abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 30 mei 2015 @ 12:01:46 #26
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153097744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 01:41 schreef Thrilled het volgende:
nee iemand praatte ons er stap voor stap doorheen, op de motoren, eraf, in de garage, etc etc :P superhandig
Is ondertussen aardig algemeen bekend dacht ik. Kom het geregeld tegen😇
Gekke is alleen dat je niet altijd de garage in komt
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 30 mei 2015 @ 12:04:32 #27
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153097799
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 01:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Daar postte Jolly laatst een link over, hoeveel geld je krijgt ligt aan de hoeveelheid medespelers, en hoe lang je over de missie doet.

2 spelers -> 10% more money
3 spelers -> 15%
4 spelers -> 20%
zoiets dacht ik
Op een gegeven moment heb je genoeg centen zou ik zeggen. 40 voor host en de rest 20 is altijd OK ... Toch?
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
pi_153097874
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:04 schreef Vieze_Freddy het volgende:

[..]

Op een gegeven moment heb je genoeg centen zou ik zeggen. 40 voor host en de rest 20 is altijd OK ... Toch?
Dit ging over gewone missies, met heists kan je zelf de cuts beslissen idd. ;)

Ah heb de link weer gevonden http://gta.wikia.com/Missions_in_GTA_Online
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 30 mei 2015 @ 12:27:56 #29
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153098201
zal nog 1 keer inschrijfformulier voor heist-crew posten, zal hem tot vanavond open houden, daarna wordt gekozen wie erin zitten
https://docs.google.com/f(...)Sq3Rhou80qo/viewform
pi_153098234
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:27 schreef lesleyyb het volgende:
zal nog 1 keer inschrijfformulier voor heist-crew posten, zal hem tot vanavond open houden, daarna wordt gekozen wie erin zitten
https://docs.google.com/f(...)Sq3Rhou80qo/viewform
Spannunndd!!!
Nait Soezn Moar Broezn
  zaterdag 30 mei 2015 @ 12:31:01 #31
388724 JaqenHghar
Valar morghulis
pi_153098254
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:27 schreef lesleyyb het volgende:
zal nog 1 keer inschrijfformulier voor heist-crew posten, zal hem tot vanavond open houden, daarna wordt gekozen wie erin zitten
https://docs.google.com/f(...)Sq3Rhou80qo/viewform
Oehhhh oehhhhhhhhh oehhhhhhhhhhhh *trappelt opgewonden met z'n voeten op de grond*
  zaterdag 30 mei 2015 @ 12:36:32 #32
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153098362
zie er best wel tegenop, gaat om behoorlijk wat geld en straks moet er 1 uitgesloten worden. if only we had 8 people
pi_153098415
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 11:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
- KVDLM
- Gotcha
- Tornado
- Echo
- Blaadjes
- LompeHenk
- Div

Nog 1! *O*
Fixed.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153098449
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:36 schreef lesleyyb het volgende:
zie er best wel tegenop, gaat om behoorlijk wat geld en straks moet er 1 uitgesloten worden. if only we had 8 people
Missen we er nog maar 1? Zonde.
Nou ja, ga er van uit dat mensen je gaan haten als je ze niet uit kiest.

Grapje hoor.

Als het helpt met kiezen dan wil ik er wel uit stappen. Qua geld maakt het me niet zoveel uit. Leek me alleen een leuke ervaring. :)
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:39 schreef Divje het volgende:

[..]

Fixed.
*O*
Nog 1! Wie maakt ons los!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153098477
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Missen we er nog maar 1? Zonde.
Nou ja, ga er van uit dat mensen je gaan haten als je ze niet uit kiest.

Grapje hoor.

Als het helpt met kiezen dan wil ik er wel uit stappen. Qua geld maakt het me niet zoveel uit. Leek me alleen een leuke ervaring. :)

[..]

*O*
Nog 1! Wie maakt ons los!
Bedoelde je met LompeHenk nu Jaqen? Anders mot je Flashfists er ook nog bij zetten en zijn er 8! JAWEL JAWEL
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153098559
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef Divje het volgende:
Bedoelde je met LompeHenk nu Jaqen? Anders mot je Flashfists er ook nog bij zetten en zijn er 8! JAWEL JAWEL
Oh shite, ik ben namen door elkaar aan het halen.
Dat docje moet hoognodig geupdate worden. :P Sorry LompeHenk/Flash!

- KVDLM
- Gotcha
- Tornado
- Echo
- Blaadjes
- Div
- Flashfists
- ?

Nog steeds 1! Wie maakt ons los!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153098598
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:43 schreef Divje het volgende:

[..]

Bedoelde je met LompeHenk nu Jaqen? Anders mot je Flashfists er ook nog bij zetten en zijn er 8! JAWEL JAWEL
Ja nu de teams nog....gewoon 1e 4 en 2e 4?
Ich hock in meinem Bonker
pi_153098624
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:52 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Ja nu de teams nog....gewoon 1e 4 en 2e 4?
:D
Jij, Flashfists, ik en...

Gaat dat goed komen? :D
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153098636
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:53 schreef Divje het volgende:

[..]

:D
Jij, Flashfists, ik en...

Gaat dat goed komen? :D
Tuurlijk :D
Ich hock in meinem Bonker
pi_153098653
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:54 schreef Blaadjes het volgende:

[..]

Tuurlijk :D
O-)
Jij hebt iig die garage met kuruma, dat zit wel snorr.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153098997
Anders worden Tornado en ikzelf verdeeld over 2 teams?
Ik wil heul niet zeggen dat ik een sterspeler ben, maar ken de heist zo onderhand als m'n broekzak. :)
Maar Blaadjes weet er ongetwijfeld ook alles van, dus wat dat betreft... :)

Nog even wat tips: (Voel je vrij om me aan te vullen en of te verbeteren.)

- Schiet geen gijzelaars dood! Je maakt de missie tig keer moeilijker als je dat doet.
Ga ze ook niet slaan om ze te intimideren want als je pech hebt sla je er 1 per ongeluk dood. Gewoon op de muren van het gebouw schieten om te intimideren.
De agenten binnen de bank mag je uiteraard wel omleggen want anders leggen ze jou om.

- Zorg dat 1 persoon het geld mee neemt, niet 2. Zo hou je 3 mensen over om de politie overhoop te gooien. De 4e kan als een bange rat overal achter schuilen zodat deze geen geld verliest. Deze zou altijd rugdekking moeten hebben van 1 van de 3 anderen. 2 voorop, gelddrager in het midden en 1 achter.

- Doe rustig aan bij het uitschakelen van de politie op straat en blijf bij elkaar in de buurt. Niet in paniek gaan weg rennen want dan laat je anderen in een benarde situatie achter. /spreektuitervaring

- De politie die aan komt zetten is gescript dus die blijven volgens mij niet zomaar spawnen. Die 5 sterren terwijl je op de voet bent lijken doodeng, maar je krijgt echt geen stroom van choppers en NOOSE op je dak zoals in free mode. (Uiteraard verandert de zaak als je gijzelaars hebt vermoord.)

- Snel naar de garage, Kuruma oppikken en Lester's waypoints volgen zodat je geen politie achter je aan hebt wanneer je bij de boot aan komt. De gelddrager kan het beste bukken in de auto zodat de paar verdwaalde schoten die je onderweg tegenkomt je niet raken.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153099410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:12 schreef Jolly_Reaper het volgende:
Anders worden Tornado en ikzelf verdeeld over 2 teams?
Ik wil heul niet zeggen dat ik een sterspeler ben, maar ken de heist zo onderhand als m'n broekzak. :)
Maar Blaadjes weet er ongetwijfeld ook alles van, dus wat dat betreft... :)

Nog even wat tips: (Voel je vrij om me aan te vullen en of te verbeteren.)

- Schiet geen gijzelaars dood! Je maakt de missie tig keer moeilijker als je dat doet.
Ga ze ook niet slaan om ze te intimideren want als je pech hebt sla je er 1 per ongeluk dood. Gewoon op de muren van het gebouw schieten om te intimideren.
De agenten binnen de bank mag je uiteraard wel omleggen want anders leggen ze jou om.

- Zorg dat 1 persoon het geld mee neemt, niet 2. Zo hou je 3 mensen over om de politie overhoop te gooien. De 4e kan als een bange rat overal achter schuilen zodat deze geen geld verliest. Deze zou altijd rugdekking moeten hebben van 1 van de 3 anderen. 2 voorop, gelddrager in het midden en 1 achter.

- Doe rustig aan bij het uitschakelen van de politie op straat en blijf bij elkaar in de buurt. Niet in paniek gaan weg rennen want dan laat je anderen in een benarde situatie achter. /spreektuitervaring

- De politie die aan komt zetten is gescript dus die blijven volgens mij niet zomaar spawnen. Die 5 sterren terwijl je op de voet bent lijken doodeng, maar je krijgt echt geen stroom van choppers en NOOSE op je dak zoals in free mode. (Uiteraard verandert de zaak als je gijzelaars hebt vermoord.)

- Snel naar de garage, Kuruma oppikken en Lester's waypoints volgen zodat je geen politie achter je aan hebt wanneer je bij de boot aan komt. De gelddrager kan het beste bukken in de auto zodat de paar verdwaalde schoten die je onderweg tegenkomt je niet raken.
Vind de teams prima zoals ze zijn.

Maar bedankt voor de tips. ^O^
Ich hock in meinem Bonker
pi_153099453
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 13:32 schreef Blaadjes het volgende:
Vind de teams prima zoals ze zijn.

Maar bedankt voor de tips. ^O^
Astu, en succes alvast. ;)

Moeten er nog 1, mensen!
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  zaterdag 30 mei 2015 @ 13:44:56 #44
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153099645
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:41 schreef Jolly_Reaper het volgende:

[..]

Missen we er nog maar 1? Zonde.
Nou ja, ga er van uit dat mensen je gaan haten als je ze niet uit kiest.

Grapje hoor.

Als het helpt met kiezen dan wil ik er wel uit stappen. Qua geld maakt het me niet zoveel uit. Leek me alleen een leuke ervaring. :)

[..]

*O*
Nog 1! Wie maakt ons los!
nee, we hebben er 5, drm, als we nog 3 mensen voor een andere crew konden vinden konden we alles verdelen.
  zaterdag 30 mei 2015 @ 13:47:34 #45
123757 Vieze_Freddy
ok vieze freddy is aandeburt
pi_153099703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 12:55 schreef Divje het volgende:

[..]

O-)
Jij hebt iig die garage met kuruma, dat zit wel snorr.
Hier nog 1... werkt leuk .... meestal dan :+
Staat te spacen, maar ik ben niet van Star Trek
  zaterdag 30 mei 2015 @ 14:03:26 #46
406852 lesleyyb
Northern Lions
pi_153100109
hoe laat beginnen we eigenlijk?
pi_153100292
Half 8 zag ik.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_153100506
Mis ik nu iets met die heist crew signup etc.. waar is dat voor? (heb hem wel ingevuld, daar niet van :') ).. Gaan we iets bijzonders opzetten/doen?
pi_153100568
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:16 schreef Thrilled het volgende:
Mis ik nu iets met die heist crew signup etc.. waar is dat voor? (heb hem wel ingevuld, daar niet van :') ).. Gaan we iets bijzonders opzetten/doen?
Alle heists in volgorde met hetzelfe team.
Nait Soezn Moar Broezn
pi_153100599
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 mei 2015 14:18 schreef Divje het volgende:

[..]

Alle heists in volgorde met hetzelfe team.
Ohhh dat.. puik idee.. ben benieuwd :D

Voor wat betreft 'mijn' heist vanavond.. ik wilde graag spelen met de volgende samenstelling :@

- KVDML-
- Gotcha
- RealTornado
- Blaadjes

19:30u allemaal ok? :)
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')