elke kerk heeft een pastoor en doet aan kinderen neuken Deuce.
Dominees kunnen en mogen gewoon trouwen dus (als het goed is) hebben die geen behoefte aan kinderen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:43 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Klopt, soms doen ze enkel mond- en handwerk.
Echt hè.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
VMS' bonuschicks weggehaald voir frispel.
o
ok
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
o
ok
Wat is dit jongens, beetje teleurstellend dat jullie je zo gedragen.quote:
Jammer dat het is niet de mooiste foto van Fripsel isquote:Op zaterdag 30 mei 2015 19:46 schreef Awesome_ het volgende:
o
ok
jajaquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:01 schreef Magnetronbroodje het volgende:
[..]
Jammer dat het is niet de mooiste foto van Fripsel is
Nou, dat is toch niet hetgeen waar mijn reactie op gebaseerd wasquote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:04 schreef Magnetronbroodje het volgende:
Ja, persoonlijk ik vindt dat zwart rond d'r ogen niet mooi. Er is een foto zonder dat.
Ik snap je.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Ja beter wit rond d'r ogen
haha
ja toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |