abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153104289
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:06 schreef Nemephis het volgende:
Smaak verschilt: Ik vind het enorme bagger :r
`ben bang dat heel veel 15 jarige meisjes uit hun stoel glijden als ze hem horen.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_153104342
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:02 schreef Scuidward het volgende:

[..]

De clip of het nummer? :+
Ik vind het beide niets ;)
pi_153104416
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:36 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

`ben bang dat heel veel 15 jarige meisjes uit hun stoel glijden als ze hem horen.

Als we naar zijn statistieken kijken lijkt het er op dat ook heel veel 25jarige, 35jarige en 45jarige meisjes uit hun stoel soppen...als ze op zijn video's klikken
  zaterdag 30 mei 2015 @ 17:18:54 #29
11287 kaassouffle
Medewerker v/d maand
pi_153105390
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 16:30 schreef riazop het volgende:

[..]

Ach.

Dit is bv de top van de Engelstalige yt top 1000:

1 Justin Bieber - Baby ft. Ludacris 1204844119
2 Katy Perry - Dark Horse ft. Juicy J 1055694551

Dat zijn beiden collabo's. Bieber schreef de tekst niet zelf en de muziek ook al niet. Hij zong het gedeeltelijk Dat wel.
Ook het liedje van Katy Perry werd door diverse mensen gecomponeerd: Lukasz Gottwald, Jordan Houston, Katy Perry zelf, Henry Walter, en Sarah Theresa Hudson.

Zo beschouwd is de bijdrage van Ronnie Flex nog zeer aanzienlijk in collabo's.
Ja maar nu noem je collabos waarbij je wel de 'main artist' credit geeft. :+
Dan zou je in dit geval Ronnie Flex moeten vergelijken met Ludacris of Juicy J. Is dat nummer van Bieber zo populair omdat Ludacris mee doet ?

Hij zal vast een hele grote worden die Ronnie Flex.. we wachten rustig af. :)
Langer op FOK! dan je oma, minder posts dan je moeder...
Platenfabriek - spotify playlists
pi_153112701
Ja, echt dikke kanker maakt hij en die lil kleine
pi_153159158
Sinds een uur uit!

Noteert u de volgende HIT van Ronnie maar alvast:

Monica Geuze - Laten Gaan ft. Ronnie Flex, Mafe, Frenna, Emms & Abira
pi_153296591
Binnen 3 weken de miljoen views over? De Flex lijkt het wéér te flikken:

"Alle tieners zeggen JA, tegen MDMA!"

2,5 minuten droogneuqen.

pi_153495827
18 platen boven de miljoen views nu:

1) Yellow Claw - Allermooiste Feestje Ft. Mr. Polska & Ronnie Flex 7.050.915 kliks
2) Yellow Claw - Nooit Meer Slapen Ft. Ronnie Flex & Jebroer 6,146,494
3) Ronnie Flex - Zusje ft. Mr. Polska 6,032,354
4) Mr. Polska ft. Ronnie Flex - Soldaatje 5,478,112
5) Lil' Kleine & Ronnie Flex - Zeg Dat Niet 2,721,599
6) Ronnie Flex - Tankstation 2,425,311
7) Idaly en Ronnie Flex - No Go Zone 2,343,534
8) Mr. Polska ft. Ronnie Flex - Ravotten 1,820,763
9) Jebroer ft. Ronnie Flex - Hoesten als bejaarden 1,701,953
10) Lil Kleine & Ronnie Flex - Drank & Drugs 1,680,837
11) Ronnie Flex & SFB - Ni*ga Als Ik 1,628,784
12) Ronnie Flex - Onder Je Lokken 1,326,003
13) Ronnie Flex, Jandro, Cartiez & Lijpe - Vallen In De Club 1,323,671
14) Ronnie Flex - Pocahontas 1,058,257
15) Yellow Claw - Nooit Meer Slapen Remix Ft. Ronnie Flex 1.038.221
16) Cho - Misschien Wel Hè? Remix (feat. Ronnie Flex) 1,036,804
17) Ronnie Flex - Ik Wil Het Hebben ft. Gers Pardoel 1,022,057
18) Bokoesam - Infrarood ft. Idaly & Ronnie Flex 1,007,875

En er komt nog het eea aan:

Ronnie Flex, Jonna Fraser & Lil Kleine - Liegen Voor De Rechter 797,575
Monica Geuze - Laten Gaan ft. Ronnie Flex 667,148
Jebroer - Beter Nu ft. Ronnie Flex 658,970
Murda - Dat Doen We Niet Meer ft. Cartiez, Ronnie Flex 621,041
Ronnie Flex - In Een Jet 595,734
pi_154486705
Nu ook in Robinson!

maandag 20 juli 2015 @ 14:11:26 #35
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_154488667
11 miljoen plus

pi_154488867
jeej, nog een youtubeviewstopic van TS
pi_154490050
Ik vind deze topics van TS altijd juist wel interessant. Als je echter kijkt naar het publiek wat op Ronnie Flex afkomt zie je dat het wel echt voor 90% uit pubermeisjes bestaat. Een rappers als Bokoesam trekt al weer wat oudere doelgroep aan. Heb zelf een tijdje stage gelopen bij een poppodium en heb die gasten dus zien optreden. Denk dat de meeste mensen die Ronnie Flex oprecht heel erg goedvinden er binnen twee jaar weer over heen zijn gegroeid.
pi_154496911
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 16:20 schreef KraantjeFappie het volgende:
Als je echter kijkt naar het publiek wat op Ronnie Flex afkomt zie je dat het wel echt voor 90% uit pubermeisjes bestaat. ...
Was bij de Stones tot in de jaren 70 ook zo. (hadden ze wat te neuken)

Nu staan daar voornamelijk afgelikte 50plussers. gadverdamme!
pi_154496919

Ronnie, fan van Sparta
pi_154497661
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:23 schreef riazop het volgende:

[..]

Was bij de Stones tot in de jaren 70 ook zo. (hadden ze wat te neuken)

Nu staan daar voornamelijk afgelikte 50plussers. gadverdamme!
Ja, maar denk je dat Ronnie een dergelijke 'classicness' als de Stones heeft?
pi_154498547
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:45 schreef KraantjeFappie het volgende:

[..]

Ja, maar denk je dat Ronnie een dergelijke 'classicness' als de Stones heeft?
Nee. Hooguit legendarisch voor lokaal (Nederland, Vlaanderen , Suriname) begrippen.

Maar je ziet exact hetzelfde patroon. Eerst de jonge meiden die naar je concert komen en jongens die stoer doen op je muziek.
Over 20 jaar staat Ronnie ook gewoon zijn ding te doen voor bejaarden. Uiteindelijk betaalt dat ook beter.
pi_154498790
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:12 schreef riazop het volgende:

[..]

Nee. Hooguit legendarisch voor lokaal (Nederland, Vlaanderen , Suriname) begrippen.

Maar je ziet exact hetzelfde patroon. Eerst de jonge meiden die naar je concert komen en jongens die stoer doen op je muziek.
Over 20 jaar staat Ronnie ook gewoon zijn ding te doen voor bejaarden. Uiteindelijk betaalt dat ook beter.
Dacht t niet, Job
pi_154498996
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:12 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Ronnie best wel de potentie heeft om internationaal door te breken. Zelf denk ik ook niet dat hij een legendarische status gaat verwerven. Als hij dit "Truckje" echter in het Engels weet te brengen zou hij nog best wel ver kunnen komen.
pi_154499880
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:25 schreef KraantjeFappie het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat Ronnie best wel de potentie heeft om internationaal door te breken. Zelf denk ik ook niet dat hij een legendarische status gaat verwerven. Als hij dit "Truckje" echter in het Engels weet te brengen zou hij nog best wel ver kunnen komen.
Ik geloof niet zo in Nederlanders die "internationaal" (bedoeld wordt hier wsl VS + UK + handjevol westerse landen) door kunnen breken. Behoudens dan in de dance scene (die niet lyricaal gericht is).
Het hoeft ook niet.
Elk land heeft zijn eigen supersterren. En sinds het internet is dat nog sterker geworden.

Eigenlijk was Probz de laatste die buiten de dance scene een echte hit had over de taalgrens. Maar dat was een uitzonderlijke compostie + mooie stem + getriggerd door een DJ + Probz die zelf perfect Engelstalig is.
pi_154500010
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:52 schreef riazop het volgende:

[..]

Ik geloof niet zo in Nederlanders die "internationaal" (bedoeld wordt hier wsl VS + UK + handjevol westerse landen) door kunnen breken. Behoudens dan in de dance scene (die niet lyricaal gericht is).
Het hoeft ook niet.
Elk land heeft zijn eigen supersterren. En sinds het internet is dat nog sterker geworden.

Eigenlijk was Probz de laatste die buiten de dance scene een echte hit had over de taalgrens. Maar dat was een uitzonderlijke compostie + mooie stem + getriggerd door een DJ + Probz die zelf perfect Engelstalig is.
Ik denk dat het wel zou werken, als hij een beetje gaat mee leunen op de hele EDM hype. Volgens mij is de rest van de wereld best wel klaar voor zulk soort muziek. Polska is momenteel ook bezig bij Mad Decent. In de vorm van Diplo zou Polska (en Ronnie bijvoorbeeld ook) best mee kunnen leunen en eventueel op eigen benen kunnen komen te staan. Net zoals Ronnie eigenlijk bij Polska gedaan heeft, Ronnie hangt al jaren bij die gasten en is eigenlijk pas een paar jaar solo views aan het pakken.
pi_154500721
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef KraantjeFappie het volgende:

[..]

Ik denk dat het wel zou werken, als hij een beetje gaat mee leunen op de hele EDM hype. Volgens mij is de rest van de wereld best wel klaar voor zulk soort muziek. Polska is momenteel ook bezig bij Mad Decent. In de vorm van Diplo zou Polska (en Ronnie bijvoorbeeld ook) best mee kunnen leunen en eventueel op eigen benen kunnen komen te staan. Net zoals Ronnie eigenlijk bij Polska gedaan heeft, Ronnie hangt al jaren bij die gasten en is eigenlijk pas een paar jaar solo views aan het pakken.
Zou leuk zijn voor die jongen, maar ik acht de kans groter dat een grote major een bepaalde beat koopt als ze er brood in zien. Of dat ze de beats scannen (wat ze voortdurend doen), hem iets veranderen en dan zelf gebruiken.

Flex gaat het wél alvast in Duitsland proberen naar het schijnt met D en D. Een nummer dat daar nu niet te zien is omdat GEMA (de Duitse Buma) alle content van Top Notch blokkeert.

Veel Europese (rap)artiesten zijn er al een tijd achter dat het najagen van een Amerikaanse droom vooral veel tijd kost, terwijl ze in eigen regio gewoon miljonair kunnen worden.

Zo was dit een monsterhit in Polen (en alle balkan discotheken) met 90 miljoen kliks en leverde de heren eeuwig roem en geld op

Met....disco-polo...waar Polska, Yellow Claw en Ronnie Flex toen ook mee aan de slag zijn gegaan.
pi_154539825
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 20:23 schreef riazop het volgende:
[ afbeelding ]

Ronnie, fan van Sparta
Alle tieners zeggen ja tegen S-P, A-R, T-A!!
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 22 juli 2015 @ 13:57:14 #49
269692 Divje
brr brr patapim
pi_154540046
quote:
0s.gif Op maandag 20 juli 2015 21:56 schreef KraantjeFappie het volgende:

[..]

Polska is mee gegaan met Boaz v/d Beats (Meisje gooi je tiets!) naar Mad Decent. Komt niet omdat Polska nu zo'n leuke rappert is.

Dat Guappa nummer kwam niet eens boven de miljoens views.

Sowieso sloeg de sound van Boaz niet bepaald aan daar, behalve dan het nummer dat ie met Major Lazer heeft gedaan (Roll The Bass). Bijna 4 miljoen views.

[ Bericht 5% gewijzigd door Divje op 22-07-2015 14:02:17 ]
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_154545995
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 13:57 schreef Divje het volgende:

[..]

Polska is mee gegaan met Boaz v/d Beats (Meisje gooi je tiets!) naar Mad Decent. Komt niet omdat Polska nu zo'n leuke rappert is.

Dat Guappa nummer kwam niet eens boven de miljoens views.

Sowieso sloeg de sound van Boaz niet bepaald aan daar, behalve dan het nummer dat ie met Major Lazer heeft gedaan (Roll The Bass). Bijna 4 miljoen views.
Je moet het gewoon tijd geven denk ik. Die gasten hebben Nederland ook niet in twee weken veroverd. Zijn ook al sinds 2009/2010 bezig en hebben keihard gewerkt om te komen waar ze nu zijn.

Ik zelf denk dat het Amerikaanse EDM publiek best wel zit te wachten op een Boaz of een Ronnie Flex.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')