idd, hoe het ook afloopt, klasse geredenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:37 schreef Falco het volgende:
Kruijssie heeft het toch wel goed gedaan. Boven verwachting sowieso
Graag beelden van de briefing in de bus van Tinkoff vandaag.quote:
Heel goed en nog 2 plekken pakken is meer waard dan die gare blauwe trui.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:37 schreef Falco het volgende:
Kruijssie heeft het toch wel goed gedaan. Boven verwachting sowieso
Koek is nu wel een beetje op bij Steven, zal niet veel meer uitlopen op Caruso, Konig en cs vrees ik.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:37 schreef TheArt het volgende:
Kruijs moet nu aansluiten. Dan kan ie 6e worden in deze Giro. Hij staat nu virtueel bijna gelijk met König.
Dit dusquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef Ericr het volgende:
[..]
Heel goed en nog 2 plekken pakken is meer waard dan die gare blauwe trui.
Wel als hij in het wiel van Hesjedal blijftquote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koek is nu wel een beetje op bij Steven, zal niet veel meer uitlopen op Caruso, Konig en cs vrees ik.
De etappe die Intxausti won was wel een keerpunt natuurlijk, voor die tijd was hij al zijn vertrouwen kwijt. Juist door die aanval ging hij weer zo goed rijden daarna.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kruiswijk verliest twee grote prijzen door te aanvallend te rijden. De etappe die Intxausti won, en hier de bergtrui.
Maar beter zo, dan door te voorzichtig te rijden.
al 2 minuten gepakt, dan is hij caruso en trofimov al voorbij.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Koek is nu wel een beetje op bij Steven, zal niet veel meer uitlopen op Caruso, Konig en cs vrees ik.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Die Hesjedal is wel een flinke paardenreet, faalt eigenlijk ook nog jammerlijk overal in.
twitter:bramtankink twitterde op zaterdag 30-05-2015 om 16:38:06Wat een vechter hè? @s_kruijswijk verschrikkelijk balen van die bergpunten. Ryder bedankt! reageer retweet
Als hij zo lang mogelijk bij Hesjedal kan blijven, zal König op de slotklim iig niet meer dichterbij komen en eerder nog verliezen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Samen met Wuyts snel in een bejaardenpakhuis stoppen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef Max23 het volgende:
José haalt Aru en landa nu ook al door elkaar
eitjequote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Profiel van Sestriére straks
[ afbeelding ]
Je weet niet hoe die afdalen maar laten we het hopen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:38 schreef franklop het volgende:
[..]
al 2 minuten gepakt, dan is hij caruso en trofimov al voorbij.
Deze afdaling is wel wat gunstiger dan die Mortirolo destijds.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Keurig dat Kruijswijk dit gat dicht rijdt...kan toch behoorlijk afdalen blijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |