quote:En vind jij het interessant om over muzikale samenwerking verder te denken?
Spinvis: 'Ik denk vooral aan wat ik niet wil. Zo’n duet Dit duet wordt bedoeld. als van Marco Borsato en Ali B: ik zing een refrein en jij gaat er dan doorheen rappen. Ik vind dat zo stom en lelijk.'
Ronnie Flex: 'Ja, dan krijg je dat yo-yo-yo, handjes in de lucht. Het moet niet geforceerd zijn. Ik kan muziek maken met Anouk of een buurjongen uit Curaçao die rapt met een gebrekkig accent, maar het kan zomaar zijn dat het liedje met die buurjongen wel iets is en dat met Anouk niet.'
Spinvis: 'Het moet vanzelf ontstaan. Ik denk dat mensen horen of iets nep is of oprecht. We zouden gewoon eens in een auto moeten stappen met opnameapparatuur en naar het strand moeten rijden, of zoiets. En dan zien we wel.'
Ze hebben toch juist zoveel clicks omdat het brugklasmuziek is.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 04:58 schreef female81 het volgende:
Nou, die Edisons kunnen ze wat mij betreft wel afschaffen. Niet meer serieus te nemen. Blijft brugklas-muziek, ongeacht de hoeveelheid clicks.
Ik had hoofd-jurylid Leon Verdonschot wat hoger ingeschat.
--> http://www.nu.nl/entertai(...)-bij-edison-pop.html
Belachelijk inderdaad. En die kale is zelf nogal overschat.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 04:58 schreef female81 het volgende:
Nou, die Edisons kunnen ze wat mij betreft wel afschaffen. Niet meer serieus te nemen. Blijft brugklas-muziek, ongeacht de hoeveelheid clicks.
Ik had hoofd-jurylid Leon Verdonschot wat hoger ingeschat.
--> http://www.nu.nl/entertai(...)-bij-edison-pop.html
Ronnie Flex is de meest gestreamde Nederlandse artiest op Spotify in 2015. New Wave is het meest gestreamde album.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 10:00 schreef Basp1 het volgende:
riazop hoe zit het eigenlijk met de clicks in betaalde diensten als spotify. In mijn beleving gebruikt de jeugd youtube als veredeld gratis radiostation.
lettergrepen ad nau-se-amquote:Op dinsdag 22 maart 2016 11:58 schreef MrSalazar het volgende:
Eén van hun pareltjes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En dan ook nog de term new wave misbruiken voor hun achterlijke bullshit.
Die mongolen denken echt dat dat cool is ofzo.quote:
Wij van wc-eend bericht.quote:Op dinsdag 22 maart 2016 12:43 schreef Heufd het volgende:
[..]
Ronnie Flex is de meest gestreamde Nederlandse artiest op Spotify in 2015. New Wave is het meest gestreamde album.
http://top-notch.nl/nieuw(...)-eigen-bodem-in-2015
Vooral veertigplussers betalen nog voor streamingdiensten. Dat is niet verboden of zo, maar getuigt ook niet van hoge intelligentie. Maar goed dan hebben ze de Radiohead in een hogere bitrate...quote:Op dinsdag 22 maart 2016 13:21 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ik had mijn vraag beter moet specificeren en vroeg naar de betalende klanten, deze clicks worden neem ik aan ook weer door de niet betalende kids gemaakt.
Ik weet het niet hoor, maar....XTC, cocaine, alcohol, hoeren en grote harde palen, lijkt me meer thematiek voor eerste klas Universiteit of Hogeschool...quote:
quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:21 schreef riazop het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, maar....XTC, cocaine, alcohol, hoeren en grote harde palen, lijkt me meer thematiek voor eerste klas Universiteit of Hogeschool...
Maar daarmee ontwijk je wel een concreet antwoord op mijn vraag, wat mijn vermoeden alleen maar bevestigd dat gratis clicks meten totaal niet representatief is aan hoe commercieel goed een artiest het doet.quote:Op woensdag 23 maart 2016 01:12 schreef riazop het volgende:
[..]
Vooral veertigplussers betalen nog voor streamingdiensten. Dat is niet verboden of zo, maar getuigt ook niet van hoge intelligentie. Maar goed dan hebben ze de Radiohead in een hogere bitrate...
Voor elke klik wordt betaald hoor. Ofwel in geld, ofwel in tijd. Zo krijgt de "gratis" youtubeklikker reclames te verwerken al naar gelang de uploader zijn content heeft gemonetized .quote:Op woensdag 23 maart 2016 06:35 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Maar daarmee ontwijk je wel een concreet antwoord op mijn vraag, wat mijn vermoeden alleen maar bevestigd dat gratis clicks meten totaal niet representatief is aan hoe commercieel goed een artiest het doet.
Wederom veel gelul in de ruimte waar ik veel marketing geneuzel in herken maar totaal weer geen concreet antwoord op mijn vraag.quote:Op woensdag 23 maart 2016 11:04 schreef riazop het volgende:
[..]
Voor elke klik wordt betaald hoor. Ofwel in geld, ofwel in tijd. Zo krijgt de "gratis" youtubeklikker reclames te verwerken al naar gelang de uploader zijn content heeft gemonetized .
De overeenkomst van al deze streams is dat het een actieve beleving vereist van de streamer itt bv radio die vooral een passieve beleving is.
Ja wat een kutantwoord. M.a.w. 'ze krijgen toch betaald?'. Ja, maar er wordt niks gekocht door die kutkinderen dus dat maakt geen zak uit.quote:Op woensdag 23 maart 2016 12:40 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Wederom veel gelul in de ruimte waar ik veel marketing geneuzel in herken maar totaal weer geen concreet antwoord op mijn vraag.
Ach, er staat ook "rapper" in dat artikel. Terwijl Ronie Flex voor 98% ZINGT.quote:Op woensdag 30 maart 2016 11:42 schreef cafca het volgende:
...
En hoezo tieneridool? Er luisteren toch ook veel ouderen naar deze muziek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |