abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153092051
Hallo,

Ik ben dus niet zo bekend met platenspelers maar wilde er toch aan beginnen. Omdat ik het niet zo ruim heb begin ik met een "goedkopere" variant.

Ik kwam uit op de Alai ATT01U USB. Deze kan ook digitaliseren dus. Hij speelt mn lp's prima af, en de connectie naar mn pc werkt ook prima.

Maar nu het volgende, zodra ik de stroomkabel erin stop begint de speler al te draaien. Wanneer ik op de "stop" knop druk, stopt de naald wel maar de plaat blijft draaien. Er zit verder géén On/Off knop op. De enige manier om de plaat te stoppen met draaien is de stroomkabel eruit te halen. :(

Dit is in mijn geval nogal onhandig. Omdat de platenspeler in een kast komt te staan en ik niet iedere keer de kabel erin en eruit wil halen. :-/

Ik vraag me af of dit zo normaal is, of dat dat mn platenspeler defect is of niet...ik kan hier niets over vinden op internet, maar ik vind het zelf vrij irritant en ik lees wel dat er op andere spelers wel een on/off knop zit. Dit zie ik ook op youtube filmpjes (van andere spelers, van deze kan ik alleen maar een review vinden maar ze laten niet zien hoe ze het laten draaien)

Dit is de speler: https://m.bol.com/nl/p/ak(...)N/0/Ntt/platenspeler

Ik hoop dat iemand me kan helpen.
pi_153092128
Lijkt me niet dat 'ie hoort te blijven draaien. Gevalletje garantie denk ik.
pi_153093713
Ik denk dat je afgezien van dat probleem, beter een tweedehands had kunnen. Genoeg leuks te vinden voor die prijs.
pi_153093744
Niet te bedienen via de software toevallig?
Do what you love, love what you do!
pi_153376590
Late reactie maar nee, was niet te bedienen via de Software. Ik heb uiteindelijk via MediaMarkt een Ion Classic LP gekocht met USB (59,- euro in de aanbieding). Hier zit wel een aan/uit knop op en werkt naar behoren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')