quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:13 schreef 2Happy4U het volgende:
Lekker massaal aangifte doen. En wanneer er iemand echt aangifte doet komt hij niet aan bod omdat een stel emotioneel instabiele personen zich gekwetst voelen door een fictioneel persoon.
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:15 schreef Hathor het volgende:
Ik voel me bijna geroepen om zwarte piet fysiek te gaan verdedigen.
Is het niet logischer om aangifte te doen tegen Sinterklaas, dom volkquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:05 schreef tong80 het volgende:
om op 1 juli, de dag van de afschaffing van de slavernij, massaal aangifte tegen Zwarte Piet
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:22 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Is het niet logischer om aangifte te doen tegen Sinterklaas, dom volk
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:15 schreef Hathor het volgende:
Ik voel me bijna geroepen om zwarte piet fysiek te gaan verdedigen.
Waarom?quote:
Ja hoor, maar die komen pas rond een uur of 3 uit bed. effe wachten nog.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:50 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog naïeve kutten die denken dat met dit soort figuren een dialoog kan worden aangegaan ?
Nou ja dan hard tegen hard dit jaar? Vallen er gewonden? Volgend jaar 2016 komen we bij zinnen.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:50 schreef Scorpie het volgende:
Zijn er nog naïeve kutten die denken dat met dit soort figuren een dialoog kan worden aangegaan ?
Bent u niet ietwat racistisch bezig op deze vroege morgen?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik lees het al, lekker naar Meppel om kinderen aan het huilen te maken. Daar moet je je immers niks van aantrekken van die paardenlul.
Gelukkig mogen wij, mensen mét verstand, dan ook gewoon zeggen dat we gewoon door kunnen gaan met Sinterklaas vieren, laat u niet weerhouden door beledigde negers die huilen! Als zij zich immers boven een gekwetste groep (kinderen) mogen stellen, waarom wij dan niet?
Wat vind je racistisch dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:04 schreef Hathor het volgende:
[..]
Bent u niet ietwat racistisch bezig op deze vroege morgen?
Helemaal niks man, ik heb gewoon teveel gezopen, sorry.quote:
Je bent wel veranderd, Timmmmm, of niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:02 schreef timmmmm het volgende:
Ik lees het al, lekker naar Meppel om kinderen aan het huilen te maken. Daar moet je je immers niks van aantrekken van die paardenlul.
Gelukkig mogen wij, mensen mét verstand, dan ook gewoon zeggen dat we gewoon door kunnen gaan met Sinterklaas vieren, laat u niet weerhouden door beledigde negers die huilen! Als zij zich immers boven een gekwetste groep (kinderen) mogen stellen, waarom wij dan niet?
quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Het is godverdomme eind mei, alsjeblieft zeg.
1 juli begint het seizoen al weer, weekje of 5.quote:'Nieuw offensief tegen Zwarte Piet' | RTL Nieuws
'Op elke straathoek zitten ze te bedelen'
De strijd tegen Zwarte Piet barst binnenkort weer in alle hevigheid los. Tegenstanders kondigen nieuwe juridische stappen, acties en demonstraties aan.
Ze roepen op om op 1 juli, de dag van de afschaffing van de slavernij, aangifte te doen tegen Zwarte Piet, trekken gezamenlijk op tegen comités, bedrijven en media die Zwarte Piet nog gebruiken. Dat schrijft het AD.
ZIE OOK: Zwartepietactivist verliest baan door protest
Ook bereiden ze demonstraties voor, in ieder geval in Meppel, waar dit jaar de intocht is.
Ook bundelen ze, vertelt woordvoerder Jerry Afriyie tegen het AD, hun krachten om rechtszaken bij de civiele rechter aan te spannen tegen comités, bedrijven en media die de omstreden figuur nog inzetten. "Nederland blijkt een koppig land dus als er rechterlijke uitspraken nodig zijn om Zwarte Piet écht uit te bannen, dan gaan we daarvoor strijden.''
Bron: www.rtlnieuws.nl
QftQftquote:Op zaterdag 30 mei 2015 07:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja hoor, maar die komen pas rond een uur of 3 uit bed. effe wachten nog.
Hopelijk gaan ze dan ook actie voeren om de herinneringen aan de blanke slaven levend te houden.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
[..]
1 juli begint het seizoen al weer, weekje of 5.
Ja, mijn voorvaderen zijn idd als blanke slaven hier naar Nederland gebracht...quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Hopelijk gaan ze dan ook actie voeren om de herinneringen aan de blanke slaven levend te houden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slavernij_in_het_Ottomaanse_Rijk
http://www.historischnieu(...)rnij-onderschat.html
http://nl.wikipedia.org/wiki/Arabische_slavenhandel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Barbarijse_slavenhandel
Ja? Dan heb jij het getroffen dus.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, mijn voorvaderen zijn idd als blanke slaven hier naar Nederland gebracht...
Als blanke negert word je toch niet erkend hier in NL?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja? Dan heb jij het getroffen dus.
Net zoals de gekleurde medemens die hier woont ipv in een kutland in Afrika te wonen.
O, en de echte negerts dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:33 schreef Buitendam het volgende:
Zowel voor- als tegenstanders zijn doodvermoeiend.
Ja, dat weet ik ook niet, eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik heb geen idee? Die zijn voor? Tegen? Neutraal?
Op 5 december gewoon netflixen, met een kop warme chocolademelk.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:43 schreef Staal het volgende:
Tegen de tijd dat het december is kotsen voor- en tegenstanders dat hele kudtfeest uit.
Oh, oke. Dan heb ik over hen geen mening.quote:
Ik ken geen donkere negerts eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh, oke. Dan heb ik over hen geen mening.
Tenzij ze zwaar voor of tegen Zwarte Piet zijn. Dan vind ik ze sneu.
TS?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:48 schreef rulerofdeath het volgende:
kunnen we die lui niet gewoon het land uitzetten?
ik word er een beetje moe van
Whehehe, klopt ja. Turken hè?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:51 schreef Spanky78 het volgende:
Wat een lange tenen, lijken wel moslims. Behalve natuurlijk als het over tatas gaat, dan kunnen ze wel lachen natuurlijk..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |