Ja en omdat dus echt alles erbij zit omdat ik dus geen diploma heb behaald ( dus ook ov-kaart etc) is het gewoon echt ruim 35.000 euroquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:34 schreef Leandra het volgende:
Wat een ellende is dat Sylvana, gestopt omdat je niet verder kon, maar wel met de schuld zitten
Bwah zeg. Ik hoop dat ze wel een draagkrachtmeting doen, daar word je niet vrolijk van. Nog afgezien van de reden waarom je je studie niet hebt kunnen afmakenquote:Op donderdag 18 juni 2015 18:52 schreef Sylvana het volgende:
Ja en omdat dus echt alles erbij zit omdat ik dus geen diploma heb behaald ( dus ook ov-kaart etc) is het gewoon echt ruim 35.000 euroDus als er niks wordt kwijtgescholden dan moet ik gewoon (dus zonder draagkrachtmeting/verlaging) 215 euro in de maand terugbetalen
Dus ik hoop echt dat er wat te regelen valt, want dat is gewoon geen doen
quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:23 schreef Leandra het volgende:
Even zo dan.... sorry
Kun je die tabel niet gewoon uitprinten en meenemen naar de ha? Dan kun je er dan die toelichting bij geven waarom je dat ding gekocht hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zou idd wel ff aangeven dat je met dat ding wel gewoon goede waardes hebt en het waarschijnlijk dus niet klopt van die hoge bloeddruk.Ja idd...quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Bwah zeg. Ik hoop dat ze wel een draagkrachtmeting doen, daar word je niet vrolijk van. Nog afgezien van de reden waarom je je studie niet hebt kunnen afmaken
Een beetje arts moet dit weten en ook naar je luisteren. Ik zou het aankaarten in elk geval en vragen of ze een aantal metingen willen doen met een passende band.quote:
Hier ook te klein + huisartsenstress = altijd te hoge bloeddruk.quote:Op donderdag 18 juni 2015 18:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een beetje arts moet dit weten en ook naar je luisteren. Ik zou het aankaarten in elk geval en vragen of ze een aantal metingen willen doen met een passende band.
(voor mij zijn ze ook altijd te klein)
Dat was dan ook de reden dat ik wel een afspraak gemaakt heb met de HA toen ze daar op de sportschool op aandrongen, maar bij mijn man zijn de waardes bij de armmeting en polsmeting nagenoeg gelijk, waar ze bij mij het verschil tussen "prima" (groen) en "oeps..." (meer oranje dan geel) zijn, waarbij vooral de onderdruk te hoog is bij de armmeting (100+).quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
Aan de andere kant, als je echt verhoogde bloeddruk hebt dan kan dat op langere termijn wel echte lichamelijke schade opleveren.
Ik heb geen idee of er ooit is onderzocht dat beide soorten metingen gelijkwaardig zijn? Zo ja, dan zou ik daarmee naar de huisarts gaan denk ik.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat was dan ook de reden dat ik wel een afspraak gemaakt heb met de HA toen ze daar op de sportschool op aandrongen, maar bij mijn man zijn de waardes bij de armmeting en polsmeting nagenoeg gelijk, waar ze bij mij het verschil tussen "prima" (groen) en "oeps..." (meer oranje dan geel) zijn, waarbij vooral de onderdruk te hoog is bij de armmeting (100+).
Jeetje wat heftig zeg. Echt balen dat het zo is misgegaan. Heel veel sterktequote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
Gister geopereerd, en het is helemaal misgegaan. Er bleken niet 1 maar 2 leads stuk, en toen deze eruit waren wilden ze de nieuwe inbrengen maar vanwege lidtekenweefsel kwamen ze er niet doorheen. Na 3 pogingen zijn ze gestopt. Toen ik van de tafel afdraaide kreeg ik enorme hoofdpijn, toen bleek dat er een gaatje in het vlies rond mn wervelkolom geprikt is tijdens het gewroet. Nu heb ik dus lekkage van hersenvloeistof dat deze enorme hoofdpijn tot gevolg heeft. Moet plat en met rust zou het binnen 2 weken moeten genezen.
Hoe nu verder met de neuristimulatie weet ik nog niet. Eerst dit maar weer verwerken. Dus het gaat ff helemaal niet goed helaas.
Jasses, daar zit je al helemaal niet op te wachtenquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
Gister geopereerd, en het is helemaal misgegaan. Er bleken niet 1 maar 2 leads stuk, en toen deze eruit waren wilden ze de nieuwe inbrengen maar vanwege lidtekenweefsel kwamen ze er niet doorheen. Na 3 pogingen zijn ze gestopt. Toen ik van de tafel afdraaide kreeg ik enorme hoofdpijn, toen bleek dat er een gaatje in het vlies rond mn wervelkolom geprikt is tijdens het gewroet. Nu heb ik dus lekkage van hersenvloeistof dat deze enorme hoofdpijn tot gevolg heeft. Moet plat en met rust zou het binnen 2 weken moeten genezen.
Hoe nu verder met de neuristimulatie weet ik nog niet. Eerst dit maar weer verwerken. Dus het gaat ff helemaal niet goed helaas.
Heel veel beterschap en sterkte!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
gatverdamme heel veel beterschap en sterkte!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
mooi plaatje!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:39 schreef Rewimo het volgende:
Kwam net deze op facebook tegen:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
Heftig hoor, heel veel sterkte!!quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
Polsmetingen zouden minder accuraat zijn, maar een armmeting met een te kleine band is ook niet accuraatquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:41 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of er ooit is onderzocht dat beide soorten metingen gelijkwaardig zijn? Zo ja, dan zou ik daarmee naar de huisarts gaan denk ik.
Holy crapquote:Op donderdag 18 juni 2015 19:51 schreef caroro het volgende:
Hier ook hoge bloeddruk. En wittejassen bloeddruk. (Altijd te hoog bij de HA) Ze doet nu regelmatig een halfuursmeting. In half uur paar metingen, dan heeft ze stuk beter inzicht.quote:Op donderdag 18 juni 2015 19:01 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Hier ook te klein + huisartsenstress = altijd te hoge bloeddruk.
Als Leandra op een andere manier gemeten heeft gezien dat de bloeddruk prima is dan zou ik zeker niet aan medicijnen beginnen. Ik heb ze zelf wel gehad maar het is vervelend spul en ik kreeg er na maanden gebruik geen andere waarden vanNa wat gesprekken gezamenlijk besloten ermee te stoppen.
Aan de andere kant, als je echt verhoogde bloeddruk hebt dan kan dat op langere termijn wel echte lichamelijke schade opleveren.
Mooi topic, of niet dan.quote:Op donderdag 18 juni 2015 22:22 schreef Verbal het volgende:
Okee, het is weer even zo ver.
GODVERGODVERKUT.
Okay, carry on.
V.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |