Ik vind wind ook erger dan regen. Althans, op de fiets, te voet niet. Maar fietsen met 30 graden vind ik echt vreselijk. Liever een week lang elke dag regen, dan 30 graden op de fiets.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Lekker genieten van de warmte, zonder flink te moeten inspannen om überhaupt vooruit te komen.
Ik vind wind nog erger dan regen soms...
Als het 30 graden is, fiets ik gewoon op m'n gemak naar bestemming, daar zeur Ik verder niet overquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:57 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind wind ook erger dan regen. Althans, op de fiets, te voet niet. Maar fietsen met 30 graden vind ik echt vreselijk. Liever een week lang elke dag regen, dan 30 graden op de fiets.
Hoe hard fiets jij ongeveer?
Regen vind ik het allerergst.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:51 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind wind nog erger dan regen soms...
Godver, wat een hel. Hier wordt ik echt depressief van.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe GFS run weer een stuk warmer
Ook een grote instabiliteit boven Noord-Engeland, dat kan ook nog interessant worden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nieuwe GFS run weer een stuk warmer
Er is één run die dit doet:quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:22 schreef Ludd het volgende:
[..]
Godver, wat een hel. Hier wordt ik echt depressief van.
Daar ga ik vanavond dan maar een gebedje voor doen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is één run die dit doet:
[ afbeelding ]
bid met je meequote:Op zaterdag 30 mei 2015 20:55 schreef Ludd het volgende:
[..]
Daar ga ik vanavond dan maar een gebedje voor doen.
Uiteraard na het weekendquote:Op zondag 31 mei 2015 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag ziet er een stuk beter uit weer
In een kantoorgebouw zonder airco...quote:Op zondag 31 mei 2015 18:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dinsdag ziet er een stuk beter uit weer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |